Etelä-Amerikan naisen noituus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kertokaa minulle, asioista enemmän tietävät..

Mitä tapahtuu kun nainen langettaa rakkauden lumouksen/kirouksen miehen ylle?
Okei, mies “rakastuu”, muuttuu sekä ulkoisesti että sisäisesti, menee naisen kanssa
naimisiin heti ensikohtaamisen jalkeen, puhuu omituisia, käyttaytyy oudosti,
välit ystäviin menee poikki jne..

Mutta entä tulevaisuudessa? Raukeavatko tälläiset taiat tässä elämassä vai jatkuuko näin?
Tuleeko lumous/kirous naiselle takaisin negatiivisena? Olen huolissani ystävästani!
Kyseessä on brasilialainen nainen. Itse en tunne heidän noituuksiaan ja pelottaa
nähdä mitä se saa aikaan. Joku joka tuntee?

Kommentit (10)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
henkiset

Okei, mies “rakastuu”, muuttuu sekä ulkoisesti että sisäisesti, menee naisen kanssa

Huuma kestää aikansa, minkä jälkeen palataan arkeen. Ei tuossa mies muuta menetä kuin perheensä ja rahansa, jotkut myös mielenterveutensä. Jos huuma kestää niin kauan, että nainen kerkiää pyöräyttämään lapsen, jakaa nainen miehen omaisuuden edellisen vaimon kanssa. Muuten edellinen vie kaiken.

Mutta entä tulevaisuudessa? Raukeavatko tälläiset taiat tässä elämassä vai jatkuuko näin?

Mikä laulaen tulee se viheltäen menee. Noin äkkipikaisten ihmisten suhteen harvoin kestävät kauaa.

Tuleeko lumous/kirous naiselle takaisin negatiivisena? Olen huolissani ystävästani!

Riippuu osaako hän pelata pelinsä oikein. Jos tässä on kusettamisesta kyse, kyllä se yleensä kostautuu jotenkin, kun sitä tarpeeksi tekee. Ellei muuten, niin persoonallisuushäiriöisen yleisenä kyvyttömyytenä onnellisuuden kokemiseen. Voi tuo tietysti olla vain ihan ihastumiseen liittyvä molemminpuolinen harkinnan menetys.

Kyseessä on brasilialainen nainen. Itse en tunne heidän noituuksiaan ja pelottaa

Samanlaisia noitia ne ovat kuin suomalaisetkin. Vievät miehiä kuin pässiä narusta, kun ymmärtävät edes perusteet naisellisten aseiden käytöstä. Onneksi niin harvat naiset ymmärtävät.

Vierailija

Se on sitä "sinisilmäisesti" rakastumista. Himo naiseen/mieheen vie järjen pois päästä. Siinä tilanteessa ihminen ei osaa ajatella rationaalisesti. Rakkauden himo saattaa sumentaa joidenkin järjen. Sellaista tilaa tulisi varoa, jotta ei joudu hyväksi käytetyksi.
Mutta aikanaan se tila jäähtyy ja järki palaa ennalleen. Toivottavasti.

Vierailija

Emmä noista tiedä, mutta tällaisen kylläkin.

Anateema (kreik. ανάθεμα, ven. анафема) merkitsee syrjäänasettamista tai erottamista. Puhekielessä siitä käytetään joskus nimitystä kirkonkirous.
Kaikki asiat menee tosian kuin olisit kirottu.
Mutta jos elät fiksusti, tuntuu kuin menestyisit kaikessa.

Sitten on näitä woodookirouksia, joilla on tarkoitus tappaa vastustaja tai saattaa joku tyyppi rakastuu johonkin.

Mää en kirouksia pelkää, mutta 99% on kauhusta jäykkänä, tunnen opin.
Holy Curse! Lisäksi tunnen Gongolaisia, jotka kertovat woodootarinoitaan.

Karta noituutta!

Vierailija

Lumoamista ei voi tehdä tietämättään eikä tahtomattaan, sellainen ihminen joka näin tekee ei vain tunne itseään henkisesti. Motiivi on tärkeä tekijä. Jos haluaa hyvää on se eduksi kaikille. Jos haluaa itsekkäästi jotain itselleen se ei ole eduksi kenellekään, se vaikeuttaa antajan tietä enemmän kuin saajan. Toinen asia on tarvitseeko rituaaleja rakkauden ilmentämiseen, ehkä aluksi kunnes energiansa saa virittymään hetkessä siihen.

Tasapainoiset energiat omaava ei jää kenenkään itsekkyyden energioihin kiinni. Ja jos toinen saa houkuteltua toisen rakkauden pauloihin, sellainen rakkaus harvemmin on aitoa rakkautta. Jokainen olemme sitä nähneet lähellämme jossain muodossa.

Vierailija
henkiset
Kertokaa minulle, asioista enemmän tietävät..

Brasilialainen nainen ku antautuu niin ei siinä mitää noituutta tarvita.
Normaali ilmiö. Kyrpä ja järki jöpöttää samaan aikaan.

Sielä nainen osaa ne hommat ja on nainen.

Vierailija
Finlandes
Siis oletko huolissasi ystävästäsi vai onko kyseessä heterofobia?

En ole sortunut sellaiseen. Osaan toki olla myös pelkkä ystävä.
Nyt sain kiertoteitse kuulla, että ystäväni hakee eroa. Hänellä
on vaimonsa kanssa lapsia ja kohtuullinen omaisuuskin.
Kyllä tässä on välttämättä jotain yliluonnollisia voimia
taustalla. Konsultoisin mielelläni ystäväni vaimoa
mutta emme ole oikein puheväleissä, erinnäisten
väärinkäsitysten vuoksi. Täytyykö tätä vain katsella
"tumput suorina".

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
henkiset

Nyt sain kiertoteitse kuulla, että ystäväni hakee eroa. Hänellä
on vaimonsa kanssa lapsia ja kohtuullinen omaisuuskin.
Kyllä tässä on välttämättä jotain yliluonnollisia voimia
taustalla.

Älä viitsi. Ei tuo ole todellakaan ensimmäinen tapaus laatuaan.

Täytyykö tätä vain katsella "tumput suorina".

Ei järki, se enempää oma kuin muiden, auta ihmistä tuossa tilanteessa. Ikäviä juttuja nuo ovat asianosaisille ja heidän läheisilleen. Hetken on hauskaa, ja sitten maailma kaatuu. Toivottavasti se mies edes oppii jotain, ettei tee samaa virhettä toiste elämässään.

Uusimmat

Suosituimmat