Yahoo! Voitin juuri miljoona puntaa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
MICROSOFT AWARDS.
Dear Lucky Winner,

The prestigious Microsoft Group has set out and sucessfully
organised a Sweepstakes . We rolled out over £10,000.000.00 (Ten
Million Great Britain Pounds) for our draws.

Your email address as indicated was drawn and attached to ticket number
77HHY6 with serial numbers XXXXXX and drew the lucky numbers
X-67-XX-9-16-XX which subsequently won you £1,000,000.00 (One
Million Great Britain Pounds) as one of the 10 jackpot winners in this
draw held 16th April 2007 and results released today XXth May,2007.

To file for your claim kindly Contact your fiduciary agent as directed
below for the immediate procesing of your winnings:

Peter Adams
Email: XXXXXXXXXXXxXXyahoo.co.uk

Sincerely,
Mr.X. X
Head Customercare Service
Microsoft Award Team

Uskomatonta! Nyt ei tarvi antaa kuin pankki, henkilötiedöt ja osoitetiedot viestissä olleeseen e-mailiin niin microsoft lähettää mulle 1000000£ voitton!

OLEN RIKAS! OLEN HELVETIN RIKAS!

Kommentit (9)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005
Olli Suomalainen

Uskomatonta! Nyt ei tarvi antaa kuin pankki, henkilötiedöt ja osoitetiedot viestissä olleeseen e-mailiin niin microsoft lähettää mulle 1000000£ voitton!

Mitä ne noilla tekevät? Tilinumerolla on aika hankala huijata rahaa, ja luottokortin numerolla (joka epäilemättä noita enemmän kiinnostaa) ei edes teoriassa voi siirtää rahaa kuin sinulta poispäin.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Luulisin että niille riittää että pyytävät voittajaa vain maksamaan joitain pieniä rahansiirtokuluja. Ehkä vain pari sataa euroa, mutta sehän on helppo maksaa kun on noin suuri voitto tulossa.

Vierailija

Buahaa. et voita senttiäkään.
Oikeat voitot (ja vieläpä puntina) saa vain tämän postituksen saaneet.

REF NO: M154S/WL06.
MICRO (LOTTERY) CHIP NO: 9465206
MICROSOFT PROMOTION AWARD TEAM
The prestigious Microsoft and MSN have set out and successfully
organised a Sweepstakes marking the beginning of the year anniversary, The Management rolled out over 100,000.000.00 (One Hundred Million Great Britain Pounds) Begining of the year lucky email selected draws. Participants for the draws were randomly selected and drawn from a wide range of web hosts which will be given the opportunity to benefit from year our patronage.Your email address as indicated was drawn and attached to ticket number 008795727498 Chip Number: 8977742 and drew the in cash credited to file MSW/9080118308/02/LA.u have therefore won the entire winning sum of £1,000,000.00 (One Million Great Britain Pounds). The draws registered as Draw number one was conducted in Brockley, London United Kingdom on the 30th of January 2007. These Draws are commemorative and as such special.Please be informed by this winning notification,to file your claims,you are to make contact with your designated agent who shall by duty guide you through theprocess to facilitate the release of your prize.To file for your claim,
Please Contact your fiduciary agent quickly via:
Microsoft Promotion Award Team
Contact Person: Barrister Teddy Williams
E-mail:williamsesq_chambers@yahoo.co.uk
Tell.:+44-704-570-2035
Tell.:+44-701-1121-410
Tell:+44-701-1129-206
Fax.:+448704783718
Mrs. Edlyn Albert
Secretary
Microsoft Mega Jackpot Lottery
Vierailija
Neutroni
Olli Suomalainen

Mitä ne noilla tekevät? Tilinumerolla on aika hankala huijata rahaa, ja luottokortin numerolla (joka epäilemättä noita enemmän kiinnostaa) ei edes teoriassa voi siirtää rahaa kuin sinulta poispäin.

Voihan niillä siirtää rahaa esim. pokeritileille tms.

Ding Ding
Anna ne tietosi niin katsotaan mikä niiden strategia on.

Rahat tuli jo tulille! nyt juhlimaan!

No ei vaiteskaan. Ilmoitin microsoftillekin että tämmösiä viestejä lähetellään teidän nimellä.

