Uhoojat baarissa ja niiden torjunta

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Veljellä on hyvä keino siltä olen itsekin oppinut, että kun känniläiset uhoilee. Niin on samaa mieltä näiden veikkosten kanssa, eipä tule kärhämää.

Jos homoksi väittää, niin sanoo vaan että itekin olen tullut siihen tulokseen että taidan näyttää homolta.

Ikinä ei oo kukaan 45 sekunttia kauempaa uhonnut meille. Sitten ihan perus ennakointi, että vaihdetaan baaria kun vaikeemmissa tapauksissa kun vaikkapa uhoja menee baaritiskiltä hakeen lisää juotavaa.

Kesällä hyvä keino, kun lämpimät kelit ja liikkuu ihmisiä normaalia enempi uhoojia voi olla ulkonakin. Esim bussipysäkillä.

Sivut

Kommentit (78)

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14024
Liittynyt23.6.2005
tiäremiäs
Veljellä on hyvä keino siltä olen itsekin oppinut, että kun känniläiset uhoilee. Niin on samaa mieltä näiden veikkosten kanssa, eipä tule kärhämää.

Miksi tosiaan olla eri mieltä?

tiäremiäs
Jos homoksi väittää, niin sanoo vaan että itekin olen tullut siihen tulokseen että taidan näyttää homolta.

No jos Tosimies niin sanoo, niin mikä ettei?

tiäremiäs
Ikinä ei oo kukaan 45 sekunttia kauempaa uhonnut meille. Sitten ihan perus ennakointi, että vaihdetaan baaria kun vaikeemmissa tapauksissa kun vaikkapa uhoja menee baaritiskiltä hakeen lisää juotavaa.

Joo, ihan perusjuttu. Keran sain yhden metallihelistinkauppiaan perääni baarissa, kun olin (muka) etuillut tämän muijan ohi hetki sitten pankkiautomaattijonossa. PIti mennä kädestä pitäen pyytämään muijalta anteeksi – joka ei tietenkään edes tajunnut, mistä vitusta oli kysymys.

Alkuperäiseen ehdotukseen eli "tulepas tuonne nurkan taakse" en millään suostunut, vaikka mukana ollut Echi sanoikin että "mee vaan". "Mieluummin paikan päällä ihmisten joukossa" – totesin. Olisin voinut voidella sitä sinttiä takapihalla mielelläni, mutta ajattelin että ei maksa vaivaa.

tiäremiäs
Kesällä hyvä keino, kun lämpimät kelit ja liikkuu ihmisiä normaalia enempi uhoojia voi olla ulkonakin. Esim bussipysäkillä.

Tai nakkijonoissa aamuneljältä?

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Nämä ravintoloiden Tosimiehet kyllä pistävät ajattelemaan, että mikä vikana? Huono lapsuus, elämä muuten paskaa vai pelkästään kusta päässä?

Tosimiehet ovat yksi syy, minkä takia en kuppiloissa kauhean usein istu.
V*tuttaa se turha päteminen ja kaikki tietävä asenne mikä pohjolan junteilla tulee kun alkoholi alkaa vaikuttamaan...

Vierailija

Ottakaa mallia eläimistä: jos ei halua myllyyn niin kannattaa alistua. Nokkelat sanatkin saattaa olla liikaa oikein innokkaalle riidanhaastajalle. Välttele ja poistu paikalta.

Vierailija
Tsarion /
Nämä ravintoloiden Tosimiehet kyllä pistävät ajattelemaan, että mikä vikana? Huono lapsuus, elämä muuten paskaa vai pelkästään kusta päässä?

Tosimiehet ovat yksi syy, minkä takia en kuppiloissa kauhean usein istu.
V*tuttaa se turha päteminen ja kaikki tietävä asenne mikä pohjolan junteilla tulee kun alkoholi alkaa vaikuttamaan...

Ihme juttu, kuka teille tulee pätee, outoa?

Ei mulle kukaan tuu pätee?

