Japani yliarvostettu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mielestäni esim Japanilainen elektroniikka on suuresti yliarvostettua. Esim heidän tekemänsä auto ja muut elektroniikkalaitteet ovat usein ylikalliita, ja moni muu maa kykenee toimittamaan aivan saman laitteiston halvemmalla. Minusta maa tekniikka ja osaaminen on suuresti yliarvostettua, ja talous lähenee ylikuumenemisen vaaraa mm holtittoman kiinteistökeinottelun vuoksi!

http://news.yahoo.com/s/afp/20070529/ts ... 0529084909

Kommentit (4)

Vierailija

Kun koulutoverini muutti Japaniin kovin nuorna ollessani, jäi minulle tämä kaipuu siihen, mihkä en voi päästä.

Luokkatoverini pikkusisko tuli Japanissa symboliksi.

En tiedä mitä symboli tarkoittaa, vaikka luen kiinaa kömpelösti.

Merili hasto on vahva Marien keskellä.

Martin kylä on siellä missä Sota-Roope myi tyhjyyttä käypään hintaan.

Vierailija

Ne ap:n aliarvostamat elektroniikkalaitteet on Japanissa aika perkuleen halpoja. Ja hinnat putoavat nopeasti, kun uutta hifia pukkaa kehiin. Itse olen aina pitänyt japanilaisten kyvystä muokata maansa politiikka sellaiseksi mikä parhaiten sopeutuu kulloiseenkin ympäristöön ja nostaa Japanin arvoa ylöspäin. II maailmansodan jälkeen allianssi jenkkien kanssa ja sittemmin high-techiin satsaaminen ovat olleet oiva kuningastie Keisarin maalle.

Kerran jälkeen jäänyt Japani päätti 1800-luvun puolivälin jälkeen, että Japani ei enää jälkeen jää. Maa modernisoitiin järkyttävän nopeasti, ja pyrkimys tuohon kehityksen huipulla olemiseen on edelleen läsnä. Nykyäänhän ne suunnittelevat jo marsin siirtokuntaan liittyviä asioita Japanissa. Ne on ihailtavaa kansaa.

(Älkääkä tuoko sitä japanilaista eläinseksikuvaa nyt tälle palstalle, pliis!)

Vierailija
Tsagatai
Ne ap:n aliarvostamat elektroniikkalaitteet on Japanissa aika perkuleen halpoja. Ja hinnat putoavat nopeasti, kun uutta hifia pukkaa kehiin. Itse olen aina pitänyt japanilaisten kyvystä muokata maansa politiikka sellaiseksi mikä parhaiten sopeutuu kulloiseenkin ympäristöön ja nostaa Japanin arvoa ylöspäin. II maailmansodan jälkeen allianssi jenkkien kanssa ja sittemmin high-techiin satsaaminen ovat olleet oiva kuningastie Keisarin maalle.

Kerran jälkeen jäänyt Japani päätti 1800-luvun puolivälin jälkeen, että Japani ei enää jälkeen jää. Maa modernisoitiin järkyttävän nopeasti, ja pyrkimys tuohon kehityksen huipulla olemiseen on edelleen läsnä. Nykyäänhän ne suunnittelevat jo marsin siirtokuntaan liittyviä asioita Japanissa. Ne on ihailtavaa kansaa.

(Älkääkä tuoko sitä japanilaista eläinseksikuvaa nyt tälle palstalle, pliis!)

Aika kovaa liioittelua. Kyllä jenkitkin voisivat tehdä aivan samanlaatuisia autoja ja PAREMPIAKIN jos haluaisivat! Japanilainen Animaatiokin on vain
keskenkertaista jenkkeihin verrattuna, uudesta digitaalitekniikasta puhumattakaan, ja maa käytännössä jäi täysi junasta PC ja internet vallankumouksesta! Antaa japanofiilien tällä palstalla ylistää pervessioidensa suurta kohdetta, ei se asiaa silti miksikään muuta!

Uusimmat

Suosituimmat