Sian lärvi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tilasin ravintolassa tänään sian lärvin.

Oli ajettu pitkään ja pyöritetty byrokratiaa tai se meitä.

Tämän johdosta teki mieli siis syödä jotain erikoisempaa.
Lärvissä oli korvat, silmät, kärsä ja kaikki muu, mutta luu oli poistettu.
Oli valmistettu grillaamalla.

Erittäin hyvää ja rapeaa, sisältä pehmeää.
Emäntä ei kyllä syöny. Suuttu kun otin kärsän ja tööttösin sillä oink, oink...
no, nakertelin sitte kärsäruston..no, se suuttu lisää.
Söin kaiken muunkin. Silmät oli lähes kadonnu grillissä.

Välillä karvasemmat palat rapsahteli.

Kommentit (10)

Vierailija

sul on tota makugurmeeta sulla, toi seksipuoliki taitaa Maukalla pelata verykuut vai kuin on?

Pöytätavoissa voi hiukan petrata, musta.

Vierailija
Rotta
sul on tota makugurmeeta sulla, toi seksipuoliki taitaa Maukalla pelata verykuut vai kuin on?

Pöytätavoissa voi hiukan petrata, musta.

Jostain oon lukenu, että ruokatavoista ja tottumuksistä näkee seksuaalisen skaalan.
En tiedä, mitähän vähemmistöt oikeen syö?

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Maukka Perusjatka
Jostain oon lukenu, että ruokatavoista ja tottumuksistä näkee seksuaalisen skaalan. En tiedä, mitähän vähemmistöt oikeen syö?

Meinaatko, että enemmistö syö sian lärvejä?

Vierailija
Loptio
Maukka Perusjatka
Jostain oon lukenu, että ruokatavoista ja tottumuksistä näkee seksuaalisen skaalan. En tiedä, mitähän vähemmistöt oikeen syö?

Meinaatko, että enemmistö syö sian lärvejä?

No e,

Mut onko enemmistö ahdasmielistä tai rajoittunutta?

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Maukka Perusjatka

Luonnollisesti, jo määritelmän mukaan. Enemmistö on se kansan osa, jolla on tietyt, normaalijaukauman mukaiset tavat ja tottumukset. Vähemmistö on se osa, joka kulkee äärilaidoilla etsien uutta tai eläen elämäänsä omalla tavallaan. Tai no ei määritelmän mukaan; se nyt vain on niin. Enemmistön mukaan enemmistö ei ole ahdasmielistä tai rajoittunutta porukkaa.

Ahdasmielisyys tai rajoittuneisuus ei ole onnellisen elämän este; ihmistä kuvaavana terminä se on olemassa vain sidoksissa muihin ihmisiin ja silloinkin vain ahdasmielisyyden pyrkiessä rajoittamaan muiden ihmisten elämää.

Jos pidät sellaisia ihmisiä ahdasmielisinä, jotka ovat onnellisia elämäänsä mutta joiden elämänkirjo on omaasi suppeampi, olet silloin itse ahdasmielinen.

Käsite on melkolailla suhteellinen, mutta ehkä voisi sanoa yleisesti, että ahdasmielisyys on kyvyttömyyttä hyväksyä toista ihmistä sellaisena kuin hän on.

Kykeneekö siis enemmistö ihmisistä hyväksymään kanssaihmisensä sellaisina kuin he ovat? Arkikokemuksen mukaan ei taida kyetä, joten enemmistö lienee ahdasmielistä ja rajoittunutta porukkaa.

Vierailija
Loptio
Maukka Perusjatka

Luonnollisesti, jo määritelmän mukaan. Enemmistö on se kansan osa, jolla on tietyt, normaalijaukauman mukaiset tavat ja tottumukset. Vähemmistö on se osa, joka kulkee äärilaidoilla etsien uutta tai eläen elämäänsä omalla tavallaan. Tai no ei määritelmän mukaan; se nyt vain on niin. Enemmistön mukaan enemmistö ei ole ahdasmielistä tai rajoittunutta porukkaa.

Ahdasmielisyys tai rajoittuneisuus ei ole onnellisen elämän este; ihmistä kuvaavana terminä se on olemassa vain sidoksissa muihin ihmisiin ja silloinkin vain ahdasmielisyyden pyrkiessä rajoittamaan muiden ihmisten elämää.

Jos pidät sellaisia ihmisiä ahdasmielisinä, jotka ovat onnellisia elämäänsä mutta joiden elämänkirjo on omaasi suppeampi, olet silloin itse ahdasmielinen.

Käsite on melkolailla suhteellinen, mutta ehkä voisi sanoa yleisesti, että ahdasmielisyys on kyvyttömyyttä hyväksyä toista ihmistä sellaisena kuin hän on.

Kykeneekö siis enemmistö ihmisistä hyväksymään kanssaihmisensä sellaisina kuin he ovat? Arkikokemuksen mukaan ei taida kyetä, joten enemmistö lienee ahdasmielistä ja rajoittunutta porukkaa.

Olin siis oikeassa?
Sattu pikku vahinko.

Uusimmat

Suosituimmat