Paljon on kavereita ja tuttuja, aina saa olla rauhassa.

Vierailija

Uskoisin, että mikäli Alexander Karelin liikkuisi yöelämässä harva edes loukkaantuisi jos hän puolivahingossa nyt sattuisi etuilemaan jonossa.

Jos joku pyytäisi häntä vähän sivummalle, niin silloinkin vain tarjotakseen röökiä ja pyytääkseen nimmaria.

Vierailija

Ainahan sitä voi rueta vaikka itkemään.

Toimii aina

Tai sitten voi sanoa jotakin todella pelottavaa. Vaikka, "Tiedätkö miltä tuntuu kuristua omiin suoliin?"

Yhdistät tuon itkemisen ja suoliin kuristamisen, niin eiköhän mulkut lipitä kaltsua ihan omissa pöydissään.

Vierailija
Joker
Uskoisin, että mikäli Alexander Karelin liikkuisi yöelämässä harva edes loukkaantuisi jos hän puolivahingossa nyt sattuisi etuilemaan jonossa.

Jos joku pyytäisi häntä vähän sivummalle, niin silloinkin vain tarjotakseen röökiä ja pyytääkseen nimmaria.

Siinä olisi oikesti mies jonka haluaisin tavata elävänä ja keskustella, vetää kirkkaasti eteen kaikkien Olliloiden Jormien, Halosten ja mitä niitä lienee...

Vierailija
Joker

aseet kaataa karhuja...
ja kaikkia muitakin "karate" miehiä...
paras on poistua paikalta..

pojut vaan ei pysty siihen...

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Lettu Haimakainen

Toimii aina

Tai sitten voi sanoa jotakin todella pelottavaa. Vaikka, "Tiedätkö miltä tuntuu kuristua omiin suoliin?"

Yhdistät tuon itkemisen ja suoliin kuristamisen, niin eiköhän mulkut lipitä kaltsua ihan omissa pöydissään.

Itse olen käyttänyt suoraa kiinteää tuijotusta toisen silmiin (muuten kasvoiltaan aika ilmeettömänä ollen) sanomatta mitään ja ovat joko alkaneet selitellä jotain tai mutisten jotain lähteneet muualle. Tosin naisille ehkä harvemmin tullaan riitaa haastamaan muutenkaan...

Edit: vaihdoin paremmin kuvaavan sanan.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Lettu Haimakainen

Toimii aina

Kato pellervo...ei oo aikoihin näkyny.

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Maukka Perusjatka
Ei mulle kukaan tuu pätee?Paljon on kavereita ja tuttuja, aina saa olla rauhassa.

Tämä on ollut omakin kokemukseni. Ei ole ravitsemusliikkeissä tai vastaavissa kukaan tullut uhoamaan tai räyhäämään, joskaan en nyt niissä ihan joka päivä käykään. Itse asiassa kohtuullisen harvoin, joten saatan olla jäävi asian suhteen, muuta aina on hyvässä yhteishengessä pärjätty.

Vierailija
Loptio
Maukka Perusjatka
Ei mulle kukaan tuu pätee?Paljon on kavereita ja tuttuja, aina saa olla rauhassa.

Tämä on ollut omakin kokemukseni. Ei ole ravitsemusliikkeissä tai vastaavissa kukaan tullut uhoamaan tai räyhäämään, joskaan en nyt niissä ihan joka päivä käykään. Itse asiassa kohtuullisen harvoin, joten saatan olla jäävi asian suhteen, muuta aina on hyvässä yhteishengessä pärjätty.

Samaa mieltä.
Mä käyn usein. Parisen kertaa viikossa.
Suomessakin joskus ja rauhassa oon saanu olla.

Vierailija

kun on tarpeeksi iso ja ruma, ei kukaan tule aukomaan päätään. tai no. kerran tuli ja siltä aukesi pää. ja samalla järjesti kaikille esteettömän näkymä kitalakeensa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat