Liian paljon jengiä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Verrattuna MINUN nuoruuteeni täällä ei pahemmin fokusoida. MINUN nuoruudessani pysyttiin kohtalaisesti männän ja vaginan välissä eikä lipsuttu politiikan vaativiin turbulensseihin.
(Veikko Lavi : anteeksi että olen vanha ja humalassa. huom puuttuva pilkku).

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No, olin aika pieni ja käytin aika harvoin sanaa MINÄ.
Oli kai tietämättöömyytä, kysyin mitä Sinulle kuuluu ja s'oli mun mutsi.

Kyllä sain, iltasadun.

Vierailija

En ehdottomasti halua tutkia elämän tarkoitusta (lisääntyminen) vqqn haluaisin tietää miksi lämpölaajenemist ei käytetä hyväksi ihmisten onomapoeettisiin tarpeisiin ?
Neste/kiinteä ei tubbetusti mene kasaan kuten autosi.

Vihje ; Vodkatkaa termodynamiikan toiseen pääsääntöön.

Vierailija

Pjotr, minulle ei ole kukaan lukenut ja eikä koskaan kenkään kertonut iltasatua. Nykyinen miesvainajani yritti joskus humaloissaan, mutta eivät ne menneet perille.
Onko sinulle jäänyt muistiin niitä mammasi kertomia satuja ja kertoisitko sinä Pjotr minulle niistä yhden.
Kiitollisella mielellä odottaen
Ystäväsi markent

Vierailija

Kaikki sadut alakavat imperfekteiillä (Olipa kerran...) ja koskaan ne eivät ole futuuriss (elivät uilosottomiehen kanssa elämänsä onnellisena lopppun. Tuli mieleen, että miten voi elää elämänsä LOPPUUN, eikö alligaattori tule kesken ?).

Satu alkaa :
Rolling Stones kuulostaa musiikilta, Tarja Pakarinen menee Sopotin festivaaleille ja esittää kappaleen "Hopeinen kuu".

Paavo Väyrynen tunnustaa että hän on ryssäfiili, jos se sopii kaikille.

Tarja Halonen on hyväluonteinen kaunis nainen.

Tämmöisiä satuja minä nykyisin ilman lupaa katselen televiisiosta, äitini on poistunut (Hän ei enää ole huolissani minusta).

S'oot kiva ja muita valheita, jookos ?

Vierailija

Sinä Pjotr rehellinen valehtelija. Ajatuksesi leijjuvat huolettomasti bittiavaruudessa kuin unikuvat todellisuudessa. kuin Picasson satunnaisen tuntuiset siveltimen vedot - ja lopputulos täydellinen A vot!

Oletkos nähnyt nykyisin sielunveljeäsi Kakea. Miten hänellä nykyisin ei mene!
Niin paljon olisi kysyttävää - äitistäkin. Mutta kuulakin on oma aikansa.
Mitäs me illut.
Pisteitä irtopisteiden noukkijoille.......

Vierailija

Ensiksi, Kake lähti jo (rokkammaan) ja Hänen jäämistönsä on jo jäämistynyt

Tiede- lehden pokauspalstalla kun ollaan niin keksinyt miksi termodynaamiika ttoinen pääsääntö ei toimi minussa eikä seksuaalielämässä.

P.S. rakastan sanaa MINÄ.

Vierailija

Miksi Pjotrin avaamalla palstalla on suurinpiirtein pelkästään Pjotr ?

Ehkä se johtuu otsikosta 'Liian paljon siitepölyä', mainostoimisto huijasi jälleen (en päässyt ede eduskuntaan, mutta ego on vahva).

Sitäpaitsi olen egoisti ja egosentrinen ja humalassa ,ja onneksi mulla on nimimerkki (kirjoitan tätä työpaikallani).

P.S. kyllä 'ja' sanan eteen saa laittaa pilkun.

Vierailija

Ajatusviiva -
Kanal – kirottujen tie, on elämä.
Löydä sieltä huuliharpullisesi oikea ääni, niin olet onnistunut elmässäsi.
Ajatuskatko --
Vastaukseni on 1

Vierailija

Rva/Hra missis Markent

Olette löytäneet nelipolvisen trokeen.
Hyvä.

Tai itseasiassa parempi kuin tylsä.
Nojoo, se mitä ei nimeltä mainita, mutta kyllä 1 on nätti numero.

Vierailija

Markent !

"Miten hänellä nykyisin ei mene! "

Tosta tai tuolta puuttuu yksi ee, se tärkea (po. menee), mikä sekin Oulun slangissa on outoa.

Mutta toisaalta, yksi vokaali so what, piinats..

Vierailija

Oikean vastauksen löytäminen on helppoa silloin kun ei ole kysymystä. Siksi vastaukseni on 1.
Toimin kokopäiväisenäi vastausautomaattina kysymättömien kysymysten Leelian vastausosastolla..
Ei ole väliä mistä on kysymys.
Siitä on kysymys!
Kysymys vähän hyvä, siis
Miten hänellä ei mene?

- - - - ajatusviivoja aforismien laatijoille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat