Rikollista toimintaa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Revin postimerkkejä kirjekuorista ja kuolalla hinkkaan postileiman postimerkin päältä pois, ja lähtetän käytetyllä postimerkillä uudestaan postia.

Tälläkin viikolla löysin 2.80 eurolla hyvä kuntoisia postimerkkejä, mistä sai hyvin leiman pinnasta pyyhittyä.

Kaikissa kirjeissä ei ole edes leimasinkone osut postimerkkiin ei tarvi puhdistaa postimerkkejä edes, ottaa vain kirjeestä ja liimaa toiseen kirjeeseen paperiliimalla.

Ehkä joskus joudun vankilaan kun olen 30 vuotta toiminut samanlailla, koska olen kavaltanut tuhansia euroja postilta.

Kommentit (8)

MrKAT
Seuraa 
Viestejä2278
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Revin postimerkkejä kirjekuorista ja kuolalla hinkkaan postileiman postimerkin päältä pois, ja lähtetän käytetyllä postimerkillä uudestaan postia.

Tälläkin viikolla löysin 2.80 eurolla hyvä kuntoisia postimerkkejä, mistä sai hyvin leiman pinnasta pyyhittyä.

Pyhhyh. Halpoja laittomuuksia tekevä amatööri..

Minä taas hinkkasin itse postimerkkejä pyyhekumilla sapluunan kanssa ja sain pari painovirhe"erikoisuutta" josta maksetaan jotain 20-100 euroa keräilypiireissä. Kunniakseni on todettava että kirjoitin taa "Fake". Mutta keräilijäkaverille kun vilautin niin luuli jo tosissaan että mulla on arvokkaita harvinaisuuksia. Samanlaisia merkkejä olen nähnyt liikkunut huutokaupoissa.. joku on tehnyt tienestiä pyyhekumilla..

Homeopatia-skandaali A-talkissa: https://www.youtube.com/watch?v=qXLTz5LhHMU

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
MrKAT
tiäremiäs

Pyhhyh. Halpoja laittomuuksia tekevä amatööri..

Minä taas hinkkasin itse postimerkkejä pyyhekumilla sapluunan kanssa ja sain pari painovirhe"erikoisuutta" josta maksetaan jotain 20-100 euroa keräilypiireissä. Kunniakseni on todettava että kirjoitin taa "Fake". Mutta keräilijäkaverille kun vilautin niin luuli jo tosissaan että mulla on arvokkaita harvinaisuuksia. Samanlaisia merkkejä olen nähnyt liikkunut huutokaupoissa.. joku on tehnyt tienestiä pyyhekumilla..

Joo joo, jep jep.

Vierailija

Joskus on tullut laitettu käytetty merkki kuoreen, poistamatta leimoja merkistä, tai muutakaan. Liimaa vain, ja kuori matkaan. Hyvin kulki.
Aika haukansilmä saa lajittelija olla, että huomaa yhdestä merkistä jotain leimojenrippeitä.. Olenkohan nyt public enemy number one?

Vierailija
tiäremiäs
postileiman postimerkin päältä pois,

Kannattaa mielummin lisätä leimoja merkkeihin esimerkiksi ottamalla valokopion hyvästä leimasta, merkki leiman päälle ja kopioi leiman uudestaan.
Jotkut merkit maksavat leimattuna paljon enemmän, ei tarvitse kuolata.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
jukteri?
tiäremiäs
postileiman postimerkin päältä pois,

Kannattaa mielummin lisätä leimoja merkkeihin esimerkiksi ottamalla valokopion hyvästä leimasta, merkki leiman päälle ja kopioi leiman uudestaan.
Jotkut merkit maksavat leimattuna paljon enemmän, ei tarvitse kuolata.

Tavalliset liimamerkit ei maksa mitään, ehkä 500 vuoden päästä korkeentaan.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Obscured evolutionist2
Joskus on tullut laitettu käytetty merkki kuoreen, poistamatta leimoja merkistä, tai muutakaan. Liimaa vain, ja kuori matkaan. Hyvin kulki.
Aika haukansilmä saa lajittelija olla, että huomaa yhdestä merkistä jotain leimojenrippeitä.. Olenkohan nyt public enemy number one?

Jep, toinen juttu, mikä ei ole niin laitonta on käyttää uudestaan kaikki hyvät kirjekuoret. säästyy rahaa.

Vierailija

Minä taas käytän uudestaan vanhat sukulaisilta ja ystäviltä saadut kirjeeni.. näin ei tarvi vaivata päätään turhan takia ja säästää aikaa.

Uusimmat

Suosituimmat