Ufoturismi Paasselällä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Menen tänä kesänä katsomaan Rääkkylään valopalloa ja Paaselälle, menen Heinäkuussa tai sitten juhannuksen jälkeen. Syksyllä viimeistään kun ufokausi on parhaimillaan.

Paasselän valopallero on aito ja oikea luonnonilmiö. Ufoalusten kanssa ei ole mitään tekemistä.

Kommentit (7)

Vierailija

Miten tiedät kertoa mitä ei näy, jos jotain näkyykin???...

(ähh.... perjantai-ilta alkaa jo nyt tuntua... )

Vierailija

Jos tänä vuonna järjestetään piru-risteilyjä, niin kannattaa osallistua sinne. Aiempina vuosina siellä on mm. Störmbergin Sulo (se kirjan kirjoittaja) ollut kertomassa tarinoita vuosien varrelta aiheeseen liittyen. Mukana myös muita silminnäköitä. Viime syksynä itse olin menossa, mutta koko syksyn kurjin sää sattui juuri silloin. Ei ollut intoa siis lähteä, eikä ollut myös pallukkaakaan näkynyt. SItä aiempana vuotena pallo oli nähty. Tästä risteilystä oli myös "kamera kiertää" ohjelmassa pätkä nähtävissä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Mikko_-Procyon-
Jos tänä vuonna järjestetään piru-risteilyjä, niin kannattaa osallistua sinne. Aiempina vuosina siellä on mm. Störmbergin Sulo (se kirjan kirjoittaja) ollut kertomassa tarinoita vuosien varrelta aiheeseen liittyen. Mukana myös muita silminnäköitä. Viime syksynä itse olin menossa, mutta koko syksyn kurjin sää sattui juuri silloin. Ei ollut intoa siis lähteä, eikä ollut myös pallukkaakaan näkynyt. SItä aiempana vuotena pallo oli nähty. Tästä risteilystä oli myös "kamera kiertää" ohjelmassa pätkä nähtävissä.

Mulla on se levyllä, siinä oli haastettelu kun ne näkivät sen pallukan.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Lovemachine
Miten tiedät kertoa mitä ei näy, jos jotain näkyykin???...

(ähh.... perjantai-ilta alkaa jo nyt tuntua... )

Jos näkee esim. violetin efelantin, niin voi kertoa:

"Näin violetin efelantin, enkä muuta".

Oliko tässä jotain vaikeaa?

Uusimmat

Suosituimmat