Kirkon valistusäänite hevimusiikin vaaroista?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mahtaako tuo äänite olla kuultavissa netissä? kun ei tahdo muistaa millä nimellä se aikoinaan kulki...

nuoruusmuistoja!

Kommentit (8)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Meinaatteko te kunkku sitä, jossa hevilevyiltä löytyi saatanallisia viestejä, kun niitä pyöritti takaperin?

Kaverini veli - helluntaiseurakuntalainen - oli vähällä polttaa veljensä hevilevyt ja saada siinä samassa turpiinsa. Vaarallista on tuo uskoon tulo.

Vierailija

Hmm... entinen huonetoverini, saatananpalvoja sellainen, taisi käydä kavereidensa kanssa polttamassa helluntaiseurakuntalaisten tiloja aikanaan. Tuli aika isot sakot ja seurauksia jos jonkinlaisia. Asian valoisana (tai pimeänä) puolena on tietenkin se, etteivät uskovaiset tuon jälkeen edes harkitsisi kyseisen hepun levyjen polttamista.

Itse olen ollut hellujakin kohtaan asiallinen, mutta sain silti kuulla kerran olevani älyllistäjä joka on saatananpalvojaa kauempana pelastuksesta.
Kumma tuo Jumala kun antoi tällaiselle sontiaiselle älyn... Ilmeisesti inhoaa minua todella?

Vierailija

voihan vitsit mitä settiä. täytyypäs kaivaa vanhan liiton hevi levyt esiin, waspia ja kissiä. Ja megadeath soittaa huomenna sauna openissa. vois mennä kattelee...

Uusimmat

Suosituimmat