Sivut

Kommentit (156)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusin ennustukseni

Ennustan että tuollaisen luolan pohjalta löytyy raskaita aineita.

Eli kylmäfuusioimaisesti syntynyttä ainetta.

Tarpeeksi energiset energiakimput putsaavat tuon alueen laajenevien atomien ytimistä avautuvat energia-aallot mukaansa ja näin tuon alueen atomien ytimet laajenevat lähelle toisiaan ja syntyy entistä raskaampia atomeja.

Syntyy raskaita aineita, joiden vauhti hidastuu poispäin planeetan keskustasta, jolloin ne lähestyvät planeetan keskustaa, liikkumatta sitä kohti.

Eli uudet raskaammat aineet putoavat uuden luolan pohjalle.

Onesimple

;):)

Joku tuossa ei nyt täsmää, jotain mystistä tuossa (ainakin nyt) on.

Eteenki oikeessa laidassa oleva aivan reunan tuntumassa oleva alue, pitäisi kaiken "Järjen" mukaan näkyä toisessakin kun vähintään se on nuin likellä "Suu" aukkoa...

jompi kumpi? on editoitu, taikka marsissa käy aika takaperin ja se on hitaasti umpeutumassa, palasten hyppien takaisin paikalleen.

(jollei kyseessä ole maan(mars)alainen valtameri jota pitää sulana viereinen tulivuori, että kyseessä olisi ns Vuorovesi ilmiö)...

Edit;

Siellä on joko 2 valon lähdettä taikka, tässä kuvassa joku heijastaa valon tummempaan varjosaan alueeseen, mutta siltikkin heijaste loppuu samaan mihin "auringon" valokin... hm... tuon järjen mukaan ensimmäisessäkin kuvassa olisi pitäny näkyä tämä heijaste, ja seinämä tummempana.

salai
Seuraa 
Viestejä8088

Jos nuo reiät ovat laavan purkauskanavien kattoon(?) romahtaneita aukkoja voidaan kai niitten säännöllisen ymmyrkäisestä muodosta päätellä Marsin pintakerroksen olevan noilla kohdilla aika homogeenista?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

salai
Jos nuo reiät ovat laavan purkauskanavien kattoon(?) romahtaneita aukkoja voidaan kai niitten säännöllisen ymmyrkäisestä muodosta päätellä Marsin pintakerroksen olevan noilla kohdilla aika homogeenista?
Kait tiedät, mitä homogeninen tarkoittaa. No OK. Homogeeninen seos on tasalaatuinen Eli... Jatkapa selostustasi noista. Ite avasit ketjun tähän aiheeseen.

ps. Ja taas meni Wigipedian uskottavuus tässäkin asiassa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Seos

EDIT: Jo on törkeän huonoa kirjoitusta tuolla Wikissä tästä aiheesta

salai
Seuraa 
Viestejä8088
Lassi
salai
Kait tiedät, mitä homogeninen tarkoittaa. No OK. Homogeeninen seos on tasalaatuinen Eli... Jatkapa selostustasi noista. Ite avasit ketjun tähän aiheeseen.

ps. Ja taas meni Wigipedian uskottavuus tässäkin asiassa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Seos

Mikähän osa viestistäni meni yli hilseesi? En minäkään usko Wigipediaan, kuten en muihinkaan luomiisi satuolentoihin. Oletko kaljoissasi, vai onko pönttö muuten sekaisin?

Tarkoitin nimenomaan kysymykselläni, että voisiko pyöreä viitata siihen, että aine kyseisessä kohdassa on tasalaatuista ja luulin enemmistön lukijoista tuntevan sanan homogeeninen - (Wikisanakirja) merkityksen ilman sanakirjojen apua.

