Seuraa 
Viestejä16143

Carterilla se oli Jari Tervon Ohrana,joka on jatkoa Myyrälle.

Sitä edellinen kirja,jonka tulin lukeneeksi viime viikolla oli PinkFloydin Odysseia.

Olisi mukava kuulla mitä kirjoja muut palstalaiset ovat viimeksi lukeneet?

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Sivut

Kommentit (121)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Otso Kantokorven Sankarimatkailija Tallinnan raitiovaunuissa. Vaikka kyseessä onkin matkaopas, niin nämä Kantokorven sankarimatkailijan oppaat poikkeavat täysin valtalinjasta ja esittelevät paljolti niitä kohdepaikkakunnan vaihtoehtoisia kohteita. Lisäksi hänen oppaansa ovat yleisestä linjasta poiketen ihan viihdyttävää lukemista.

kytoann
Seuraa 
Viestejä1969

Tom Hollandin "Rubikon : Rooman tasavallan loisto ja rappio" . Muinaisesta Roomasta kertovia kirjoja on viime vuosina ilmestynyt paljon, faktaa sekä fiktiota. Mutta on syytäkin.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä18919

Vernor Vinge: Taivaan syvyydet

Oli aikas hyvä. Meni muutamassa päivässä (759 s.)

When an educated, influential person tweets something he knows is a lie, he is announcing his contempt for the general public. He’s saying he considers you so stupid that you’ll believe the lie.
Andrew Stroehlein

Väinö Linna: Täällä pohjan tähden alla.

Ensimmäisen osan puolivälin jälkipuoliskolla olen nyt.

Olen kirjan lukenut useita kertoja, jotenkin taas tuli olo, että se voisi olla ajankohtainen. Kun samaa kirjaa lukee eri ikäisenä, niin kirja tosiaan muuttuu. Tai eihän se kirja miksikään muutu, itsehän siinä on muuttunut. Siksipä se onkin niin kiinnostavaa.

Aivan eri asiat nousevat kirjasta esiin eri lukukerroilla. Mitäpä se kertookaan lukijasta itsestään, sitä on mielenkiintoista pohtia kun kirjan laskee kädestään.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat