Gravitaatio vai Savorin teoria?

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Planeetat hakeutuvat aina työntymään poispäin tähdestään sille alueelle, jossa niihin tulee vähiten tiheästi energiaa tähdestä päin. Ja jokainen planeetta ikään kuin kelluu tähdestä avautuvassa energiameressä kuin ongenkoho, kellahtaen akselinsa ympäri sitä mukaa, kun jompikumpi puoli planeetasta on tiheämpi, jolloin sillä hetkellä raskaampi puoli planeetasta on kellahtamassa kohti aurinkoa eli "meren pohjaa". Kunkin aurinkokuntamme planeetan omalla sivulla selitän sen ratatason ja muut ominaisuudet.

Myös galaksi on levymäinen ja näin esimerkiksi aurinkoa kohti tulee toisten tähtien energia-aaltoja enemmän auringon päiväntasaajan tasossa, kuin auringon napojen suunnasta. Silloin aurinko saa muiden tähtien energia-aallot taipumaan, ja ohittaessaan auringon yläpuolelta ne taipuvat ja menevät ristiin auringon alapuolelta ohittaneiden energia-aaltojen kanssa, jotka siis myös taipuvat, jolloin auringosta päin tulevassa energiameressä on ikäänkuin energiauoma, johon planeetat hakeutuvat sen mukaan, miten tiheitä planeetat itse ovat. Tämä on vähän sama asia, kuin vesi, joka hakeutuu laakson/solan pohjalla virtaavaan jokeen.

Tuon kaiken voisi selitää myös näillä sanoilla: "massa vetää massaa puoleensa." Noh, kumpi kuulostaa loogisemmalta? Mitä mieltä olette?

くそっ!

Kommentit (12)

Vierailija

Mikä gravitaatio? Miten se toimii?

Mikä Savorin teoria?

Minulla ei ole teoriaa. On vain ajatus siitä miten maailmankaikkeus toimii.

;):)

Vierailija
N.E.R.O
hämmästyttävää, savor ei edes itse ole äänestänyt oman teoriansa puolesta.

Kysymyshän kuuluikin, että "kumpi vaikuttaa järkevämmältä?"

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006

No eipä tarvinnu vetää vastauksesta pitkää tikkua... Näköjään Savori tuli heti perumaan sanomisiaan.. Ihmettelinkin että mistä tuo tuulenpuuska, muttan sehän olikin vain Savor käsiään heiluttelemassa.

Odottakaas kun Savori pääsee kirjaston koneille niin alkaa tulemaan ääniä kakkos vaihtoehtoon..

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Vierailija
Savor
Mikä gravitaatio? Miten se toimii?

Mikä Savorin teoria?

Minulla ei ole teoriaa. On vain ajatus siitä miten maailmankaikkeus toimii.

Sinähän tiedät miten maailmankaikkeus toimii eli sinulla on hallussa kaikenteoria eli TOE.

Mutta et halua nähdä sitä vaivaa, että menisit sinne Kuopion Yliopistoon ja opettelisit sitä matikkaa. Sitten kun todistat teoriasi matemaattisesti ei sitä kukaan voi kumota ja sen jälkeen kaikki uskovat sinun ajatukseen.

Vierailija
N.E.R.O
hämmästyttävää, savor ei edes itse ole äänestänyt oman teoriansa puolesta.

On siellä 1 ääni savorille, varmaan savor itse äänestänyt, tuskin kukaan muu uskoo että gravitaatio johtuu maapallon laajenemisesta.
Gravitaatiokiihtyvyys on 9,81m/s^2, maapallon pitäisi laajentua vastaavalla kiihtyvyydellä.
Joku voi laskea savorin puolesta kuinka kauan kestää kun maapallo laajenee valonnopeudella ja savorin gravitaatio loppuu.
Auringossa kiihtyvyys on n. 30m/s^2.

Vierailija

Savor on savustanut itsensä lumihankeen. Ylimainostanut tavaransa.

Yhtenäinen Gravitoniresonanssiteoria tekee tuloaan:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=20427

Todellinen ensimmäinen teorian sovellus on gravitonitarkkailu ja perässä tulee paljon muuta. Tulevaisuudessa kuva luotaimesta jostain kaukaiselta planeetalta tulee todellisessa reaaliajassa gravitoniresonanssitekniikan avulla. Etäohjauskin onnistuu, vasteaika on millisekunteja.

Vierailija
Savor
Joku on äänestänyt ajatukseni puolesta. Upeeta.

Sinulla on pakko olla vielä jemmassa joku bannaamaton tuplanick. Tulosta ei voi muuten selittää.

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006
Savor
Joku on äänestänyt ajatukseni puolesta. Upeeta.

Onesimple

Luuletko olevasi yksin..? Ei ole mikään ihme että hulluja on vapaalla jalalla..

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Uusimmat

Suosituimmat