Siis mikäli nyt kyseessä on romahduksesta syntynyt ilmiö. Samannäköisiä pyöreitä reikiä on Keski-Amerikassa, jossa kuvien ja tietojeni mukaan kallioperä on kyseisissä paikoissa melko tasalaatuisen näköistä kalkkikiveä, johon hiilidioksidipitoinen vesi on kovertanut luolia, joiden katto on sitten romahtanut.

En oikein voisi kuvitella tuollaisia syntyvän (romahtamalla) esimerkiksi Suomen kallioperään.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Kuinka syvälle tykkäätte mennä...
Ohan noita omasta takaakin, miks mennä marsiin tutkiin...
Syödään vaan mars patukoita ja kattellaan kun Depthx probe häviää mayojen underworldiin....
Voihan se olla, että tämäkin pallo on ontto, en ole käynyt siellä keskustassa, joten enhän voi olla varma, vai voinko?
Onko mitään laitetta mikä ois 100% varmuudella skannannut tämän pallon kiinteäksi. En ole itse kuullut. Olisin kiinnostunut informaatiosta... josko joku tietäisi miten tämä 100 % varmuus on saavutettu, olisin kiitollinen infosta.

http://geology.com/zacaton/

salai
Mikähän osa viestistäni meni yli hilseesi? En minäkään usko Wigipediaan, kuten en muihinkaan luomiisi satuolentoihin. Oletko kaljoissasi, vai onko pönttö muuten sekaisin?

Tollaiset "vitsiniekat" täällä joutaa omaan arvoonsa. Tiedät, miten täällä on karsittu asiattomia kirjoittajia. Tarkkailun alla on nyt henkilöön, eli nikkiin kiinni käyvät. Olet itsekin tarkkailussa. Mitään satuolentoja ei täältä ole tullut, joten mielikuvituksesi on varsin valloillaan
[size=75:1cugmlvf]ps. Älä Salai suututa mua[/size:1cugmlvf]

Työjärjestykseen nyt. Asiallista keskustelua

salai
Seuraa 
Viestejä8088
Lassi
salai

Tollaiset "vitsiniekat" täällä joutaa omaan arvoonsa. Tiedät, miten täällä on karsittu asiattomia kirjoittajia. Tarkkailun alla on nyt henkilöön, eli nikkiin kiinni käyvät. Olet itsekin tarkkailussa. Mitään satuolentoja ei täältä ole tullut, joten mielikuvituksesi on varsin valloillaan
[size=75:hcyjay25]ps. Älä Salai suututa mua[/size:hcyjay25]

Työjärjestykseen nyt. Asiallista keskustelua

Siis sinulla ei ollut mitään itse asiaan liittyvää uutta kerrottavaa? Vai meinaatko taas haastaa minut käräjille, jos satun vahingossa suututtumaan sinut? Tarkoitatko, että sinä tai "Rehtori" tarkkailette minua vai tarkoittaako "tarkkailun alla on nyt"-ilmaisu, että sinulla on jotain muuta sisäpiirin tietoa asioista?

Mutta asiaan: Mitä täsmälleen tarkoitit edellisellä viestilläsi (joka minun mielestäni siis oli kuin omituista humalaisen höpinää ilman mitään järkevää sisältöä):

Lassi
salai

Halusitko vain kertoa muille, että osaat etsiä Googlella jonkun sanan jostain (osaamatta kuitenkaan kirjoittaa sitä), johon lähteeseen olet sitten kuitenkin menettänyt uskosi. Ikään kuin jotenkin vihjaten ehkä, että minä olen synkeään kohtaloosi syypää?

Varsinainen avautuja!

salai
Seuraa 
Viestejä8088
Lassi
salai
Varsinainen avautuja!

Ja sitten. Mielesssä kummitelee avaajan "Omituisia reikiä Marsissa?"
Liittyykö tämä asiasi jotenkin tähän, salain?
Antaa olla. Minä kirjoitin paljon muutakin, mutta sinun taitaa olla mahdoton ymmärtää yksinkertaisiakaan kysymyksiä, saati vastata niihin.

Jos mielestäsi tämän ketjun aloitusviestissä Salai: Omituisia reikiä Marsissa? on jotain oleellista vikaa, voit mieluusti tuoda näkökohtasi selkeästi julki, ettei tarvitse arvailla niitä. Minä kirjoitin sen aikoinaan vilpittömässä mielessä tietämättä, että saattaisin tahtomattani aiheuttaa sinulle kuukausien kuluttua jonkinlaista harmia.

Joku taitaa liittyä lastentarhaan.... Minä en alotattanut. Joku salai hermokimppu kävi kiinni mun kirjoituksiini. Taitaa oikein kytätä. No olen hänelle aukrotettii, ja siksi pikkulapset vastustavat luonnostaan, että saisivat haluamansa.
Mikä on tämän Salain nikin tavoite. Keskustella, vai nälviä mua. Ihan hieno tuo reikä -juttu.
[size=75:2c4ohhui]Salain. Minua on ihan turha yrittää ärsyttää, mutta muistutan, että älä käy iholle kiinni. Sanoilla ja ystävillä on voimaa.[/size:2c4ohhui]

[size=150:2c4ohhui]Asiaan nyt Salai[/size:2c4ohhui]

salai
Seuraa 
Viestejä8088
Lassi
Joku taitaa liittyä lastentarhaan.... Minä en alotattanut. Joku salai hermokimppu kävi kiinni mun kirjoituksiini. Taitaa oikein kytätä. No olen hänelle aukrotettii, ja siksi pikkulapset vastustavat luonnostaan, että saisivat haluamansa.
Mikä on tämän Salain nikin tavoite. Keskustella, vai nälviä mua. Ihan hieno tuo reikä -juttu.
[size=75:3swx7hrc]Salain. Minua on ihan turha yrittää ärsyttää, mutta muistutan, että älä käy iholle kiinni. Sanoilla ja ystävillä on voimaa.[/size:3swx7hrc]

[size=150:3swx7hrc]Asiaan nyt Salai[/size:3swx7hrc]

Lassi, aukrotettii vai stiiknafuulii?

En minä ole mitenkään muuten hyökännyt tässä ketjussa sinun kimppuusi kuin kyseenalaistamalla yhden viestisi sisällön mielekkyyden (siis se ei minulle avautunut). Koin sinun turhaan päivitelleen siinä yhteydessä käyttämääni sanaa homogeeninen. Et ole vieläkään mitenkään perustellut, mikä viestissäni oli mielestäsi niin suuren ihmettelyn aihe.

Kirjoittelusi ala-arvoista (tosin sisällöllisesti ta(h/v)attoman hauskaa) teknistä tasoa voisi ehkä parantaa oikoluvun asentaminen. Oikoluku addons - Google-haku muuten näköjään tuo ensimmäisenä hakutuloksena nimimerkin "Salai" viestin. Tietenkin on valitettavaa, jos käyttämäsi ammattilaisen ammattilaisselain ei tue tuollaisia oikolukulaajennuksia (aikaisemmin kehuit ainakin Avantia kovasti).

Jaa, mutta sinähän olet menettänyt ammattilaisen (hups, meinasin käyttää vahingossa sanaa lapsen-) uskosi moisiin hakutuloksiin ja -teoksiin. Siksipä onkin ymmärrettävää että Google on ihan ulalla:
Haku aukrotettii ei vastaa yhtään sivua, kun taas stiiknafuulia löytyy 767 sivulta. Todella epäoikeudenmukaista!

salai
Seuraa 
Viestejä8088

Tähdet ja avaruus (22.9.2007): Odyssey-luotain paljasti uutta tietoa Marsin luolista
"infrapunahavaintojen perusteella näyttää siltä että Marsista löytyneet valtavat seitsemän reikää ovat todellakin suuaukkoja planeetan pinnan alla risteileviin luoliin."

Eikös niiden pitänyt olla photoshopattuja?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat