Huuto.net

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mitä ostelet huutonetistä, monellahan on harrastuksena ostella sieltä kaikkee hyvää ja hyödyllistä.

kaikkee on kuitenkin niillä tarjolla.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kaikenlaista pelikonsoleihin liittyvää (olen keräilijä) ja tietokonetta tulee päivitettyä rautapuolen osalta (nykyinen kone on ostettu paloina ympäri Suomea.) Kestovaippoja on tullut myös huudeltua, kun kohtapuoliin olisi aika kolmannelle pikku Vaahtikselle

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

ite ostin 1976 vuoden pelikonsolin, sain 50 eurolla, vaikka arvo oli ainakin 150 euroo, ei siinä kylläkään ollut kaikki osia, anteenijohto ja muuntaja puuttu.

Muuten toimii ihan, eihän siinä ole haastetta kuin kännissä, koska se on semmoin pong tyylinen vekotin

1.5 voltin paristoilla toimii.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Vaahtis
Niin, piti kysyä että kenen piirtäjän?

Kaikenlaisia ne on jotain suomalaisia taiteilijoita, mutta niilläkin omat keräilijänsä, en muista niitä nimiä ketä ne on.

Elävien piirtäjien kortit saa ostettua korttihyllystä kaupasta, mutta sehän kannattaa jos keräilee koska kaikkihan kortit on joskus ollut uusia.

Niillä keräilliöillä on omat verkostot mistä ne myös löytää ja joskus kannatta kirpputoriltakin ettiä ja vaikka huuto.netisäkin. jne

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005

Pelejä ja leffoja, tosin en enää vähään aikaan. Suosin nykyisin jenkkiläistä eBayta.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Itse olen tainnut enemmän myydä siellä kuin ostaa.
Pari peliä on tullut ostettua ja muutama erinäinen auton osa. Vaimo sitten taas myynyt ja ostellut rättejä sieltä.

Vaahtis, koskas sen kolmannen pikkuvaahtiksen olisi tarkoitus syntyä?

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Minä olen ostanut ja myynyt siellä vähän kaikkea:

Kirjoja, työkaluja, huonekaluja, DVD-leffoja, jne. Ja kauppa käy hyvin.

Olen löytänyt vanhoja aarteita, kuten Burrougshin vanhat Tarzan kirjat 1900-luvun alun painoksina, joissa suomenkieli on hieman vanhahtavaa ja siksi hauska lukea. Sekä koko Morgan Kane-sarjani (80+1) olen huutanut sieltä.

Muutamia aarteitakin on löytynyt, jo vain!

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Kirjoja huutelen. Yksi roskaromaanisarja on kolmea kirjaa vajaa, ei millään viitsi maksaa enempää kuin viitisen egeä postikuluineen. Olen suunnitellut rupeavani koruja myymään, kaikkia itsetehtyjä kun ei pysty pitämään eikä kavereille tuuppaamaan.

Toisaalta ihan tavallisella torikirpparilla on oma viehätyksensä niin myyjän kuin ostajan näkökulmasta; tinkiä saa, huutonetissä hinta vain kohoaa. Myyjänä taas näkee kenelle tuote menee ja maksusta voi olla 100% varma.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

En osta huutonetistä. Suomalaiset hintapyynnöt on niin levottomia - käytäntönä on pistää liikasuuri hintavaraus ja kaupan päättymisen jälkeen ruveta hieromaan diiliä eniten tarjonneiden kesken.
Ebayta käytän lähinnä.

Vierailija

Toimiiko tuo maksaminen Ebayssä samaan tapaan kuin Huuto.netissä?
Eikö lähettäminen maksa aivan törkeesti jos vertaa kotimaan hintoihin??

Itse käytän Huutoa tällä hetkellä, mutta kiinnostaisi tuo Ebaykin...

Vierailija
bdbdbd
Itse olen tainnut enemmän myydä siellä kuin ostaa.
Pari peliä on tullut ostettua ja muutama erinäinen auton osa. Vaimo sitten taas myynyt ja ostellut rättejä sieltä.

Vaahtis, koskas sen kolmannen pikkuvaahtiksen olisi tarkoitus syntyä?

Voipi olla, että ei mene enää kauankaan, laskettu aika on 29.6, mutta oma arvio on 10.6

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat