Me maksamme Karjalan puhdistusta-Venäjä ryövää terminaalin .

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Suomi maksaa Karjalan vaarallisten myrkkyjätteiden hävittämisen,
näin siis maksamme rikkaalle, velattomalle suurvallalle sen oman alueen
puhdistamisen, koska se ei sitä tee. Vastapalvelukseksi venäläiset
ryöväsivät kontaineriterminaalin ja puutulleista ei neuvotella. Miksi
ylipäätään enää asiomme millään tavoin tällaisen roistovaltion kanssa ?

Sivut

Kommentit (28)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Koska haluamme päästä apajille, kun maailman rikkain valtio jakaa luonnonvarojaan ja rahojaan.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Koska haluamme päästä apajille, kun maailman rikkain valtio jakaa luonnonvarojaan ja rahojaan.

Hyvä provo Buskalle mutta rajansa se pitää liioittelullakin olla.

Venäjä maailman rikkain valtio => Paskaset naurut.

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
mvd
Kyllä menee Puuttinilla paskhat housuun kun pannaan rysslandia boikottiin.

Siihen kun muulla maailmalla olisikin kanttia, mutta kyllä meno saa tästä nykyisestä pahentua vielä paljon ennenkuin moista ymmärretään harkita.

Vierailija
Aweb

Jakaako se niitä ? Minä olen käsittänyt meidän vain maksavan sinnepäin ?
Ja teiden korjaukset täällä rekkarallinsa jälkeen, Suomen Lahden puhdistuksen väistämättömän öljyhaverin jälkeen jne. Lapsellisella hyväuskoisuudellakin pitäisi olla joku raja.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
reino

Venäjä maailman rikkain valtio => Paskaset naurut.

Luonnonvaroiltaan on, eli siis käytännössä on, jahka saavat hallintonsa kuntoon ja ryhtyvät lypsämään voimavarojaan kunnon kapitalistiseen malliin.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Dr_Strangelove
Aweb

Jakaako se niitä ? Minä olen käsittänyt meidän vain maksavan sinnepäin ?

Sitten olet käsittänyt väärin. Kyse on bisneksestä. Bisnes tarkoittaa sitä, että rahojaan sijoittanut haluaa saada niille vastineen. Kukaan ei sijoittaisi senttiäkään Venäjälle, jos sieltä ei tulisi muhkeasti valuuttaa takaisin. Liikeyritykset eivät ole hyväntekeväisyysjärjestöjä. Älä sekoita valtion puuhastelua ja liikeyritysten toimintaa.

Vierailija
Juoni
mvd
Kyllä menee Puuttinilla paskhat housuun kun pannaan rysslandia boikottiin.

Siihen kun muulla maailmalla olisikin kanttia, mutta kyllä meno saa tästä nykyisestä pahentua vielä paljon ennenkuin moista ymmärretään harkita.

Kyllä meno saa helkutisti pahentua ennen kuin sellaista on mitään järkeä harkita.

Ei Venäjä ole mikään kansankoti ja se on kaukana länsimaisesta oikeusvaltiosta, mutta ei se mikään uhka maailmanrauhalle ole, niin kuin jotkut vajakit väittää.

Vierailija

Venäjällä suurin osa rahasta virtaa vain muutaman ihmisen taskuun.
Putin vielä voimisti tätä tilannetta kansallistamalla televisio- ja puhelinyhtiöitä. Näin Putin saa myös median hallintaansa.

Venäjä on luonnonvaroiltaan maailman rikkain valtio, mutta mikään venäläisyhtiö ei ota niitä käyttöön. Suurin osa liikkeellä olevista varoista suunataan sotaan.
Mistäköhän tuolainen venäläisten "laiskuus" (huom. "") on peräisin.
Epäilisin Neuvostoliiton kommunismia. Kukaan ei omista mitään ja silti olisi elettävä nälässä, kun valtio vie lähes kaiken ja mistään ei saa tulla rahaa, jolla voisi ostaa ruokaa.
Ideana hyvä aate, mutta todellisuudessa mahdoton toteuttaa, koska aina on joku putinin kaltainen henkilö, joka ahneudessaan ja vallanhimossaan alistaa muun kansan.
kuten huomattiin Leninistä ja Stalinista, kommunismi toteutueena ei eroa mitenkään diktaattorien hirmuvallasta. Vaikka kommunismi taitaa olla kaatunut, eletään venäjällä vielä yhtä huonosti, koska päättäjät eivät ole kiinnostuneet kansasta vaan ainoastaan rahasta.

