Käheetä

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kävi lauantaina vähän kähee tapaus. Olin pimeissä hommissa kaverin teollisuushallityömaalla. Meillä oli siellä nosturit ja kaikki isot vehkeet. No sitten kännissä en tarkistanu kunnolla kiinityksiä niin kaatu koko vehje. Siinä oli sopivasti kallion reuna vieressä jä sitä vasten jäi nojaamaan. Puoli tuntia olin hytissä jumissa ennen kuin kaveri sai jeesattua irti. Se on vieläkin siellä kumollaan. En tiedä mitä sille pitäis tehdä kun eihän meillä mitään lupia sellasiin oo. Sakkoja siitä tulee, mutta en mää ainakaan tunnusta mitään. Mää sanon vaan että mää olin kännissä koko viikonlopun, että turha mua on tulla syytteleen mistään.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija
asdf
Jep jep. Näin kertoo kaveri, joka on "luotettava yhteistyökumppanisi".

Hehheh, tältä pohjalta ajatellen en haluaisi tavata sitä "epäluotettavaa yhteistyökumppania".

Vierailija
bdbdbd
asdf

Hehheh, tältä pohjalta ajatellen en haluaisi tavata sitä "epäluotettavaa yhteistyökumppania".

Mikä estäisi? Sehän on jo tunnetusti epäluotettava.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Kävi lauantaina vähän kähee tapaus. Olin pimeissä hommissa kaverin teollisuushallityömaalla. Meillä oli siellä nosturit ja kaikki isot vehkeet. No sitten kännissä en tarkistanu kunnolla kiinityksiä niin kaatu koko vehje. Siinä oli sopivasti kallion reuna vieressä jä sitä vasten jäi nojaamaan. Puoli tuntia olin hytissä jumissa ennen kuin kaveri sai jeesattua irti. Se on vieläkin siellä kumollaan. En tiedä mitä sille pitäis tehdä kun eihän meillä mitään lupia sellasiin oo. Sakkoja siitä tulee, mutta en mää ainakaan tunnusta mitään. Mää sanon vaan että mää olin kännissä koko viikonlopun, että turha mua on tulla syytteleen mistään.

Sijaitsiko rakennustyömaa kenties Olkiluodossa?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs
Oliko kunnon torninosturi.

Ei se mikään oikeen kunnon iso ollu.

tiäremiäs

Hervannassa yksi epeli kuoli 2006 pääsiäisenä nosturin hyttiin kun sekin kaatu ja äijä jäi puristuksiin.

Siitä mullekkin tuli tää juttu mieleen.

En mää muuten tälläsiä juttuja keksis.

Se on nosturikuskin omalla vastuulla.

asdf

Vain RoHS asioissa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Aweb

Teiskossa.

Äläpä valehtele. Kyllä nyt taitaa Olkiluodossa olla 1501 raportoitua laatupoikkeamaa.

Vierailija
asdf
CE-hyväksytty
Vain RoHS asioissa.

Mitä ne o?

kaiken pahan alku ja juuri.

Aweb voi selittää. Se liippaa ympäristösuojelua läheltä.

Vierailija
Aweb
CE-hyväksytty
Aweb

Teiskossa.

Äläpä valehtele. Kyllä nyt taitaa Olkiluodossa olla 1501 raportoitua laatupoikkeamaa.

Luonnollisesti ydinvoima suorastaan vetää puoleensa työtapaturmia ja tuulivoima hylkii. Missään muualla ei tietenkään voi sattua mitään kuin Olkiluodossa.

Tiedätkö mitä hyvää on raportoiduissa laatupoikkeamissa? Ne hoidetaan kuntoon.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
bdbdbd

Tiedätkö mitä hyvää on raportoiduissa laatupoikkeamissa? Ne hoidetaan kuntoon.

Äläs nyt. Ei CE:nkään nosturia ollut vielä nostettu.

Ja miksi niitä laatupoikkeamia ei voi julkaista? Miksi ne pitää salata?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat