Rööki-pubi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moro!

Jos tästä on jo threadi, ignooratkaa tämä.

Itseäni kiinnostaa kovasti ne pubit, joissa saa tupakoida jatkossa. So. erilliset tupakkahuoneet tai erikoisluvan saaneet pubit, joissa edelleenkin tupakointi on mahdollista tai tulee olemaan mahdollista.

Itseäni kiinnostaa Oulun tilanne ja tähän voisi kerätä tietoa muistakin kaupungeista.

Antaa palaa ja telaketjunikotiinittomat älkööt vaivautuko vastailemaan tähän. Kantanne on jo tiedossa.

ps. Iltasanomissa 1.6.2007 oli aika hyvä yleisöosastokirjoitus aiheesta.

Kommentit (7)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Telaketjunikotiinittomana juhlistan tätä päivää käymällä parissakin paikassa, jossa aiemmin on tarvinnut raivata tiensä macheten kanssa tiskille asti sankan savuverhon läpi.

Ja ainakin Tampereelta tiedän Old Brick's Innin ja Helsingistä One Pintin, jotka ovat anoneet ja saaneet kahden vuoden jatkoajan savutteluun.

Nervus rerum

Vierailija

Vaikka en itse polta, arvostaisin sitä että olisi olemassa myös baareja joissa yleisesti saa polttaa. Eihän niihin olisi meikäläisenkään pakko mennä. Enkä varmaan menisikään. Sinänsä olen iloinen että voin nyt lisätä baarikäyntejäni, kun ei tartte sitä tupakansavua saada keuhkoihinsa ja silmiinsä.

Eli piippupubit marlboromiehille ja raikkaat viinankittauspaikat muille hötiäisille, kiitos. Niin helppoa se on keksiä yleispätevä ratkaisu, ja kuitenkin niin vaikeaa.

Vierailija

Tietääkseni Borchtauschin telaketjutehtaalla ei saa enää vetää röökii.

Itse oon ollu huolestunu kiroilust Kirivatin saarill, jonne esmes Tsaaril oli rakennettu oma kirivattuiluhuone.

Tää on niin extremee.

Vierailija

En polta enkä juo.

Mielestäni tupakointikoppeja voitaisiin pienetää 2 neliöstä 0.5M2 kokoon. Ulkotupakointiakin voitaisiin rajoittaa Japanin malliin. Siellä ei saa edes ulkona polttaa muuta kuin ilmastoiduissa tupakointiaitauksissa. Tällaisen dokumentin olin näkevinäni!

Tupakointi on Basso tapa, keuhkot lentää aamuisin aina pihalle ja saa syleksiä mustiä räkämällejä. Muistelet aikaa jolloin heräsit puhtaan ja raikkaan oloisena aamuisin ja oli helppo hengittää. Oh boy! kaipaan niitä aikoja! enemmän kuin mitään!

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Euphemos
Telaketjunikotiinittomana juhlistan tätä päivää käymällä parissakin paikassa, jossa aiemmin on tarvinnut raivata tiensä macheten kanssa tiskille asti sankan savuverhon läpi.

Ja ainakin Tampereelta tiedän Old Brick's Innin ja Helsingistä One Pintin, jotka ovat anoneet ja saaneet kahden vuoden jatkoajan savutteluun.

No Alepubi myös tietenkin tampereella

Vierailija

Vitu. Minä en mene enää baariin. Sekö saatana on kuolmaksi jos juo oluen ja polttaa kaksi tupakkaa. Paskan laaki. Pitäkööt. 75% suomalaisista ei polta. Menkööt ne tai SE ENEMMISTÖ sitten bupiin ryypiskelemään. Vitutne mihinkään mene. Paskat, runkulla ovat kotonaan. Saatanna että olen kyllästynyt tähän mulkkuiluun. Ei saa olutta aamuseiskalta. Ei saa tupakoida baarissa. KRvällä ohtaan Hyssälää. Jos olisi pandorran lippan avaimet mulla niin nyt sen avaisin. Prkele että helvtti. Vituttaa.

Uusimmat

Suosituimmat