Mikä ihmeen vanhemmat.com ja kuka hiton Ari?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voi voi. kyllä on mennyt surkeaksi tämän nykymaailman taso kun tuollasia idioottiapinoita on olemassa. nuo pitäisi surutta lähettää vaan siperiaan, siellä kyllä oppiivat. Nettiin kyllä osataan kirjoittaa, mutta muuta ei sitten tapahdukaan.

edit: otsikko muokattu poliittisesti korrektiksi.

Sivut

Kommentit (327)

Vierailija

pisti linkki edes aiheeseen mistä pistät galluppii... Kaikki eivät tiedä mistä ilmiöstä puhut. Tai ainakaan en minä...

Vierailija

No melkeinpä tällä palstalla kukaan ei voi välttyä noilta typeryyksiltä mitä se ja sosialistikaverinsa suoltaavat.

Joku lahjaton kakara, joka työttömänä ei osaa muuta tehdä kuin kirjoitella tänne skeidaa.

Vierailija
suprmies
Ei ole turhaa pelleilyä vaan helvetin hyvää pelleilyä! Näin hauskaa taas ollu aikoihin

Mitä hauskaa tuossa nyt on?

Vierailija

Ei kun ihan vakavasti nyt puhuen.

Ari kavereineen tekee siinä mielessä hyvää työtä ajaessaan seuraavaa asiaa:

lapsella on oikeus isään, jos kerran on isä olemassa ja haluaa antaa tämän oikeuden lapselle.

(Kaikki isät eivät sitä tee. Ja kyllä se on aina kova paikka sille lapselle, vaikka ympäristö vilisikin "isättömiä" lapsia.)

[size=75:5wqf4ejq]Se, että miten asia menee itse kullekkin perille, on toinen juttu. Joskus tarvitaan moninaisia keinoja ärsyyttääkseen ihmisiä. Muuten asia jää unholaan.[/size:5wqf4ejq]

Täällä on lyhykäisyydessään erään isän tarina:

http://isansana.com/keskustelu/YaBB.pl?action=recent

asdf
Seuraa 
Viestejä11070
Liittynyt16.3.2005

Minua ei ärsytä asiassa oikeastaan muu kuin nettiosoite http://www.vanhemmat.com. Se kun antaa vähän ymmärtää, että sivu edustaisi tai palvelisi vanhempia ja vanhemmuutta yleensä. Nythän niin ei ole, vaan kyse on käsittääkseni enemmän tämän Arin ja muutaman äänekkään temmellyskentästä.

Toisaalta, jokainen, joka sivuilla käy, ymmärtää kyllä nopeasti mistä on kyse. Tämä on näitä sananvapauden ei niin riemastuttavia puolia.

Vierailija

Minua taas ärsyttää se, että lapsia saa tehdä vapaasti kuka tahansa.
Vähintään mielentilatutkimuksen läpäisy pitäisi olla vaatimuksena lisääntymiselle.

asdf
Seuraa 
Viestejä11070
Liittynyt16.3.2005
Forius
Vähintään mielentilatutkimuksen läpäisy pitäisi olla vaatimuksena lisääntymiselle.

Jep. Ajamiseenkin tarvitaan ajokortti. Lapsia voi tehdä lähes jokainen dille.

Vierailija
asdf
Forius

Ehkä, mutta kun on näitä "pride-ajokortin" omaavia "dillejä", joiden hoitoon lapset annetaan valtion ja kuntien avustuksella, mutta heiltä sitten ei niitä lapsia otetakkaan niin vain pois, vaikka olisivat "dillempiä" kuin itse ajokortitta lapsensa tehneet vanhemmat!

Vierailija
Forius

Muistaakseni joku Kalifornian Mensa tai vastaava oli vihainen kun tyhmät tekevät enemmän lapsia kuin fiksut ja sitä pitäisi jotenkin rajoittaa.

Mutta haukkuvat väärää puuta. Nörtit pitäis opettaa panemaan ja saada irti p-llunvonkaamista häiritsevistä harrastuksista.

Vierailija
asdf

Sinänsä hyvä vertaus, mutta kuinkahan monta korttia laitetaan vuosittain "kuivumaan" joko väliaikaisesti tai kokonaan milloin minkäkin syyn vuoksi ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat