Elämänne missio no. 1

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mihin elämänne missio no. 1 tällä hetkellä liittyy?

Minun vastaus on raadollisesti raha.

Kommentit (12)

Vierailija

Vapaa-aikani menee varmaan "hyväntekeväisyys" linjalle, mutta tärkeintä minulle on silti käydä töissä hankkia rahaa minun ja perheeni toimeentulon ylläpitämiseksi, joten vastauksena on "raha".

Kysymyksen vastauksista olisi ehkä ollut enemmän iloa, jos perustoimeentulo olisi huomioitu kysymyksen asettelussa.

Vierailija

missiona raha. Ei sullakaan hyvin mee. Eli sitten kuolinvuoteella uskot että se läjä seteleitä, johon kaiken olet vaihtanut, lämmittää ja suojelee sinua?

Vierailija

Minun missioni on elää. Elämiseeni kuuluu ihmissuhteita, nautintoa ja vihaa. Ylipäätänsä montaa muutakin asiaa joista tietää ja huomaa elävänsä, kipu mukaanluettuna. Missio ei varmaankaan ole kaikkien mielestä kovinkaan ylevä, mutta paskatpa minä siitä nakkaan. Kaikista eniten turhia ovat ihmiset jotka kuluttavat tilaa, resursseja ja aikaa ja loppujen lopuksi eivät olleet elossa päivääkään. On vain tämä hetki tässä ja nyt, käytä sitä koko ajan, koska se on totta. Nukkumaan ehtii haudassa ja jumalia kumarretaan helvetissä, eikä oikeasti edes siellä.

Kuollessani tulen nauttimaan jokaisesta tehdystä teosta, niin "hyvistä" kuin "pahoistakin", joistakin "pahoista" ehkä enemmän kuitenkin...

Hellkkari sentään, oli näemmä 666 viesti. Tämähän menee jo hieman pelottavaksi.

Vierailija
Armitage
missiona raha. Ei sullakaan hyvin mee. Eli sitten kuolinvuoteella uskot että se läjä seteleitä, johon kaiken olet vaihtanut, lämmittää ja suojelee sinua?

No eiköhän siinä vaiheessa ole jo kaikki muukin vähän turhaa tai merkityksetöntä ...

Vierailija
Lapin Mies
Armitage

No eiköhän siinä vaiheessa ole jo kaikki muukin vähän turhaa tai merkityksetöntä ...

Onko? Onko sinulle kuolinvuoteella sama oletko nähnyt maailmaa, kokenut hyviä juttuja ja kerennyt nauttimaan elämästä? Jos on aivan sama, voit lopettaa kaiken nyt, sillä eihän sinulla ole enää mitään saavutettavaa.

Itselleni ehdottomasti tärkeintä on tasapaino, ja tämä koskee kaikkea. Rahaa, ihmissuhteita ja kokemuksia jne. Raha näissä kuitenkin vain välineenä, ei itsetarkoituksena. "Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Vierailija
aporkinaali
Lapin Mies
Armitage

Onko? Onko sinulle kuolinvuoteella sama oletko nähnyt maailmaa, kokenut hyviä juttuja ja kerennyt nauttimaan elämästä? Jos on aivan sama, voit lopettaa kaiken nyt, sillä eihän sinulla ole enää mitään saavutettavaa.

Itselleni ehdottomasti tärkeintä on tasapaino, ja tämä koskee kaikkea. Rahaa, ihmissuhteita ja kokemuksia jne. Raha näissä kuitenkin vain välineenä, ei itsetarkoituksena. "Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

No kyllä se kuolivuoteella on yksi paskanhailee mitä on nähnyt tai jäänyt näkemättä ...
Asialle ei enää siinä vaiheessa voi tehdä mitään ja muistotkin häviää kun lamppu sammuu pääkopassa.
Se on ihan sama onko muistoja vai rahaa, kaikki on joka tapauksessa ohitse omalta kohdalta.

Vierailija

Kuolinvuoteella uskoisin olevan juuri tuon tasapainon ja harmonian tärkeää. Eli jos voit olla levollinen itsesi ja lähestyvän lopun suhteen, ilman että on mitään himoja ja pakkomielteitä jäljellä, joiden takia haluaisi täällä roikkua, niin on paljon helpompi lähteä. Rahanahneus ei auta. Eikä minkään muun ahneus.

Vierailija
Juha
Mihin elämänne missio no. 1 tällä hetkellä liittyy?

Minun vastaus on raadollisesti raha.

No jaa. Saada crackdown pelattua loppuun.

Se on yhtä merkityksellinen missio, kuin lasten kasvattaminen - kannaltani niiden merkityksellä ei ole eroa 100 vuoden päästä tai edes 50 vuodenkaan.

Eli elämäni missio on kohdata yhdentekeviä asioita. Toivottavasti suurin osa niistä on miellyttäviä. Siinä on minulle missiota ihan riittävästi.

Se, että onko minulla missiota, on yhdentekevää kannaltani.
Joku on joskus laulanut biisin: 'Yhdentekevää'. Tuossapa oli oma tulkintani biisistä. Koskettava kappale.

Uusimmat

Suosituimmat