Koulusivistystesti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Käykääpäs hesarin sivuilla testaamassa, mitä on jäänyt peruskoulusta mieleen..

http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/peruskoulutesti/

Sivut

Kommentit (53)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Eivät näköjään peruskoulun jälkeen koulujen kirjoilla kulutetut vuodet ihan hukkaan ole menneet. Keskiarvo (9,2) oli melkein numeroa parempi kuin peruskoulun päästötodistuksessa.

Vierailija
Neutroni
Eivät näköjään peruskoulun jälkeen koulujen kirjoilla kulutetut vuodet ihan hukkaan ole menneet. Keskiarvo (9,2) oli melkein numeroa parempi kuin peruskoulun päästötodistuksessa.

Hieno tulos, neutroni. Minun mielestäni sinä oletkin aina ollut tämän foorumin yksi fiksuimmista. Erityisesti arvostan sitä, kun keskustelija omaa muunkin kuin oman alansa tietoja.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Mä sain 8,4

Norppa halkeaa, kun englannin numerokin oli ysi.

Peruskouluaikaan olisin saanut tuosta testistä varmaankin nelosen.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Oiskohan pitänyt ottaa tuo viimeinen aihe ilman vitsailua:

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Keskiarvo 9,5 - sama muuten kuin lukion päättötodistuksen keskiarvo, korkeampi kuin peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo.

Punnerrustestin ajanotto oli hiukan kömpelö ja muutaman kysymyksen asettelu oli hieman kyseenalainen... toisessa maailmansodassa sotineista valtioista letellut olivat kaikki liittoutuneita. Tosin kysymyksessä ilmeisesti haettiin ei-akselivaltoja.

Toinen kyseenalainen kysymys oli päävärit, jotka tunnetusti ovat asiayhteydestä riippuvaiset. Vastasin sininen, punainen ja vihreä fysikaalisen ja biologisen näkökannan puolesta, vaikka yhtä oikeita vastauksia olisivat olleet myös syaani, magenta ja keltainen tai sininen, punainen ja keltainen.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija

Heh!
Keskiarvoksi sain 8,9. Koulusta päästessäni se oli muistaakseni kahdeksikon luokkaa, eli parannusta tuli. Kolme kymppiäkin mahtui joukkoon, mutta ne olivat samoja kuin mitkä kouluaikanakin olivat hyviä: musiikki, matematiikka ja käsityö. Kotitaloudesta sain ainoan seiskan, mutta sepäs ei ole ihme. Hyvä että osaan perunat keittää.

Vierailija
Herra Tohtori
Keskiarvo 9,5 - sama muuten kuin lukion päättötodistuksen keskiarvo, korkeampi kuin peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo.

Punnerrustestin ajanotto oli hiukan kömpelö ja muutaman kysymyksen asettelu oli hieman kyseenalainen... toisessa maailmansodassa sotineista valtioista letellut olivat kaikki liittoutuneita. Tosin kysymyksessä ilmeisesti haettiin ei-akselivaltoja.

Toinen kyseenalainen kysymys oli päävärit, jotka tunnetusti ovat asiayhteydestä riippuvaiset. Vastasin sininen, punainen ja vihreä fysikaalisen ja biologisen näkökannan puolesta, vaikka yhtä oikeita vastauksia olisivat olleet myös syaani, magenta ja keltainen tai sininen, punainen ja keltainen.

Tismalleen samoihin asioihin kiinnitin itsekin huomiota.

Mitä väreihin tulee, muistelisin kuvaamataidon opettajan kertoneen päävärien olevan sininen, keltainen ja punainen, koska niistä saa muodostettua kaikki muut värit. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.

Vierailija

Ei mennyt peruskoulu aivan näin hyvin. Silloin kiinnosti enemmän urheilu, kuin lukeminen. Saisikohan tämän laittaa CW:hen.

Vierailija

Te muuten huijaatte koko poppoo

Mä sain vvain 6.4 ja oon aika välkky silti kavereitten mielestä siis. no tosin mä kohtalaisen kännissä tein, siltikin aikas hyvin.

Turha tollasii 9 päälle tulla tarjoon, halloo hei. Lunttasitte kuitenski

Vierailija

Kaipa se täytyy laittaa.

äidinkieli 8

englanti 6

Ruotsi 6

Matematiikka 8

Fysiikka ja kemia 8

Biologia ja maantieto 10

Historia ja yhteiskuntaoppi: 10

Elämänkatsomustieto: 8

Liikunta ja terveystieto 7

Musiikki 7

Kotitalous: 6

Käsityö: tekstiilityö: 6

Kuvaamataito: 8

Käytös ja huolellisuus: 10

keskiarvo 7.7

Englannin, ja ruotsin osalta menivät samoin, kun peruskoulussa.

Vierailija

Äidinkieli : 6
Englanti :9
Ruotsi : 7 (lol)
Matematiikka : 8
Fysiikka ja kemia : 9
Biologia ja maantieto : 9
Historia ja yhteiskuntaoppi : 8
Elämänkatsomustieto : 8
Liikunta ja terveystieto : 8
Musiikki : 10 (lol)
Kotitalous : 4 (lol)