Seuraa 
Viestejä45973

WOW,

Tollasta ko pääsis edes kerran eläissään...

Sivut

Kommentit (24)

Toope
Seuraa 
Viestejä28192

Oli sitte, Maukka, pakko avata tästä ketju?

Et sinä ainakaan rasisti ole. Kaikki neekerit eivät kuitenkaan ole kaunisvartaloisia...

Itse en uskaltaisi mennä 10 metriä lähemmäs.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Toope
Oli sitte, Maukka, pakko avata tästä ketju?

Et sinä ainakaan rasisti ole. Kaikki neekerit eivät kuitenkaan ole kaunisvartaloisia...

Itse en uskaltaisi mennä 10 metriä lähemmäs.

Miks olisin?

Pari kertaa oon pannu neekeriä, Ranskassa...toinen niistä kirjottelikin mulle myohemmin.
Kirje alko Dear Vinsent ja käänty sitten ranskaksi.
En ymmärtäny sanaakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Meikäläinen pitää "Rubensin naisista". Kuvan naisella on liikaa pehmytkudosta verrattuna Rubensin ihannemalleihin.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Paul M
Meikäläinen pitää "Rubensin naisista". Kuvan naisella on liikaa pehmytkudosta verrattuna Rubensin ihannemalleihin.

Toi on sellanen sirpukka että sitä olis ainakin kerran kiva kokeilla.

Taitaa tuossa tyttösessä olla vähän enemmänkin kuin 100 kiloa seksiä. Voisin harkita kanssakäymistä jos neito olisi noin 50% vähemmän seksikäs.

Paul M

Tämmonen on sit enempi sun makuus.

Pidän enemmän aasialaisista naisista, vaikka tiedostan hyvinkin että mustat naiset ovat kiihkeämpiä yleisesti. Aasialaiset naiset taas ovat pieniä ja heitä on helppo käsitellä sen takia. Käsitellä eli ns. vaihtaa asennosta toiseen kuin lennosta.

Joker
Pidän enemmän aasialaisista naisista, vaikka tiedostan hyvinkin että mustat naiset ovat kiihkeämpiä yleisesti. Aasialaiset naiset taas ovat pieniä ja heitä on helppo käsitellä sen takia. Käsitellä eli ns. vaihtaa asennosta toiseen kuin lennosta.

Onhan se noinki, mutta kiva välillä kokeilla jotain uutta.

Maukka Perusjatka

Oletko kokeillut minkälaisia naisia?
Minulla oli tukevahko tyttöystävä ja häntä oli vaikea kääntää asennosta toiseen lennossa. Olisi pitänyt käydä useammin salilla.

Toope
Seuraa 
Viestejä28192

Maukka, take me!

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Joker
Maukka Perusjatka

Oletko kokeillut minkälaisia naisia?
Minulla oli tukevahko tyttöystävä ja häntä oli vaikea kääntää asennosta toiseen lennossa. Olisi pitänyt käydä useammin salilla.

Onhan niitä ollu kaikenlaisia, mutta ei yhtään tommosta jonka laitoin alotukseen. Oliskoah joku 75kg ollu painavin. Oma vaimo painaa 50 kiloo.

Nuorena mulla oli valkonen tyttoystävä. Se ei varsinaisesti tykanny jos sitä "nosteli". Kannattaa ehka varmistaa tuo ennen kun rupee "siirtelee" niitä asennosta toiseen.

No voi jumalauta pojat.
Missäs se Stingeri luuhaa.
En yhtään ihmettele Maukkaa. Sillähän on aina viddu silmillä kuin karvahattu. Muttaettäjotta te muutkin kirjoittelette kuin mitkäkin tuppikulliset koulukkaat.
No missä se tyttö luuhaa?

markent
No voi jumalauta pojat.
Missäs se Stingeri luuhaa.
En yhtään ihmettele Maukkaa. Sillähän on aina viddu silmillä kuin karvahattu. Muttaettäjotta te muutkin kirjoittelette kuin mitkäkin tuppikulliset koulukkaat.
No missä se tyttö luuhaa?

Nii, missäs luuhaat?

Tarkoitan Maukka sitä, että tuo tyttö osaa laittaa teitit pojat teille kuuluvaan arvoonsa.
Maukka on silti ihan kiva!
Ja kyllähän te muutkin olette.
Hipelöikää toisianne.

markent
Tarkoitan Maukka sitä, että tuo tyttö osaa laittaa teitit pojat taas teille kuuluvaan arvoonsa.
Maukka on silti ihan kiva!
Ja kyllähän te muutkin olette.
Hipelöikää toisianne.

Joo, osaa se vihjailla. Piilovittuilee pitkään.
Vaan on se jotenkin niin seksi silti.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Maukka:
"Pikkasen on laiha, mutta menee varmaan useempien makuun. "

Siinon Ruupensin ideaa jonkin verran. Mikseivät muinaiset taiteilijat kuvanneet koskaan tuollaisia...

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat