Olen tullut hulluksi, ja häpeän sitä, ettet tunnustanut sitä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lyhyempi johdatus kielioppiin, mikä saattaa lähentää ongelmaani mielitautini mieluisessa vaikeudessa. Vastaathan kijeeseeni miss Lonelyhearts?

Miksi rintaliiviisi toinen kuppi (B4) on vihreä, vaikka sininen on oikea pullotus?

Aiotko pitää verhoa auki, vaikka olet hyvin tietoinen, etten toivoisi talonmies Gruberin "aviomiehesi" puuttuvan taideasioihini, hänhän ei käynyt kuin kerran ritsan ja tarleena sammalkorven kanssa korkeasaaressa katsomassa kun juha hurme olikin subviililipalveluksessa niiden kaikkien muiden kanssa. Ei olisi ritsasta uskonut. Kirjeeni on ehtottromaasti mitätöitävä, revittävä kahtia, poltettava, sammutettava kalkilla mikä ei sammu ja levähdytettyään hetken on se siunattava kulttuurin, runoraadin, lukukerhon ja onaniaan päälle!!!

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Numerologian ongelma on trinitygirls. Triplettes from eugslybtybtustree!
aN FRANCE, WHOW WHOWW WHOOW.

Kun kulkijana ranskanmaalla oli kolme tyttöä vaan, kolmee typerää hymyä Kuopion tyttölyseosta.

En jaksa, Katsokaa se leffa se on hyvä, vaikka taustalla vilahtaa Paavo lIpposen itkuinen katse.

Vierailija
pointless
Hullu.

Noh noh.
Sanoisin ennemminkin, että ehkä mielenkiintoista esi-kirjallista tuotantoa.
Ero Kaukon ja hullun välilläon ettei Kauko ole hullu. Muista se, ennen kuin alat nimittelemään.

Vierailija
DedMoroz
pointless
Hullu.

Luultavampaa on, että sivistyksessäs on rotan mentävä aukko.

Ei sieltä rotta mahdu, hiiri ehkä. Joskus kuitenkin tuntuu, että ehkä jopa norsu, mutta en vain aina yksinkertaisesti jaksa välitää siitä. Se minkä joskus katson tarpeelliseksi oppia, ei ehkä olekaan sitä vaan ehkä se onkin vähemmän tarpeellista, joka lähinnä turhaan vie rajoittunutta muistikapasiteettiani. Tänäänkin ihmettelin miksi olen aikoinani harjoitellut tekemään oikeaoppisen hirttosilmukan, koska en toivottavasti koskaan tarvitse sitä taitoa sen oikeassa tarkoituksessa.

EDIT: miksi DedMoroz poisti viestinsä?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
pointless
Ei sieltä rotta mahdu, hiiri ehkä. Joskus kuitenkin tuntuu, että ehkä jopa norsu, mutta en vain aina yksinkertaisesti jaksa välitää siitä. Se minkä joskus katson tarpeelliseksi oppia, ei ehkä olekaan sitä vaan ehkä se onkin vähemmän tarpeellista, joka lähinnä turhaan vie rajoittunutta muistikapasiteettiani. Tänäänkin ihmettelin miksi olen aikoinani harjoitellut tekemään oikeaoppisen hirttosilmukan, koska en toivottavasti koskaan tarvitse sitä taitoa sen oikeassa tarkoituksessa.

EDIT: miksi DedMoroz poisti viestinsä?

Kun tuo Napoleon ilmaisi jo asian ja lempeämmin sanakääntein.
Minä aina sanoa täräytän

Joka tapauksessa itse olen pohtinut asian näin, että jos minä en Kaukon kirjailuista jotain ymmärrä, niin syy on oman tietämättömyyteni. Ja epäilin siis sinulle käyneen samoin.

Hirttosilmukan tekotaito kannattaa unhoittaa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz

Kun tuo Napoleon ilmaisi jo asian ja lempeämmin sanakääntein.
Minä aina sanoa täräytän

Joka tapauksessa itse olen pohtinut asian näin, että jos minä en Kaukon kirjailuista jotain ymmärrä, niin syy on oman tietämättömyyteni. Ja epäilin siis sinulle käyneen samoin.

Hirttosilmukan tekotaito kannattaa unhoittaa.

Turha sitä on punastella jos suoraan on ilmaissut oman mielipiteensä jonkun tekstistä tai tekemisestä. Mielestäni on äärimmäisen tärkeää, että osaa ilmaista mielipiteensä. Oli se sitten hyvää tai huonoa. Oman mielipiteen tuominen esiin puhdistaa ilmaa oman itsensä sisällä.

Vierailija

Osa viesteistäsi on aika sekavia, kannattaisi käydä mielenterveystoimistossa että saat itsesi kuntoon.
Sinulla taitaa olla skitsofrenia, se on nykyään yleensä hyvin hoidettavissa lääkkeillä.

Vierailija

Kaukon kirjoituksethan ovat lähinnä nykyrynoutta

Isot alkukirjaimet pois ja lauseet pieniin pätkiin niin a vot, runokirja on valmis...

Vierailija
Merteuil
Kaukon kirjoituksethan ovat lähinnä nykyrynoutta

Isot alkukirjaimet pois ja lauseet pieniin pätkiin niin a vot, runokirja on valmis...

Tuli mieleeni eräs Lassi ja Leevi sarjakuva. Lassin isä väitti että ennen 1930-lukua maailma oli mustavalkoinen. Lassin kysyessä miksi 1930-lukua vanhemmat esineet ovat värillisiä, isä sanoi niiden muuttuneen värilliseksi silloin kun maailma muuttui värilliseksi. Lassin kysyessä miksi mustavalkoiset valokuvat eivät muuttuneet värillisiksi, isä sanoi niiden kuvaavan mustavalkoista maailmaa ennen sen muuttumista värilliseksi. Lassin kysyessä miksi vanhat mustavalkoista maailmaa kuvaavat taulut ovat värillisiä, isä vastasi kaikkien taiteilijoiden olevan hulluja.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

pointless on ainoa jota Kauko ei häpeä.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
pointless on ainoa jota Kauko ei häpeä.

Onko toi sun mietelausees muuten pätevä?
Kuinka voi edetä jos muisti on lyhyempi kuin kehä jota kiertää?

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Maukka Perusjatka
Onko toi sun mietelausees muuten pätevä?
Kuinka voi edetä jos muisti on lyhyempi kuin kehä jota kiertää?

Se on paljon syvällisempi ja viisaampi mietelause kuin muutaman kerran miettimällä edes oivaltaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat