BC-kortin toinen ajokoe

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mulla on nyt enään C-kortin ajokoe ajamatta, ajoin B-kortin kokeen. Onko kuorma-autolla jotain taskuparkkeerausta?. Tietääkö joku?

Nykyään 2 pakollista ajokoettta jos ajaa BC-kortin, en tiedä kauan näin ollut.

Kommentit (10)

OZ
Seuraa 
Viestejä126
Liittynyt4.11.2005

Eiköhän autokoulun opettaja tiedä, tai ainakin kokeen vastaanottava insinööri. Olen melko varma että siitä on mainittu tunneilla. Ja varmaan sellaista on harjoiteltukin jo jos sellainen mahdollisesti kokeeseen tulee.

You may be an idiot but try not be stupid -Winston Groom

Vierailija

Pitäisin kyllä toivottavana, ettei kaikenmaailman kovanaamoille anneta C-korttia. Jos pystyt tappamaan kissan kuristamalla tai kivellä heittämällä, pystyt kuorma-autolla tappamaan kymmeniä ihmisiä kerralla.

Olettehan molemmat petoeläimiä, sinä ja kissa. Kissa vain ei pysty tappamaan ihmistä.

Vierailija

mä jouduin pakittaa mutkasta
"tietä" pitkin...
ei ollu taskuparkkeerausta..

vaan tästä on jo kymmeniä vuosia
joten enmpä tiiä nykypäivää..

ei meijän aikana tarttenu
ajaa ku kuorma-autolla ja se riitti...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Ertsu
Pitäisin kyllä toivottavana, ettei kaikenmaailman kovanaamoille anneta C-korttia. Jos pystyt tappamaan kissan kuristamalla tai kivellä heittämällä, pystyt kuorma-autolla tappamaan kymmeniä ihmisiä kerralla.

Olettehan molemmat petoeläimiä, sinä ja kissa. Kissa vain ei pysty tappamaan ihmistä.

Kisumisuja en oo tappanut, ihan kerroin vitsillä. Toki oon pelotellu niitä kiveä heittämällä mutta en ole tappanut. Auton päältä häädin pois kissoja ja eikä meinanut lähtee pois kun oli saanut auton päältä sen, jä siihen auton viereen lymyään niin heitin 2 metrin päähän kiven kisusta.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Ertsu

Ymmärrän että Ertsu pelkää Tampereella, kun samassa kaupunkissa vaikutetaan. Toki toivon että et menetä yöunia ja rupea pelkäämään heti kun tulet ulkoovesta ulos.

Vierailija
Tiäremies
Ertsu

Kisumisuja en oo tappanut, ihan kerroin vitsillä. Toki oon pelotellu niitä kiveä heittämällä mutta en ole tappanut. Auton päältä häädin pois kissoja ja eikä meinanut lähtee pois kun oli saanut auton päältä sen, jä siihen auton viereen lymyään niin heitin 2 metrin päähän kiven kisusta.

Ahaa. No siinä tapauksessa toivotan sinulle onnea ja menestystä ajokokeeseen. Tosiaan, silloin kun minä ajoin kortin, oli kuormurilla vain kaupunkiajoa ja kulmaperuutus. Henkilöautolla jouduin ajamaan vain yhden ajotunnin, koska talon ainoa kuormuri oli remontissa.

Vierailija

Minut veemäinen katsastusinssi laittoi tekemään kuorma-autolla ensin kulmaperuutuksen ja jatkamaan peruuttamista yleisella kaksisuuntaisella tiellä ylämäkeen, joka oli suurinpiirtein yhtä korkea kuin Pispalanharju. Peruutettava matka oli jotain 200-300 metriä. Ylhäällä käännyttiin parkkipaikalla ja sitten peruutettiin alas!

Ilmoitin asiasta konttorilla ja tuo inssi ei enää sen tempauksen jälkeen ottanut ajokokeita vastaan.

Uusimmat

Suosituimmat