Humalakäyttäytymisestä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lopetin alkoholin käytön koska se ei minulle sovi.
Olen sen jälkeen käynyt baareissa kuskina ja muuten vain selvinpäin ja eräs piirre humaltuneissa jäi askarruttamaan.
Kun juttelen jonkun kanssa, tarinointi sujuu hyvin siihen asti kun selviää etten itse juo alkoholia.
Hyvin nopeasti tämän jälkeen toinen osapuoli lähtee vessaan, kaveria moikkaamaan yms. eikä takaisin samaan pöytään illan aikana enää eksy. Olen havainnut molempien sukupuolten ja jopa ystävien syyllistyvän moiseen promillefasismiin.

Miksi humaltuneena ei voi jutella selvän kanssa vaikka toista ei toisen humalatila vaivaa millään tavalla?

Kommentit (2)

Vierailija
Texa
Lopetin alkoholin käytön koska se ei minulle sovi.
Olen sen jälkeen käynyt baareissa kuskina ja muuten vain selvinpäin ja eräs piirre humaltuneissa jäi askarruttamaan.
Kun juttelen jonkun kanssa, tarinointi sujuu hyvin siihen asti kun selviää etten itse juo alkoholia.
Hyvin nopeasti tämän jälkeen toinen osapuoli lähtee vessaan, kaveria moikkaamaan yms. eikä takaisin samaan pöytään illan aikana enää eksy. Olen havainnut molempien sukupuolten ja jopa ystävien syyllistyvän moiseen promillefasismiin.

Miksi humaltuneena ei voi jutella selvän kanssa vaikka toista ei toisen humalatila vaivaa millään tavalla?

Yhteenkuuluvuuden tunnetta ei muodostu. Samalla humaltunut saattaa olla helposti epävarma selvän kanssa jutellessaan: olenko nyt ihan kännissä ja nolo jne, toisen humaltuneen kanssa sitä ei tarvitse pelätä.

Vierailija

Hieman humaltuneet on luultavasti epävarmoja omasta käytöksestään, eivät kaiketi oikein kehtaa näyttää humaltumistaan kavereilleen, yrittävät näytellä että ovat selvin päin ja sehän tietenkin on aika vaikeaa pitemmän päälle, niin siinä tilanteessa saattaa moni häipyä muuaalle, kun ei ole varma käytöksestään, sitten kun ovat humaltuneet parpeeksi paljon, niin siinä vaiheessa viina on jo vienyt estot pois ja juttu luistaa kenen kanssa tahansa.

Uusimmat

Suosituimmat