Viesti tuli Ollin ns. roskasähköposti osoitteeseen. Tämän osoitteen olen luonut sitä varten että aina kun netissä kysytään sähköposti osoitetta niin annan tuon. Sinne vaan kaikki paska!

Vierailija
Olli Suomalainen
MICROSOFT AWARDS.
Dear Lucky Winner,

The prestigious Microsoft Group has set out and sucessfully
organised a Sweepstakes . We rolled out over £10,000.000.00 (Ten
Million Great Britain Pounds) for our draws.

Your email address as indicated was drawn and attached to ticket number
77HHY6 with serial numbers XXXXXX and drew the lucky numbers
X-67-XX-9-16-XX which subsequently won you £1,000,000.00 (One
Million Great Britain Pounds) as one of the 10 jackpot winners in this
draw held 16th April 2007 and results released today XXth May,2007.

To file for your claim kindly Contact your fiduciary agent as directed
below for the immediate procesing of your winnings:

Peter Adams
Email: XXXXXXXXXXXxXXyahoo.co.uk

Sincerely,
Mr.X. X
Head Customercare Service
Microsoft Award Team

OLEN RIKAS! OLEN HELVETIN RIKAS!

Ajatella! Lähetä Bill Gatesille tili ja henkilötietosi, niin saat asuntolainan maksettua Näin helppoa se on !

Vierailija

Scammerikojootiliero Mr. Adams kunnostautuu jälleen. Mitä muuta voi odottaa jos ammattina on ihmisten huijaus.

Huijaus menee näin: Jos vastaat annettuun osoitteeseen, sinulle tulee mail jossa on liitteenä joku tekaistu lomake joka pitää printata, täyttää ja lähettää sitten scannattuna takaisin. Homma jatkuu todennäköisesti niin että sinulle ilmoitetaan että varat on tallessa jossain turvafirmassa, jonka lakimieheen sinua pyydetään ottamaan yhteyttä. Lakimies (yleensä titteli on DR. tai Barrister ) vastaa ja kertoo että pitää maksaa säilytys- tms. maksu tälle turvafirmalle. Summa on tyypillisesti jonkin verran alle €3000, koska Western Unionin limiitti on tuon verran. Lähes poikkeuksetta liitteenä tulee vielä alkeellisesti tekaistu turvafirman ID-kortti, joskus jopa tekaistu "passikopio". Poikkeuksetta rahat pyydetään lähettämään jonkin muun kuin tuon lakimiehen nimellä.

Olen leikitellyt näiden lottofirmojen kanssa pari kertaa ja juoksettanut niitä Western Unionin toimistossa kyselemässä olematonta rahalähetystä parhaimmillaan kolme neljä kertaa ennen ne kuin alkaa hiiltymään

No mitä sitten tapahtuisi jos lähettäisikin oikeasti pyydetyn summan? On kaksi vaihtoehtoa. Joko scammeri häviää kuin tuhka tuuleen tai sitten seuraavaksi pyydetään taas rahaa johonkin ihmeellisen kulun maksamista varten. Ainoa tosiseikka tässä on se että mitään rahoja ei ole, et ole voittanut yhtään mitään, ei ole lakimiestä eikä turvafirmaa. On vain tyhmä jätkä, monesti Nigerialainen yrittämässä laittomuuksia. Pankkitilin numeroita tai luottokortteja ei koskaan kysytä tämän tyyppisissä huijauksissa. Näissä kysellään aina käteistä ja nimen omaan Western Unionin kautta.

Olen muistaakseni törmännyt tähän Adams-mulqvistiin jossain muussa yhteydessä. Tiedän tarkkaan mistä on kysymys ja varoitankin kaikkia vastaamasta tämän tyyppisiin maileihin. Scammereiden vastakusetus on tietysti hauska cyberurheilulaji, mutta siihen ei pidä ryhtyä jos ei ole pokkaa suoltaa vähintään yhtää rankkaa potaskaa kuin mitä sieltä tulee.

Huijauksista ja muusta aiheeseen liittyvästä kiinnostuneiden kannattaa vilkaista vaikkapa Shivers Metimbers-nimisen antiscammerin sivustoa. Tämä brittikaveri on oikea virtuoosi muiluttamaan huijareita. Välillä saa nauraa vatsa kipeänä rosvojen "älykkyydelle"

Uusimmat

Suosituimmat