Hattrick - jalkapallosimulaattori

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuli tuosta peliohjelmointiin liittyvästä aiheesta mieleen kysyä, pelaatko Hattrickia, jos pelaat niin heitäs joukkuetietoa julkisesti tai privaatisti.

Oma joukkueeni määrää VI sarjatasolla nimellä Banaalipotku ja on harrastanut ylivaltaa 3-5-2 strategialla jo kausia

Kommentit (9)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Hattrickia pelatessa tulee oppineeksi kantapään kautta monia taloustieteen perusasioita kuten kysynnän ja tarjonnan laki, inflaatio, deflaatio, sesongit ym. Siinä voi palkata myös ekonomisteja vähentämään lainakorkoja.

Olen pelaillut sitä vähän toista kuukautta, ja olen jo neljän tappiottoman pelin putkessa, ja tänä lauantaina vastassani on taas heikommaksi arvioitu joukkue. Ensi kaudella yritän sitten nousua seiskadivariin.

Chrattac
Seuraa 
Viestejä12
Liittynyt24.7.2006

Myös puuttuu vastaus, että on vanha tekijä, muttei sattuneista syistä pelaa enää (luon taas pian joukkueen.)

Muuten hyvä, mutta omat yritykset on yleensä kaatunut jo vuosia liian hyvän pelaajan ostamiseen kalliilla, jolloin joukkue on kaatunut konkurssiin. :-F Viimeksi tuli banaania kun koitin pelastaa kaverin avulla uppoavan laivan ostamalla kaverin joukkueella huonon pelaajan liian tuhdilla summalla.

Noh katotaan jos nyt alkavalla uudella joukkueella menisi hieman paremmin.

Absoluuttisen totuuden etsiminen on harhaa, koska ainoa totuus joka on absoluuttinen kieltää kaltaistensa olemassaolon.

Vierailija

Olen useamman kauden jo pelannut. Nyt säästänyt kovasti rahaa kun korkotuloja vielä saa (yli 10 milj.) Kohta pitäs varmaan realisoida toi säästö myös urheilulliseen menestykseen.

Vierailija

Tuli pelattua vielä jokunen vuosi takaperin. Joukkuekin oli IV-Divarissa. Pelaaminen loppui kun aika ei tahtonut enää piisata vuorokaudessa.

Nyttemmin tilalle tullut travian. Ko. peliä tulee pelailtua kahdella serverillä. Pitäisi melkein toinen puottaa pois. Aikaa viepää...

Tuohon kuusnepan jäkis-peliin voisin kommentoida, että slap shot oli toimivampi.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Kun tämä ketju kerran on tässä tiedeaiheosiossa, niin kysynpä että te jotka olette Hattrickia pitempään pelanneet, oletteko hyötyneet pelissä taloustieteen opinnoistanne, mikäli teillä sellaisia takana on?

Itse pelaan vain terveellä järjellä, mutta voisin kuvitella että talouselämää teorian tasolla paremmin tunteva voisi menestyä pelissä paremmin. Vai onko Hattrick kuitenkin niin yksinkertainen peli, ettei tieteellisemmistä manöövereistä ole juurikaan hyötyä?

Uusimmat

Suosituimmat