Liikaa ihmisiä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oon pannu merkille nuo kapinat Kiinassa johtuen pakkoaborteista. Itse olen kyllä sitä mieltä, että tiukkaa syntyvyyden säännöstelyä tulisi siellä harjoittaa, mutta ihmetyttää vaan, miksi ihmiset siellä kapinoivat? Eikös se ole välttämättömyys ja muutenkin hyvä asia, ettei tatte tänne alkaa sitä liikaväestöä raahamaan kansainvälisen lapsikaupan eli "adoption" muodossa?

http://news.yahoo.com/s/afp/20070528/wl ... 0mwGEBxg8F

Kommentit (12)

Vierailija
TomiHollanti
ihmetyttää vaan, miksi ihmiset siellä kapinoivat?

Minua taasen ei ihmetytä ollenkaan että ihmiset kapinoivat mikäli heidän lapsensa tapetaan syntymättöminä vastoin vanhempien tahtoa. Ehkä moraalini on vain kieroutunut.

Vierailija

Suomen puolustusvoimat on ratkaissut ongelman jo ajat sitten. Voisivat lähettää kinkeille muutaman junalastillisen jarrua

Vierailija
MarsMan
Suomen puolustusvoimat on ratkaissut ongelman jo ajat sitten. Voisivat lähettää kinkeille muutaman junalastillisen jarrua

En tmmärrä... Voisitko selventää?

Vierailija

Minusta ei ole kovin kaunista jos joku likaa ihmisiä. Voisinpa helposti sanoa Liisan nimen, mutta minä en likaa ihmisiä!

Enitenhän pelkään sitä sotilaitten keksimää kaukopommia.

Vierailija
Leila
MarsMan

En tmmärrä... Voisitko selventää?

Kommentti oli tarkoitettu kevennykseksi ketjuun. Naispuolisille lukijoille termi "jarru" on varmaankin outo. Kyseessä on eräänlainen armeijavitsi, jonka mukaan puolustusvoimat lisäävät jotain tököttiä varusmiesten ruokaan hillitäkseen haluja ja sitä kautta hinkua lomille. Tätä "jarrua" tavataan käytännössä esim. vaaleina hiutaleina jälkiruoaksi tarjottavassa marjakiisselissä

Vierailija

samaa mieltä ihan tyhmää niiden synnyttelu on koska liian paljon ihmisiä on haitaxi fck ajattele jos kiinassa jokainen saisi 2 lasta niin koko maailma olisi vinonaamoja täynnä

Vierailija

Vinosilmiä, tarkoitanette, kiinan kommarijohto on taynnä kusipiäitä, he vasta vinosilmiä ovat, sitruunanaamoja.

Vierailija

Vinosilmiä, tarkoitanette, kiinan kommarijohto on taynnä kusipiäitä, he vasta vinosilmiä ovat, sitruunanaamoja.

Uusimmat

Suosituimmat