Vierailija

Minä en Suomen viestimien tietojen perusteella puhuisi terminaalin "ryöväämisestä", varsinkaan kun sitä ei tiettävästi ole rakennettu, vaan yhtiöltä on otetut tyhjä tontti, jota on tarvittu johonkin "kansallisesti merkittävään" hankkeeseen. Olisi kiva kuulla oikeasti venäläistenkin näkökulma. Voipi olla, että siinä suomalaisyhtiö näyttäytyy neuvotteluhaluttomana ja öykkäröivänä imperialistisikana. Tai sitten ei. Joka tapauksessa asiasta ei kannata vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Venäjälle sijoitetaan valtavasti näinä päivinä, eikä kaikilla ole ylitsepääsemättömiä ongelmia. Esimerkiksi K-Rauta ja Ikea rakentavat sinne uusia myymälöitä kai aikamoista tahtia ja hyvin sujuu.

Mitä tulee Venäjän auttamisen, Suomi on vähentänty tuntuvasti vastikkeetta annettavia kehitysrahoja ja kehittänyt koko ajan yhetistyötä suuntaan, jossa suomalaiset yritykset savat toimintamahdollisuuskia.- Tietyt suuret ja Suomelel tai Itämerelle äärimmäisen hyödylliset hankkeet, kuten Pietarin vedenpuhdistus, meillä loogisesti ottaen olisi kannattanut maksaa vaikka omasta pussistamme, mutta ei Suomi tainnut maksaa siitä kun osan.

Tietenkin on paskamaista, että Venäjä ei katso olevansa velvollinen itse huolehtimana siitä, ettei paskaa naapureidensa aluetta välillisesti, vaan pumppaa rahaa ydinohjuksiin ja muuhun sotakalustoon, mutta olisi aika tyhmää kieltäytyä auttamasta kusipäistä naapuria, kun tämän huonosti huoltaman padon takana vellova lietemassa uhkaisi tulvahtaa tontillemme.

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
mvd

Kyllä meno saa helkutisti pahentua ennen kuin sellaista on mitään järkeä harkita.

Ei Venäjä ole mikään kansankoti ja se on kaukana länsimaisesta oikeusvaltiosta, mutta ei se mikään uhka maailmanrauhalle ole, niin kuin jotkut vajakit väittää.

Ei ainankaan toistaiseksi, mutta en minä sitä tarkoittanutkaan, vaan uskomatonta kusipäisyyttä ja -erittäin lievästi sanoen- kotiinpäinvetämistä jokaisessa asiassa jossa siihen on vähänkään mahdollisuutta.
Ulkomaisia firmoja maahan kuitenkin vetää suurten voittojen mahdollisuus. Kääntöpuolena sitten suuret riskit.

Vierailija

Mikäli minä olen uutisia seurannut, toinen puoli sinne menneitä yrityksiä
on lopettanut ja toinen harkitsee, mafia vie kaikki "voitot" ja Putinin
roistohallinto loput. Samoin ovat useimmat kansainväliset yritykset
lähteneet muutaman vuoden jälkeen, kuka hullu investoisi maahan, jos-
sa seuraavana päivän voidaan ryövätä kaikki ja "lailisesti" ?

Vierailija
Dr_Strangelove

Mitähän uutisia olet seurannut?

Esimerkiksi K-Rauta käsittääkseni rakentaa useita uusia hehtaarihalleja ympäri Venäjänmaan ja ainoa mitä suunnittelevat, on jatkuva laajentuminen. Ikealla on samat näkymät. Myös Suomen elintarvikekauppa on menossa itään niin, että rytisee.

Vierailija
meikämie
Dr_Strangelove

Mitähän uutisia olet seurannut?

Esimerkiksi K-Rauta käsittääkseni rakentaa useita uusia hehtaarihalleja ympäri Venäjänmaan ja ainoa mitä suunnittelevat, on jatkuva laajentuminen. Ikealla on samat näkymät. Myös Suomen elintarvikekauppa on menossa itään niin, että rytisee.

No, K-Rauta ja Ikea eivät vielä ole läksyä oppineet ja niillä on varaa polttaa rahaa siellä. Katso nyt, mitä ryssät tekevät koko ajan, puukauppa, terminaali, johon satsattu miljoonia, silkka ryöstö ja vasta
putinolandia keksi kuinka estää elintarvikekauppa, suomalaisessa tuot-
teessa oli kuulemma salmonellaa, tyyppiä, jota ei täällä edes koskaan
ole esiintynyt, pikku putinit olivat paskantaneet kuormaan. Viisas mies
tulee pois rysslandiasta eikä edes kuse sinnepäin enää.

Vierailija

Pistäkää googleen hakusanaksi laajentaminen Venäjälle.

Ei vaikuttaisi siltä, että suomalaisten tai eurooppalaisten into investoida Venäjälle olisi mihinkänä lopahtanut. Päinvastoin. Osumiakin tuli 330 000.

Laajentamassa ovat ainakin Vepsäläinen, Ruukki, WSOY....lista senkun jatkuu. Lisäksi Euroopan investointipankki näyttäisi miettivän investointia Venäjälle ja Finnvera on laajentanut riskinottoaan Venäjälle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat