Terveen paperit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Armeijasta lähettiin kysely, joten olenko vastannut normaalisti.

66. Ole hyvä ja vastaa seuraaviin kysymyksiin elämästäsi yleensä. Vastaa sen mukaan, millä tavoin yleensä teet päätöksiä.

Ei pidä ollenkaan paikkansa
Ei enimmäkseen pidä paikkaansa
En osaa sanoa
Pitää enimmäkseen paikkansa
Pitää ehdottomasti paikkansa

a) Puntaroin asioita tarkkaan ennen kuin teen päätöksiä - En osaa sanoa
b) Tutkiskelen sisimpiä tunteitani tarkasti - En osaa sanoa
c) Ennen päätöksentekoa mietin tavallisesti, mihin tavoitteisiin haluan päästä - Ei enimmäkseen pidä paikkaansa

d) Useimpien päätösten kohdalla on parasta luottaa omiin tuntemuksiin - Ei enimmäkseen pidä paikkaansa
e) En pidä tilanteista, joissaminun täytyy luottaa vaistooni - Pitää enimmäkseen paikkansa
f) Minulla on tapana arvioida omaa toimintaani - Pitää enimmäkseen paikkansa
g) Teen mieluummin viimeistellyt suunnitelmat kuin jätän mitään sattuman varaan - En osaa sanoa
h) Perustan johtopäätökseni mieluiten tunteisiin, ihmistuntemukseen ja elämänkokemukseen - Ei enimmäkseen pidä paikkaansa
i) Tunteet vaikuttavat paljon päätöksiini - Ei enimmäkseen pidä paikkaansa
j) Olen täydellisyydentavoittelija - En osaa sanoa
k) Jos joudun perustelemaan päätökseni, mietin sitä etukäteen erityisen perusteellisesti - Pitää enimmäkseen paikkansa
l) Jos on kyse siitä, pitäisikö luottaa toiseen ihmiseen vai ei, toimin vaiston varassa - Ei enimmäkseen pidä
m) Ennen kuin teen päätöksiä minkään ongelman suhteen, erittelen faktat ja yksityiskohdat - Pitää enimmäkseen paikkansa
n) Tuumin ja pohdiskelen ennen kuin toimin - En osaa sanoa
o) Pidän enemmän tunteellisista ihmisistä - Ei enimmäkseen pidä
p) Pohdin suunnitelmiani ja tavoitteitani tarkemmin kuin muut ihmiset - En osaa sanoa
q) Jos vaihtoehdot ovat samanlaisia, valitsen sen joka eniten vetoaa tunteisiini - Ei enimmäkseen pidä
r) Olen ihminen, joka toimii vaiston varassa - Ei enimmäkseen pidä
s) Pidän tunnepitoisista tilanteista ja keskusteluista sekä tunteellisista elokuvista - Ei enimmäkseen pidä

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Hieman on mielipiteesi tuollaisia ympäripyöreitä... Vahvemmat mielipiteet/vastaukset olisivat varmasti parempia.

Vierailija
Teenager
Hieman on mielipiteesi tuollaisia ympäripyöreitä... Vahvemmat mielipiteet/vastaukset olisivat varmasti parempia.

joo, mä muuttelin niitä vähän lievemmiksi, etten saisi psykopaatin paperita. Tiedä sitten mitä ne siellä sanovat niistä yliviivatuista merkinnöistä.

Vierailija

huvittavan typerryyttäviä nuo puolustusvoimain 'testit'!

meiltä kysyttiin muunmuassa seuraavat kysymykset:

1. Rakastatko isääsi?
2. Rakastatko äitiäsi?
3. Haluaisitko kukkakauppiaaksi?
4. Rakastatko isääsi ja äitiäsi?

-Vastasin kaikkiin kyllä. Olin Parolannummella tulenjohto -ja viestipatterissa tykimiesnä.

Vierailija
Tyräpoika

1. Rakastatko isääsi?
2. Rakastatko äitiäsi?

-Vastasin kaikkiin kyllä. Olin Parolannummella tulenjohto -ja viestipatterissa tykimiesnä.

Tuntuuko sinusta kuin vanne kiristäisi päätäsi? Kuuletko ääniä joita muut eivät kuule? Oletko joskus halunnut olla tyttö?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Mun tuttuni vei noi paperit kutsuntatilaisuudessa vessaan, kusi niiden päälle, rytisti ne tolloksi ja heitti kernaaleiden eteen pöydälle. Kernaalit siirsivät ne roskikseen ja sanoivat: näitä ei tarvita.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Mun tuttuni vei noi paperit kutsuntatilaisuudessa vessaan, kusi niiden päälle, rytisti ne tolloksi ja heitti kernaaleiden eteen pöydälle. Kernaalit siirsivät ne roskikseen ja sanoivat: näitä ei tarvita.

"Legendaarista!"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
pointless
Aweb

"Legendaarista!"

Muistaakseni se ei silti saanut vielä tuosta tempauksestaan vapautusta vaan ainoastaan lykkäyksen.

Minä sain vapautuksen sanomalla psykologille, että pitäis mennä armeijaan, mutta kun en voi.

No oli mulla lykkäyskin vapautusta ennen. Olin ihan täysillä (pientä liioittelua) menossa armeijaan, kun lääkäri rupes karjumaan päin naamaa. Olin täyttänyt kutsuntapaperit kännissä paksulla spriiliukosella tussilla, joka meni läpi paperista, ja lääkäri (vitun iso mies ja minä olin pieni poika) huusi täyttä kurkkua: PYSTYYKÖ SUN KANSSA EDES PUHUMAAN!!! samalla kun astuin ovesta. Meni melkein paskat housuun. Seuraavaksi se sano: ok, kolme vuotta lykkäystä. Päätin samalla, että armeijaan en sitten niinku mene.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Loptio
Aweb
Minä sain vapautuksen sanomalla psykologille, että pitäis mennä armeijaan, mutta kun en voi.

Miksi ei voi?

Hirmuinen, koko elämää varjostava ja vaikeuttava auktoriteettikammo.

Vierailija
Tyräpoika

1. Rakastatko isääsi?
2. Rakastatko äitiäsi?

5. Haluatko olla puutarhuri? -En
6. Haluatko olla puutarhuri? -En
7. Etkö haluaisi olla puutarhuri? -No en
8. Et halua olla puutarhuri? -En
9. Haluatko olla puutarhuri? -No vittu joo
10. Hähähä, jäitpäs kiinni.

Tuppu L: Ukkomiehiä?

Vierailija

mä en muista mitä multa ees kysyttiin...
vaan enpähän mä armejaan sitten ees päässytkään..

enkä pääse ikinä..

vaan turvallista se ei olisi ollutkaan
että meikäläinen olisi armejassa ollutkaan..

en olisi muistanut mitään..
on vähän huonomman puoleinen toi muisti
niin ei mulla siellä mitään tekoa olis ollutkaan..
eikä ketään voi ottaa vastuuta jätkästä ketä
unohtaa viidessä minuutissa
mitä se oli tekemässä..

" pitiks mun ampuu johonki.. vai mitä vittua mä olin tekemässä..
mikäs ihmeen rautanen kanamuna mulla on tässä kädessä..
noh mikäs helvetin tikku tästä irtos.. mihin noi muut nyt juoksee..
mä meen kanssa.. .HEI ODOTTAKAA... "

*räjähdys*

Vierailija
Tuppu L
Teenager

joo, mä muuttelin niitä vähän lievemmiksi, etten saisi psykopaatin paperita. Tiedä sitten mitä ne siellä sanovat niistä yliviivatuista merkinnöistä.

Et sinä voi saada psykopaatin papereita tuon kyselyn perusteella nimittäin siihen lappuun ei tarvinnut pistää omaa nimeään, ja sen olisi myös voinut täyttää netissä tai jättää kokonaan täyttämättä..... Tein saman lapun nimittäin

Vierailija

Onko ao. kysymys intin pällitesteistä?

Seinä on ikkunalle
kuin loiste tiilelle
tai kasvot silmälle.

(vastausvaihtoehtoina ilmeisesti "pitää paikkansa"/"ei pidä paikkaansa").

Mulla on sellainen mielikuva, että olisin kirjoittanut tuon tekstin muistiin ihan vain esimerkkinä intin pällitestin älyvaipaista kysymyksistä. Mitään muuta en ole samalle paperille kirjoittanut, joten voi olla että olen aivan väärässäkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat