SHAMPPANJAA! :);):)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt se sitten loppui!

Tupakointi ravintoloissa meinaan.

Ja Shamppanjaa sille.

Minä tarjoon.

Onesimple

;):)

Kommentit (14)

Vierailija
Gilthanas
Jepujee se on hieno homma!!!

Niin on. Vihdoinkin. Jepujee!!!

Gilthanas
T: tupakoitsija

T: passiivinen tupakoitsija

Vierailija

Melkein, mutta vain melkein sääliksi käy tupakoitsijoita. Nyt ne ei kohta saa käydä tupakalla tauollakaan työaikana.

Oishan se toki hyvä jos pääsisivät irti tupakasta kokonaan jos haluavat, mutta ei minua häiritse muiden tupakointi, jos en itse altistu savulle.

Itseasiassa muiden miesten ja varsinkin saman ikäluokan miesten tupakointi saattaa osoittautua meidän tupakoimattomien miesten kannalta hyväksikin jutuksi.

Tiedä vaikka 20 vuoden päästä olisi moniavioisuus muotia?!?

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Kerrankin laki ja asetus josta koituu pelkästään hyvää.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Uutinen: Siis ennen tanssiravintoloissa tuoksui tupakka ja nyt haisee paska ja hiki. Paska haisee nyt baaritiskillä ja hiki parketilla. Vessassakin haisee, kaikkialla haisee joku.

Edit:
Päätelmä_
-tupakoimattomat piereskelevät ja hikoilevat enemmän kuin nikotinistit. Oletuksena tälle väittämälle on se, että tupakoimattomien määrä lisääntyi suhteellisesti tupakoiviin nähden tanssiravintoloissa tupakointikiellon astuttua voimaan.

Vierailija
vihertaapero
Kerrankin laki ja asetus josta koituu pelkästään hyvää.

Enpä sanois että pelkkää hyvää. Ainakin minun kantakappakkani omistaja on murheissaan, kun aurinkoisella säällä on terassi täysi ja kauppa käy, mutta kun ilta viilenee tai alkaa sataa ei näy asiakkaita missään. Ainoa hyvä asia henkilökohtaisesti on ollut aikamoinen rahan säästö parin viimeviikon aikana.

Vierailija
Volitans
Savor

Minä tarjoon.

Onesimple

Mitäs tarjoat? Ja kuinka kylmänä? Eli kannattaako poiketa Kuopioon.

Kannattaa poiketa. Tarjoan sen hetkisen janosi mukaisen juoman.

Onesimple

Vierailija
Savor
Nyt se sitten loppui!

Tupakointi ravintoloissa meinaan.

Ja Shamppanjaa sille.

Minä tarjoon.

Onesimple

Vaan eipä loppunut meillä täällä! Menenkin illalla oikein kunnon "tuplakoronaisen" sikarin kanssa baariin muutamalle...

Vierailija
Savor
Volitans
Savor

Minä tarjoon.

Onesimple

Mitäs tarjoat? Ja kuinka kylmänä? Eli kannattaako poiketa Kuopioon.

Kannattaa poiketa. Tarjoan sen hetkisen janosi mukaisen juoman.

Onesimple

Aika hyvä tarjous volitans:ille.
Shampanja ei kyllä houkuttele ainakaan itseäni. Ihan turha juoma.
Mites ois vaikka mimosa hostilis kasvista uutettu tee...

Vierailija

Olen varannut tietyn rahan tälle ajatukselle ja kyllä niistä yhden juoman per yksi tiede.fi keskustelujen tyyppi saadaan. Ehkäpä jopa kymmennelle ensimmäiselle. Joten tervetuloa Kuopioon päin.

Cosmic-Fairy ja kumppanit.

Onesimple

Vierailija

Jos joku välttämättä haluaa tulla ja tarjota juoman minulle, niin tällä hetkellä pääsee edullisesti, koska juon vain alkoholittomia toistaiseksi.

Pysyn toki samalla aallonpituudella sinun kanssasi, vaikka joisitkin alkoholipitoisia juomia, koska putosin pienenä boolimaljaan.

Uusimmat

Suosituimmat