Miks tiedemiehellä on silmälappu ja silmälasit?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Miks tossa vetyä vedestä uutisen kuvassa miehellä on silmälappu?

Onko akka murjassu turpiin? Sitten kysymys että millästä töhnää on puhkenneessa silmässä.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

ja mitä toi laskettelija tekee ton putkilon kanssa?'

Itse asiassa mikä helvetin jengi toi on. Pelottavan näkösiä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Liekö siksi, että on aikaisemmin valmistanut vetyä ilman suojalaseja. Tuo sinipaitainen on sitten fiksuna miehenä oppinut kaverin mokasta.

Vierailija
Neutroni
tiäremiäs

Liekö siksi, että on aikaisemmin valmistanut vetyä ilman suojalaseja. Tuo sinipaitainen on sitten fiksuna miehenä oppinut kaverin mokasta.

Ja tuo kolmas ei usko, vaan tahtoo opetuksen kantapään kautta Eikä ole ottanut silmälappuinen kaveri virheestä oppia nähtävästi...

Vierailija

Jos Jerry onkin kiihkeä vasuri mutta haluaa vetää vetytutkimuksensa läpi ilman että mahdollinen piilevä sisäinen vetyvoiman vastustaja herää vihreän linssin läpi tiiratessaan

Vierailija
crusaron uusi tuleminen

Teetkö itse kemiallisia kokeita ilman suojalaseja?

Vierailija
Ahteri
crusaron uusi tuleminen

Teetkö itse kemiallisia kokeita ilman suojalaseja?

Teen vielä kun näen.
Joku mainitsikin merirosvot. Tuossa on vinha perä sillä löysin erikoisen jutun infrapunamuokkaamalla kuvaa:

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

crusaron uusi tuleminen paljastikin oikein uutispommin:

Mustanaamio on raukkis, joka lyö merkkinsä silmälasipäisiin nörtteihin, mutta varoo satuttamasta kätilönkäsiään suojalaseilla varustetun naamaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
tiäremiäs
CE-hyväksytty
Se vaan esittää kun pääsi lehteen.

Noi suojalasit ymmärrän ja kumihanskat.

Ton silmälapun ymmärrän kun se äijä ei ymmärtäny noita suojalaseja.

Vierailija

Jos sen on tarkoitus pitää sitä silmää pimeässä että voi tiirailla paremmin mikroskoopin läpi ilman että joka kerta pitää sopeuttaa silmä eri kirkkaustasoon.

Tai sitten sillä on karsastus. Sitä hoidetaan peittämällä terve silmä, jolloin toinen silmä joutuu työskentelemään katsoakseen suoraan ja samalla harjaantuu osoittamaan oikeaan suuntaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat