Elinkaari

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka miellätte elämänne? Oletan, että kirjoittajissa on suurin osa aikuiselämän alussa olijoita. Kuitenkin aika juoksee ja historiallisesta perspektiivistä olemme suunnilleen saman ikäisiä.

1960-luvulla alkoi nuorison esiinmarssi. Mitä he ovat nykyään. Sinänsä ensimmäinen oikea protesti. En halua moittia nykynuorisoa, koska heillä on aina ollut jokin turva.

Kommentit (6)

Vierailija

Mitäs tähän pitäisi vastata? "Tyhmä" kun olen niin en oikein tajua kysymystä.
Ps.
Mitä tarkoittaa: miellätte?

Vierailija

Vaikea hahmottaa kysmystä tästä sinänsä kai pitkäänkin mietitystä lauseesta, voisitko tiivsitää oleellisen ...

Vierailija
Ayla
Mitäs tähän pitäisi vastata? "Tyhmä" kun olen niin en oikein tajua kysymystä.
Ps.
Mitä tarkoittaa: miellätte?

Se on jotain tämän suuntaista, miellätte = mitä mieltä olet jostakin ...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
liis@
Kuinka miellätte elämänne?

Turhan helppoa on ollut. Olen 29v. Töitä en ole tehnyt juuri lainkaan minkään eteen. Silti tavoitteisiin on päästy. On hyvä muistaa pitää maalaisjärki tallessa, niin aitojen matalimmat kohdat löytyy helposti. Nuorena tulee kyllä tarpeettomasti hakattua päätä seinään, mutta kiitos yhteiskunnan, kärryiltä ei lopullisesti putoa. Se on sillä tavalla että kun elelee vaan niin mikäs siinä sitten. Rimaa on turha viritellä liian korkealle. Siitä tulee vaan verenpaineen nousu ja pipi päähän. Jos olisin elänyt nuoruuteni kuuskytäluvulla niin en luultavasti olisi pärjännyt. Silloin piti tehdä muutakin kuin sitä mikä tuntuu kivalta jos mieli saavuttaa keskiluokkaisen aivokuoleman.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ei se elämä ole helpompaa nykyään kun 60 luvullakaan, eri vaikeudet vain ihmisillä.

Henkisesti varmasti kovempaakin 2000 -luvun alussa kuin 1960- luvulla.

1960-luvulla oli vielä varmuutta ehkä ja vakaammat olot esimerkiksi työelämässä.

Nykyään Inflaatio syö opiskelu ja työpaikat, liikaa työttömiä ja opiskelijoita. vaihtuvuuskin työelämässä suurta.

Uusimmat

Suosituimmat