Eturauhasen kuntoutusmatkat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Saannollinen purkautuminen tekee kuulemma hyvaa eturauhaselle.
Suomestakin tulee meille pain turistibussillinen viikossa keski-ikasia ja sita vanhempia miehia kuntouttamaan eturauhastaan saannollisesti.

Ottavat myos kolestrolia alentavaa laakitysta paivittain.
Sita myyvat kaikki ravitsemusliikkeet.

Suomi on vaarallinen maa, siella iakkaammilla menee eturauhaset jumiin ja suonet kalkkeutuu.

Auringosta saatavan vitaminin yliannostusta tulee kuitenkin varoa.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Tuli mieleen, että tuossa eturauhasen kuntoutuksessa saattaa noi kalkkeutuneet verisuonet tehdä tepposen ja voi pumppu leikkata kiinni.

Pitäiskö siinä kuntoutuksen ohessa ottaa jotain veren ohennus lääkettä tms.?

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Säännöllinen eturauhasmatkailu olisi varmaan Ok, mutta pitääkö omistajan olla mukana, vai voiko rauhanen matkailla yksin? Lentokenttien turvatarkastuksiin itsekin kyllästyneenä tätä vain kyselen täältä Tukholmasta käsin!

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija
Wolf
Säännöllinen eturauhasmatkailu olisi varmaan Ok, mutta pitääkö omistajan olla mukana, vai voiko rauhanen matkailla yksin? Lentokenttien turvatarkastuksiin itsekin kyllästyneenä tätä vain kyselen täältä Tukholmasta käsin!

Mukavampaa on varmaan olla itse kuntoutuksessa mukana.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Tähän matkailuun voisi kilpaileva matkatoimisto sitten käynnistää ns. "käräytä äijäsi itse teossa ja vie hyvät erorahat"-matkan jatkuvasti pelkkää h******n ja muutenkin itseään ajattelevien miesten vaimoille. Matkaan kuuluu kertakäyttökamera yms. kamaa ja "parhaimmat käräytyspaikat"-kartta varusteena. Saadaan kätevästi myös lisää naisturisteja Thaimaaseen ja muihin vastaaviin maihin...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Tähän matkailuun voisi kilpaileva matkatoimisto sitten käynnistää ns. "käräytä äijäsi itse teossa ja vie hyvät erorahat"-matkan jatkuvasti pelkkää h******n ja muutenkin itseään ajattelevien miesten vaimoille. Matkaan kuuluu kertakäyttökamera yms. kamaa ja "parhaimmat käräytyspaikat"-kartta varusteena. Saadaan kätevästi myös lisää naisturisteja Thaimaaseen ja muihin vastaaviin maihin...

Noo...kayhan ne naismatkailijat "Kairaa kolo uudestaan" matkoilla. Sais niita kameroita Italiaankin kaupaksi. Ei vaan. Noinhan se taitaa olla. heh

Vierailija
Stinger
myös lisää naisturisteja Thaimaaseen ja muihin vastaaviin maihin...

Se on ThaimaaHAN! Perkeleen pösilöt!

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14026
Liittynyt23.6.2005
Maukka Perusjatka
Suomi on vaarallinen maa, siella iakkaammilla menee eturauhaset jumiin ja suonet kalkkeutuu.

Mikä ihme estää pappoja vetämästä käteen?

"Kulttuuriset ennakkoluulot"?

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Neonomide
Maukka Perusjatka

Eihän se ole niin mielenkiintoista.
Sosiaalinen vuorovaikutus on tärkeetä nääs.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Neonomide
Maukka Perusjatka

Eihän se ole niin mielenkiintoista.
Sosiaalinen vuorovaikutus on tärkeetä nääs.

Ja on kait tossa sekin, että vaihtelu virkistää.
Jos koko vuoden vemputtaa, niin eihän se enää kiinosta.

Kuntoutusmatkalla sitä herää uudet aistit ja halut!
Jos ette ole kokeilleet niin, ette tiedä mistä puhun!

Vierailija
MD
Kato Ykä on hengissä!

Kuis ne pykämät voi, huonosti kai?

Tervehdys vaan MD, tässä on pikkasen ollut hektistä, mutta henki kuitenkin pihisee.

Itse asiassa pukamat alkaa olla parempaan päin kun aloin kayttää C2H5OH ulkoisesti, ne jotenkin kuivuivat pois!

Nyt on kesäkin tulossa ettei mitään hätää nyt kestää istua saariston picknik reissut.

Joko olet aloittanut saunomiset?

Vierailija

Mun piti aloittaa saunominen ja avantouinti, mutta kun ei tullut talvea lainkaan tai ei ainakaan niin pitkäksi aikaa, että olisin ehtinyt.
Kerran mun piti lähteä, kummi meinasi viedä väkisin, mut mul meni pupu pöksyyn.

Nuo ulkoiset hoidot ovat nyt IN vähän joka asiassa vai sanoisiko ulkoistetut, sama asia. Ulkoistuksella saadaan ulkoiset pukamat kuivumaan, hieno homma.

Vierailija
MD
Mun piti aloittaa saunominen ja avantouinti, mutta kun ei tullut talvea lainkaan tai ei ainakaan niin pitkäksi aikaa, että olisin ehtinyt.
Kerran mun piti lähteä, kummi meinasi viedä väkisin, mut mul meni pupu pöksyyn.

Nuo ulkoiset hoidot ovat nyt IN vähän joka asiassa vai sanoisiko ulkoistetut, sama asia. Ulkoistuksella saadaan ulkoiset pukamat kuivumaan, hieno homma.

No avaa ny ne pöksyt et pupu pääsee sieltä pois, eihän sitä muuten pääse saunomaan ja uimaan.

Joo tää on se aika, että kaikki vaan ulos/ulkoisesti. Saas nähdä muuten koska se sisäistäminen taas alkaa, veikkaan noin 5-8 vuoden periodia.

Vierailija
Ykä

Jos vaihtaa kättä välillä niin sehän on kuin vieraissa kävisi

Vierailija
MarsMan
Ykä

Jos vaihtaa kättä välillä niin sehän on kuin vieraissa kävisi

Totta, mutta kun sitä tekee jonkun aikaa niin ei auta vaikka vaihtaa lennossa.
Kyllä halut herää ihan eri tavalla kun on kokonaan eri ihminen.
Jokainen tuntee omat käpälät kohtuullisen hyvin riippumatta mitä niillä tekee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat