Mitä harrastatte?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

No. Mitä harrastatte? Mää harrastan rahojen keräilyä. En mitään vanhoja tai harvinaisia, vaan ihan yleisiä euron kolikoita ja seteleitä.

Tämänhetkinen kokoelmani:

10€ seteli 1kpl
5€ seteli 1kpl
2€ kolikko 3kpl
1€ kolikko 4kpl
50snt kolikko 2kpl
20snt kolikko 5kpl
10snt kolikko 7kpl
5snt kolikko 11kpl
1snt kolikko 1kpl

Kommentit (15)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Itse olen kerännyt lompakkooni 2kpl 50€, 1kpl 20€ ja 2kpl 10€ seteleitä sekä 4kpl 2€, 2kpl 1€, 1kpl 50c ynnä 2kpl 10c kolikoita, joilla aion harrastaa pääasiallisesti koti- ja ulkomaisten erikoisoluiden nautiskelua. Niitä olen tähän mennessä ehtinyt kokeilla 419 erilaista, mikä tosin on melko vähän ottaen huomioon, että maailmassa myydään ainakin 60 000 kaupallista olutta.

Lisäksi hieman edullisempina harrasteina mainittakoon kaikki tietotekniikkaan liittyvä puuhastelu ja satunnainen sulkapallon ja snookerin peluu.

Nervus rerum

Vierailija

Arvaisin, että on sukua mulukuttamiselle. Siihenhän se viikonloppu yleensä menöö ja kuluu.

Mies meni lääkäriin valittamaan, että on pallit kipeänä. Lääkäri
kysyi, harrastaako mies seksiä. Sanoi harrastavansa. Lääkäri pyysi
kuvailemaan tarkemmin. Mies kertoi:

- Aamulla hoitelen vaimon. Työmatkalla poikkean rakastajattaren
luona.Töihin tultuani veivaan sihteeriä ennen töiden alkamista.
Aamupäivän mittaan bylsin siivoojaa ja ruokatunnilla piipahdan taas
rakastajattaren tykönä. Töiden lopuksi hoitelen sihteerin vielä kertaalleen. Koska vaimo palaa kotiin myöhemmin kuin minä, ehdin vielä kotona jörniä naapurin muijaa ennen kuin vaimo ilmestyy vaatimaan osansa. Vaimo onkin niin vilkas, että en joka päivä ehdi edes käymään huorissa.

Lääkäri kuunteli korvat punaisena ja totesi, että asia on selvä,
mies harrastaa liikaa seksiä.

Huh huh, huokaisi mies helpotuksesta, minä kun pelkäsin, että se
johtuu runkkaamisesta.

Vierailija

Minulla on samanlainen harrastus kuin MD:llä.
Oletteko kuulleet tätä.
Venäjän Keisarinna Katariina joku oli tunnetusti kova sekstaamaan. Vartiomiehistä se kävi valitsemassa kaverinsa. Jos mies uupui kesken, niin Sipirjaan komennus.
Ruotsalainen Hjalmar joutui Katariinan valinnan kohteeksi. Koska hän tiesi mieskyvyn heikkouden, hän sitoi narun kireälle veitikkansa ympärille, ettei laukeaisi liian aikaisin. Homma onnistui ja Katariina oli erittäin tyytyväinen. Hjalmar pyysi päästä miestenhuoneessa käymään aukaistakseen sitoksensa, mutta hän oli sitonut solmun liian kireälle ja eikä saanut sitä millään auki Aikaa kului ja kului.
Katariina määräsi kamarineitosensa ottamaan asiasta selvää. Neitonen palasi kauhistuneena Katariinan luokse ja parahti
- Teidän Korkeutenne. Hjalmar runkkaa...

Tämmöisiä runkkujuttuja me MD:n kanssa harrastamme.

Vierailija

MD on julkisesti ilmoittanut, ettei lue lainkaan minun juttujani. On ilmeisesti vetänyt herneen nenään jostakin syystä. Olisi kuitenkin syytä lukea: 28.6.2006 oli lääkärivitsipalstalla seuraava kasku:

"Nuori myyntiedustaja kurvasi Bemarillaan urologin vastaanotolle, kun pippeli oli turvoksissa ja kamalan kipeä. Tutkittuaan potilasta aikansa, lääkäri kysyi:
"Kuinka monta tyttöystävää sinulla on?"
Nuori mies vastasi hieman häpeillen:
"Rehellisesti sanoen, ammattini mahdollistaa päivittäin liikkumisen paikkakunnalta toiselle ja niinpä minulla on jokaiselle viikonpäivälle eri nainen. Jokainen eri paikkakunnalta tietenkin."
"Kuinka usein olet heidän kanssaan seksuaalisessa kanssakäymisessä?"
"Rehellisesti sanoen, jokaisen kanssa vähintään kaksi kertaa illassa."
Lääkäri pyöritteli päätään ja sanoi lopulta:
"Kyllä tämä sinun penisvaivasi johtuu suoraan sanottuna seksihurjastelusta; sinun täytyy totisesti vähentää tyttöystäviesi määrää!"
Nuori myyntiedustaja huokaisi helpotuksesta:
"Luojan kiitos! Minä jo pelkäsin, että herra tohtori kieltäisi minulta masturboinnin!"

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Itse kunnostan vanhoja rahoja, yritän niiden arvoa säilyttää.

Muutaman hopea rahan pilasin, sillä kun patinan puhdistin pois.

Muuten hyvin säilyneitä mutta patina puhdistin pois ultraäänipesurilla, niissä oli palanutta muovia ja tuhkaa, niin patinakin lähti. Eli pilalla ne olis ollut joka tapauksessa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tiäremiäs on anoa joka osaa pysyä aiheessa. Muut vaan rupee heittään jotan pervoiluja. Mää ja tiäremiäs ollaan ainoita ketkä tajuaa, että ärsyttää kun ei ketjun asiallista avaajaa oteta vakavasti. Nää ei oo pelleilyjuttuja.

Vierailija

CE-hyväksytty kirjoitti m.m:
"Tiäremiäs on anoa joka osaa pysyä aiheessa. Muut vaan rupee heittään jotan pervoiluja."

Miksi sitten kyselet tällaisia? Jos joku vastaa "mitä harrastat"- kysymykseesi, että hän harrastaa vaikkapa vanhoja homoja, mitä ihmeen valittamista sinulla siinä sitten pitäisi olla?
Oleellinen lähtökohta on kysymyksen asettelu, eli rajaa tiettyjä alueita ensin ulos, jos mielestäsi vastaukset eivät "pysy asiassa"!

Vierailija
CE-hyväksytty
Lähettäkää rahaa. Annan tilinumeroni yyveellä halukkaille. Pakko ei ole, ja summan voi itse päättää.

Uusimmat

Suosituimmat