Herran koulu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa!

Herran koulu

Matteus 14:15-21 ; 15:36 "Ja Hän otti ne kaksi leipää ja viisi kalaa, katsoi ylös taivaaseen ja siunasi, mursi ja antoi leivät opetuslapsillensa, ja opetuslapset antoivat kansalle. Ja kaikki söivät ja tulivat ravituiksi." Jeesus otti, kiitti, siunasi ja jakoi!
"Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet (myös sisaret), antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne." Room.12:1s.

Kun uskova antautuu ja pyhittää itsensä kokonaan Jumalalle, niin Herra ottaa hänet vastaan, eikä ketään heitä pois. Kun ihminen saa jonkun lahjan, niin hänellä on ihmisen järjestys, mutta Herra ensimmäiseksi kiittää jokaisesta. Tämä on ihmeellistä, että Hän kiittää ensimmäiseksi sinusta ja minusta saadessaan minut ja sinut. Sitten Hän siunaa sinut, vaikka et olisikaan siunauksen ansainnut. Tämä on vielä ihmeellisempää. Siunaa, vaikka olisit vielä kuinka synneissäsi kiinni ja kaikkea salasyntiäkin. Erittäin ihmeellistä Herran järjestystä - Hän vaan siunaa rakkaudestaan, saadessaan uhrisi, sinut.

Siten Hän alkaa murtamaan sinua Rakkauden tulellaan ja puhdistamaan ja parantamaan. Hän istuutuu ja puhdistaa käyttäen saippuaa ja tulta. Hän sulattaa ja puhdistaa hopean ja saa sen puhtaaksi kaikesta. Se on lopulta puhdas kuin kulta ja hopea. Mal.3:2-3
Se kertoo meille, että kun Herra istuu, niin Hänellä on aikaa ja Hän on kärsivällinen ja taas hopea ja kulta sen, että olet arvoesine Herralle. Hän käsittelee varoen arvoesinettä, kuten hopeaa ja kultaa puhdistaessa. Varovasti ja varmasti. Herran työ on aina varmaa ja lopputulos taattu.
"Koska sinä olet Minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska Minä sinua rakastan". Jes.43:4 Jumalan työ on rakkauden totuuden tulen työ.

Joskus Herra vie suurimmat astiat kuivumaan hylylle, ennen uuniin laittoa hetkeksi, suu alaspäin - huomautus Sanan palvelijoille - ja sitten kuivumisvaiheen jälkeen uuniin tuleen, kotuksen tuli.
Jeesus otti, kiitti, siunasi, mursi ja jakoi! Jos annat Hänen ottaa sinut käsiisi, murtaa tahtosi ja siunata sinut, niin Hän antaa sinun jakaa ihmisille jotakin.
Ja tässä Herran koulussa olen edelleen ja Hän kutsuu lisää oppilaita kouluun. Tervetuloa!

"Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämän kaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, Isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis". 2.Tim.2:20-21. Amen

Saviruukku

Olen särkynyt saviruukku, palalta murtui pois. Vain ihmettelin ja itkin, en millään murtunut ois.
Sinä, Herra, minut murskasit, vaan talletit kaikki palat. Niin paljon minua rakastit, tahdoit uutta kokonaan.
Anna savelle uusi muoto, tee minusta uusi ruukku, niin rakkautesi nyt näytät, taas murtunutta käytät.
Tahdon kertoa särkyneille: ei siruja heitetä pois. Kallista halpa savikin Mestarin kädessä ois. (Liisa Pukkila-Pajunen)

Kommentit (9)

Vierailija

Kuulehan Armas, nämä sinun herrahöpötyksesi on yhtä hevonvitunhelvettiä minun mielestäni, nauttimillani oluilla on varmasti osuutta asiaan tätä mielipidettä muodostaessani ....

Mutta asiaan, mikäli et pysty luomaan yhtään omaa ajatusta, näiden herrahöpätysten rinnalle, niin eiköhän sovita ihan näin miesten kesken, ettet tule nää tänne sönköttään ....

Kyllä me jumalauta uskomme, että sinä olet uskovainen mies ja onnellinen, mutta meillä menee hukkaan tämä perjantai känni sinun sepustuksia lukiessa ...

Niimpänäin, ilman minkään valtakunnan valtuutuksia toivon, että painut hevonvitunhelvettiin täältä sönköttämästä näitä jeesus juttujasi ...

Vierailija
Armas Sutinen

Saviruukku

Olen särkynyt saviruukku, palalta murtui pois. Vain ihmettelin ja itkin, en millään murtunut ois.
Sinä, Herra, minut murskasit, vaan talletit kaikki palat. Niin paljon minua rakastit, tahdoit uutta kokonaan.
Anna savelle uusi muoto, tee minusta uusi ruukku, niin rakkautesi nyt näytät, taas murtunutta käytät.
Tahdon kertoa särkyneille: ei siruja heitetä pois. Kallista halpa savikin Mestarin kädessä ois. (Liisa Pukkila-Pajunen)

Kaunis!

Vierailija
Lapin Mies
Kuulehan Armas, nämä sinun herrahöpötyksesi on yhtä hevonvitunhelvettiä minun mielestäni, nauttimillani oluilla on varmasti osuutta asiaan tätä mielipidettä muodostaessani ....

Mutta asiaan, mikäli et pysty luomaan yhtään omaa ajatusta, näiden herrahöpätysten rinnalle, niin eiköhän sovita ihan näin miesten kesken, ettet tule nää tänne sönköttään ....

Kyllä me jumalauta uskomme, että sinä olet uskovainen mies ja onnellinen, mutta meillä menee hukkaan tämä perjantai känni sinun sepustuksia lukiessa ...

Niimpänäin, ilman minkään valtakunnan valtuutuksia toivon, että painut hevonvitunhelvettiin täältä sönköttämästä näitä jeesus juttujasi ...

Kaunista puhetta kesäillan ratoksi! Suomalainen osaa lähimmäistään rakastaa!

Ylellä tuli kaunis Biis yksi ilta:

Lasse Mårtensson säveltää, naisen laulamana:
“Voiko kukaan rakastaa tätä kurjaa, kurjaa maailmaa?” On aika koskettava, kannattaa se biisi etsiä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Mestariampuja PiPi
Armas Sutinen

Saviruukku

Kaunis!

Täyttä paskaa minun mielestäni.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Uusimmat

Suosituimmat