Kuinka monella teistä on vakuutus?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelin heittää tällaisen kyselyn. Kuinka monella tällä palstalla on jonkin sortin vakuutus, että itse tai omaiset saavat hoitoa, vaikka kävisi pahasti. Itselläni on sen verran hyvä peruskunto, etten olen julkiseen terveydenhoitoon käytännössä ikinä vaivautunut muuta kuin parilla rutiinikäynnillä, ja näemmä samalla linjalla kannattaisi jatkaa myös jatkossa!

http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=1&d=7946

Kommentit (12)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ei sielä vielä nuorena tarvikkaan juurikaan käydä, mitä nyt hammas ja silmälääkärissä yleensä tulee käytyä, nämäkin on niitä rutiinitarkastuksia mitkä tarvittaessa ehkäisee sitten jopa sairauksia. korvalääkärissä myös käyn varmaan 2 vuoden välein, on paremi käydä ja vaikka yritäkin välttää melua, mutta nykyään melun välttäminen on aika vaikeeta, eikä ole resursseja sillä välttelyllä mielenterveyttä tuhota.

Taitaa tulla kuitenkin halvemmaksi yhteiskunalle jos joku silmäsairauksin vaikka löydetään hyvissä ajoin.

Vierailija

Jokaisella meillä on monenlaisia vakuutuksia, esim. kotivakuutuksessa on usein erillaisia pykäliä tapaturmien varalta, samoin muissa ns. vapaa-ajanvakuutuksissa ...

Vierailija

Ihmiset elävät keskimäärin ottaen yllättävän huolettomasti; kun runsaat kaksi vuotta sitten tapahtui Kauko-Idässä katastrofimainen tsunami, jossa kuoli satoja suomalaisiakin, kävi jälkikäteen ilmi, että puolella porukasta ei ollut edes matkavakuutusta! Eihän minulle voi sattua mitään...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Lapin Mies
Jokaisella meillä on monenlaisia vakuutuksia, esim. kotivakuutuksessa on usein erillaisia pykäliä tapaturmien varalta, samoin muissa ns. vapaa-ajanvakuutuksissa ...

Ei ole jokaisella.

Vierailija

Kotivakuutus on ja sen yhteydessä tapaturmavakuutukset kaikille.
Lapsille on vielä erikseen sairauskuluvakuutukset - sekä perheen teinillä jatkuva matkavakuutus maailmalla seikkailemista varten.

Apostoli huolehtii, että autolla voi taskuperuuttaa turvallisin mielin

Vakuutukset ovat siis kunnossa

Vierailija

perusvakuutuksia löytyy. Matkavakuutukset tulee liiton puolesta, sitten on kevyt-Kasko, liikennevakuutukset ja moottoripyörä vakuutus

Vierailija

Minulta löytyy kotivakuutus, jonka nimi Domina Junior huvittaa vieläkin, sekä jatkuva vuosimatkavakuutus koska reissaan edestakaisin Atlantin yli. Olen harkinnut henkivakuutusta, mutten ole vielä saanut aikaiseksi hankkia sitä. Elintenluovutustestamentti on, ja aion vielä tehdä elvytystestamentinkin.

Vierailija

Jahas, no lasketaanpa:

Henkivakuutuksia on molemmilla meillä kahdet. Kun suuropintovelkaisina rupesimme lastentekoon, piti korvaussumman olla niin iso, että yksin jäänyt saa lapset kasvatettua aikuisiksi. Oltiin siihen aikaan pätkätyöläisiä ja keikkailijoita molemmat.

Pappa reissaa työnsä puolesta niin, että sieltä on jatkuva matka- ja matkatavaravakuutus. Minulla on vaan matka-

Kotivakuutus on mallia laaja. Autovakuutusta ei enää ole, kun ei autoakaan. Ne oli muuten pirun kalliita!

Mukuloilla oli sairauskuluvakuutukset otettu jo sikiöaikana, lisäksi kilpaurheilevalla Mukulalla lajivakuutus ja tapaturmavakuutukset lisäksi.

Nyt maksamme vielä nuorimmaiselle tapaturmavakuutuksen.

Paljonhan noita on tullut makseltua, mutta jos köyhältä vähäkin viedään, niin vakuutus auttaa edes alkuun.

Uusimmat

Suosituimmat