Seuraa 
Viestejä45973

Nautitteko tällä hetkellä alkoholia ja jos nautitte niin mitä? Itse naukkailen Koffin kolmosolutta tölkistä.

Sivut

Kommentit (2544)

Toope
Seuraa 
Viestejä28516
morjestamoro
Nautitteko tällä hetkellä alkoholia ja jos nautitte niin mitä? Itse naukkailen Koffin kolmosolutta tölkistä.

Shaatan minä vähän punkkua juodakin, mutta kiellän nauttivani shiitä.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Volitans
Seuraa 
Viestejä10670

Lattiaa laittanut tänään 12 tuntia ja aivan puhki. Kylmää olutta kaapista, mitä niitä nyt olikaan: Pilsner Uruquelia, koffin III:sta, sitten oli jotain tanskalaista. Kaikki menee kyllä nyt.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Ei tee mieli viinaa. Joku tauti jäytää ja tuntuu menevän muutenkin huonosti.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

En nauti.
Aloitin kaksi päivää ennnen vappua absolutismikokeilun. Eli alkoholi. tupakka ja muutkin huumeet ovat nyt paussilla toistaiseksi.
Välillä näinkin

Vino blanco de verano. Hieman kevyempi muunnos meillä päin suositusta kesäjuomasta Tinto de Verano. 50/50 viiniä ja caseosaa (Caseosa on suunnilleen sama jos sekoittaa kivennäisvettä ja spriteä). Hyvää näin alkukesän lämpimillä

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238

Siirryin punkkuun. Tän nimi on Toro. Lisäksi olen imenyt rommia ja limejä. Kai tämä on aika humalahakuista juomista.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Monelle näyttää maistuvan olut näköjään. Saksassa varsinkin nuorison keskuudessa on suosittua sekoittaa olutta ja cokista 50/50. Itse asiassa ihan hyvää sekin vaikkakin alkuun hieman "villin" makuista.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238

Alkoi kertymään kiloja. Vähensin oluen juomisen pariin pulloon viikossa, ja kuukaudessa oli viisi kiloa kadonnut. Noh, kyllä mä samalla vähän järkeistin ruokailutottumuksiakin. Olut on perhanan hyvää, mutta en mä kyllä halua sitä vatsaa, mikä siitä seuraa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

MarsMan
Monelle näyttää maistuvan olut näköjään. Saksassa varsinkin nuorison keskuudessa on suosittua sekoittaa olutta ja cokista 50/50. Itse asiassa ihan hyvää sekin vaikkakin alkuun hieman "villin" makuista.

Viskin ja oluen sekoitus toimi ainakin nuoruudessa.

Koffin kolmoseen vaihdoin taas. Baariinkin ajattelin lähteä, mutta kun siellä ei saa enää polttaa niin eihän siellä olosta voi nauttia. Terassilla onneksi tarkenee.

morjestamoro
Viskin ja oluen sekoitus toimi ainakin nuoruudessa.

Koffin kolmoseen vaihdoin taas. Baariinkin ajattelin lähteä, mutta kun siellä ei saa enää polttaa niin eihän siellä olosta voi nauttia. Terassilla onneksi tarkenee.

Kuulostaa tutulta. Joskus "valovuosia" sitten tuli revittyä wiinaksia alle 20-vuotiaana diskoissa tyyliin olutpullo-whisky-olutpullo-whisky-olutpullo-whisky... enää ei viitsi

Etelä-Amerikassa puristavat olutlasiin hieman sitruunamehua sekä päälle pieni ripaus suolaa. Kokeilkaapa.

Aika varovasti on tänään maisteltu, sillä pidimme Omaha Hold'em peli-illan, ja siinä kun ei oikein juopuneena pärjää. Olvin Sandelsia olen nauttinut, sekä pari Karhua, joihin jouduin hätätilanteessa tyytymään Sandelsien loputtua.

Enpä taida tänään baariin asti jaksaa, siellä tulee niin helposti kulutettua viikon ruokarahat. Ja onhan tässä jo koko kevät juotu, jokaiselle viikolle tuntuu jonkinlaisia kissanristiäisiä riittävän. Jospa sitä säästäisi paukkuja tuonne juhannukseen, ja viettäisi hiljaiseloa hetken aikaa...

Mutta Volitansille tuntui Urquell maistuvan, kippis sen kunniaksi! Sepä onkin klassikko oluiden keskellä. Jos epäröit, ota Urquell!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat