Seuraa 
Viestejä45973

Englannin kanaalin yllä on havaittu kaksi ufoa.
Havainnon tekivät lentoyhtiö Aurigny Airlinesin lentokoneessa olleet lentäjät ja matkustajat.

Sky News -televisiokanavan haastattelema 50-vuotias lentäjä Ray Bowyer kertoo, että kaksi sikarinmuotoista ufoa lensi Guernseyn saaren yläpuolella. Bowyerin mukaan ufot saattoivat olla jopa puoli kilometriä pitkiä.

Bowyer ei sanojensa mukaan ole koskaan aikaisemmin nähnyt mitään vastaavaa.

Britannian puolustusministeriön nyt jo lakkautetun ufojen tutkimusprojektin entisen johtajan Nick Popen mukaan kyseessä on siinä mielessä aito ufohavainto, että ilmiötä ei ole kyetty vielä selittämään.

Lähde:
Sky News
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 21,00.html

Sivut

Kommentit (110)

Toope
Seuraa 
Viestejä28448
crusaron uusi tuleminen
Englannin kanaalin yllä on havaittu kaksi ufoa.
Havainnon tekivät lentoyhtiö Aurigny Airlinesin lentokoneessa olleet lentäjät ja matkustajat.

Sky News -televisiokanavan haastattelema 50-vuotias lentäjä Ray Bowyer kertoo, että kaksi sikarinmuotoista ufoa lensi Guernseyn saaren yläpuolella. Bowyerin mukaan ufot saattoivat olla jopa puoli kilometriä pitkiä.

Bowyer ei sanojensa mukaan ole koskaan aikaisemmin nähnyt mitään vastaavaa.

Britannian puolustusministeriön nyt jo lakkautetun ufojen tutkimusprojektin entisen johtajan Nick Popen mukaan kyseessä on siinä mielessä aito ufohavainto, että ilmiötä ei ole kyetty vielä selittämään.

Lähde:
Sky News
http://news.sky.com/skynews/article/0,, ... 21,00.html

Ymmärrän tuon täysin.

Kerran palasin latotansseista Helsingin Kalliosta, kun UFO yllätti minut. Niiden alukset olivat 200 metriä pitkiä, mutta itse olivat aika tynkiä. Sanoin tämän heille, mutta eivät ilmeisesti pitäneet viestistäni, vaan penetroivat minua ties millä esineillään. En tiedä, mitkä olivat luonnollisia ja mitkä vain "luotaimia".

Olin toki hyvin kauhistunut asiasta.

IIK!

Vieläkään en tosin muista mitään.

Pitäisikö minun maksaa terapeutilleni vielä toisesta kuurista?

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Toope

Jos nyt kertoisit ensin, että mitä lääkettä ne määräävät krooniseen typeryyteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toope
Seuraa 
Viestejä28448
Puudeli
Toope

Jos nyt kertoisit ensin, että mitä lääkettä ne määräävät krooniseen typeryyteen?

Sinä kysyt tätä minulta?

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Toope
Puudeli
Toope

Sinä kysyt tätä minulta?

...tutkimusmielessä.

Toope
Seuraa 
Viestejä28448
Puudeli
Toope
Puudeli
Toope

Sinä kysyt tätä minulta?

...tutkimusmielessä.

Ehkä lääke, jota nämä "humanoidit" määräsivät minulle viikonlopuksi saattavat hämärtää ajattelukykyäni.

ainakin yksi näistä humanoideista tekee sepaluksellani juuri jotan kamalaa...
viesti päättyy......

Miksi tähän asiaan pitää suhautua näin tunneperäisesti.

Jos joku näkee hevosen Mannerheiminkadulla, sekin on harvinaista, muttei luultavasti johda samanlaiseen henkilökohtaiseen väittelyyn kuin tämä.

Kuvitelkaa Maa 1000 vuoden päästä - kumpaa ollaan lähempänä tieteelliseessä kehityksessä - sitä, että Maa tosiaan on satojen miljardien galaksien * satojen miljardien tähtien joukossa jossain erityisasemassa, vai että se EI ole?
Onko todennäköisempi syy, että jos jotkut näkevät extraterrestriaalien aluksia ja ne eivät tule julkisesti kaikkia tervehtimään se, että jokaikinen niistä on harha, vai se sama syy kuin mistä tekään ette kättele ja esittele itseänne jokaiselle vastaantulevalle kun kävelette kadulla?

Lupus
Kuvitelkaa Maa 1000 vuoden päästä - kumpaa ollaan lähempänä tieteelliseessä kehityksessä - sitä, että Maa tosiaan on satojen miljardien galaksien * satojen miljardien tähtien joukossa jossain erityisasemassa, vai että se EI ole?
Onko todennäköisempi syy, että jos jotkut näkevät extraterrestriaalien aluksia ja ne eivät tule julkisesti kaikkia tervehtimään se, että jokaikinen niistä on harha, vai se sama syy kuin mistä tekään ette kättele ja esittele itseänne jokaiselle vastaantulevalle kun kävelette kadulla?

Voisitko ilmaista itseäsi vielä hieman epäselvemmin?

Mistä ekstraterrestriaalien aluksista puhut? Käsittääkseni sellaisia ei ole koskaan havaittu. Yli 98(*) prosenttia ufotapauksista selittyy luonnollisilla tekijöillä. Niitä vajaata kahta prosenttia en menisi väittämään alieneiksi ilman hyvin vahvoja perusteita.

Ufoihin sen sijaan uskon. On olemassa tunnistamattomia ilmiöitä ilmakehässä. Yleisimmin kyse lienee jonkinlaisista valopalloista (esim. Paasselkä), eli luultavasti sähköisistä ilmiöistä.

*-wikipedia

nuori_urho
Lupus

Mistä ekstraterrestriaalien aluksista puhut? Käsittääkseni sellaisia ei ole koskaan havaittu. Yli 98(*) prosenttia ufotapauksista selittyy luonnollisilla tekijöillä. Niitä vajaata kahta prosenttia en menisi väittämään alieneiksi ilman hyvin vahvoja perusteita.Ufoihin sen sijaan uskon. On olemassa tunnistamattomia ilmiöitä ilmakehässä. Yleisimmin kyse lienee jonkinlaisista valopalloista (esim. Paasselkä), eli luultavasti sähköisistä ilmiöistä

% tietoutesi tällaisista ilmiöistä on ilmiömäistä.
Ehkä vielä hyvän tavan mukaan laittaisit lähteet mukaan.
MISSION IMPOSSIBLE

Starman
nuori_urho
Lupus

Mistä ekstraterrestriaalien aluksista puhut? Käsittääkseni sellaisia ei ole koskaan havaittu. Yli 98(*) prosenttia ufotapauksista selittyy luonnollisilla tekijöillä. Niitä vajaata kahta prosenttia en menisi väittämään alieneiksi ilman hyvin vahvoja perusteita.Ufoihin sen sijaan uskon. On olemassa tunnistamattomia ilmiöitä ilmakehässä. Yleisimmin kyse lienee jonkinlaisista valopalloista (esim. Paasselkä), eli luultavasti sähköisistä ilmiöistä

MISSION IMPOSSIBLE

No lisäsin sen lähteenkin tuohon. Tosin wikipedia itse ei anna väitteelleen lähdettä, eli saa tuon prosenttiarvion lynkatakin. Mielellään kyllä muulla tapaa kuin naureskelemalla idioottimaisesti. Heitä itse lähdettä, jossa tuo prosenttiluku kumotaan.

nuori_urho
Starman
nuori_urho
Lupus

MISSION IMPOSSIBLE

No lisäsin sen lähteenkin tuohon. Tosin wikipedia itse ei anna väitteelleen lähdettä, eli saa tuon prosenttiarvion lynkatakin. Mielellään kyllä muulla tapaa kuin naureskelemalla idioottimaisesti. Heitä itse lähdettä, jossa tuo prosenttiluku kumotaan.

Olen syytön kunnes minut syylliseksi todetaan!
=> Jokainen vastaa %:staan ( Juhannuksenakin).
Mutta jätetään tämä % sekoilu ja koetetaan nähdä " metsä puilta".
Ei näissä ilmiöissä pitäisi olla kenellekään mitään "yliluonnollista", jos kuvittelemme olevamme ainuita/ useita avaruudessa.
Jokaisella olkoon uskonsa,kunnes toisin todistetaan

Ehkä ne oli tosiaan matkalla jonnekin muualle. Mutta päättivät ajaa meidän pallomme ohi. Koska on tämä maapallo ihan nätti avaruudesta katsottuna. Ihan kuin jalokivi No joka tapauksessa tuo on ufo kunnes selviää mistä on oikeasti kyse jos selviää. Toisaalta ei jumbojetillinen ihmisiä voi olla kaikki yhtä aikaa kajahtaneita

Lupus

Ammattiskeptikot epäonnistuivat näiden kuvien kanssa. Yrittäkää te.

Okei. Kulutin tähän kuvaan n. 10 min. ja sanoisin että Enterprise on aidomman näköinen kuin tuo 50-luvun kökkö uhvo. Istuu paremmin maisemaan terävyyden ja kontrastinkin puolesta.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177

http://img252.imageshack.us/img252/5617/img0574dg1.jpg

Tuommonen piru tuli Aslakkia kiusaamhan kalareissulla.

Näkkyy kuvassa ylhäällä vasemmalla.
Mikä lie lentävä lautanen.
Paskako kamera ei kerinny uutta kuvvaa laajata, en mie kerinny ko
tuon yhen kuvan ottaa.
Pitäs vishin ostaa videokamera.
Non nuo dikipirut niin hithaita, ei ne heti uutta kuvvaa ota.
Tuoki tuli ihan vahingossa, hoksasin sen vasta ku oli napannu tuon kuvan.
Meni muutama sekuntti hukhan , ku en ollu uskoa itteäni, että lentävä lautanenhan se siinä pörrää, sillä sinisellä sekunnilla se meniki pilven taka.

Starman
nuori_urho
Starman
nuori_urho
Lupus

MISSION IMPOSSIBLE

Olen syytön kunnes minut syylliseksi todetaan!
=> Jokainen vastaa %:staan ( Juhannuksenakin).
Mutta jätetään tämä % sekoilu ja koetetaan nähdä " metsä puilta".
Ei näissä ilmiöissä pitäisi olla kenellekään mitään "yliluonnollista", jos kuvittelemme olevamme ainuita/ useita avaruudessa.
Jokaisella olkoon uskonsa,kunnes toisin todistetaan
Ne, jotka luulevat telluslaisten olevan yksin ovat varmaan aika harvassa(lukuunottamatta ehkä joitain uskonnollisia piirejä). On hyvin todennäköistä, että muuallakin on elämää - konstikkaampaa lienee matkustaa asuinkelpoiselta planeetalta toiselle. Siihenkin lienee kuitenkin häviävän pieni mahdollisuus. Tähänastiset ufotapaukset eivät kuitenkaan vakuuta, ja tarvittaisiinkin selkeä tapaus, jotta "alien-hypoteesi" voitaisiin osoittaa varteenotettavaksi.

nuori_urho
Ne, jotka luulevat telluslaisten olevan yksin ovat varmaan aika harvassa(lukuunottamatta ehkä joitain uskonnollisia piirejä). On hyvin todennäköistä, että muuallakin on elämää - konstikkaampaa lienee matkustaa asuinkelpoiselta planeetalta toiselle. Siihenkin lienee kuitenkin häviävän pieni mahdollisuus. Tähänastiset ufotapaukset eivät kuitenkaan vakuuta, ja tarvittaisiinkin selkeä tapaus, jotta "alien-hypoteesi" voitaisiin osoittaa varteenotettavaksi.

Mutta entäs abduktiot, nautojen silpomiset ja ne peltojen viljahärdellit? Eivätkö nämä ole vakuuttavia todisteita? Onko tässä kysymys oikeasta kontaktista vieraaseen kulttuuriin vai ainoastaan salajärjestön tai -töjen suunnitelmallisesta massojen manipuloinnista? Joka tapauksessa maapallo ja vapautemme on uhattuna. *GASP*

Minä kyllä menen veikkaamaan, että yli puolet koko ihmispopulaatiosta uskoo ihmisen olevan yksin universumissa. Etenkin uskonnollisissa piireissä kyseinen käsitys kun voinee olla enemmistön käsitys.

Väitteesi, että on hyvin todennäköistä, että muuallakin on elämää, on kyllä vailla pohjaa. Tällä hetkellä on vielä mahdotonta tietää, kuinka yleinen/harvinainen prosessi abiogeneesi oikeasti on.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Minä väitän, että väite siitä, että muuallakin on todennäköisesti elämää, on täysin järkevä ja kieliopillisesti oikein laadittu.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177

Oottakaappako mejän valokuvaus "Äxbertit " , tulevat Juhannuslomalta
niin näettä että Aslakin kuvvaama uhfvo on oikeja uhfvo.
Ei sole pirkele juopon hourausta ,miten se houraus olis kamerhan uinu?

Isontakkaa kuvvaa ,niin näettä ettäse ei ole ihan vieressä , son ryökäle kaukana, pilvien taka se lupsahti hetkessä.
Oliskhan ollu kuvanottohetkellä , tuon alhaalla näkyvän järven päällä ?
On sinne matkaa ja huikonen päälle.

Ei se siinä mithän, nuitahan täällä tunturimaisemissa mennä viuhtasee tuon tuosta, mitälie Naton kampheita . Tuskin ovat ulkoavaruuvesta tulheita.
Tai jos ovat sieltä kotosin, niin ovat keksinhet hyvän konstin matkustaa
"taivhaitten halki".

Son ainuva hyvä konsti avaruusmatkustelhun , tehhä lautasenmuotonen
lentokone, ja siinä käyttää gravitaattijo moottorija .
Sehän mennee täältä vaikka Siriuksen " suutarin planeetalle" että vilahtaa jos ,toinen puoli aluksesta on antigravittaattinen , ja toinen puoli gravitaattiinen . Elikkä toinen puoli hylkii avaruutta, ja toinen puoli vettää puolhens. Jos vielä tuota " vetävää puolta" vahvistethan "gravitaation säätäjällä," se ei se lautanen ole ees painoton . Son ihhaana sääjettävissä oleva painovoima koko ajan vaikka nopeus olis kiihtyvää, tai mentäis
melkhein valon faartilla.

Jaa ettäkö mistäkö tuon tiijjän ?
Na olen mie nuita nähny ennenki, ja ottalummpijo on hahmottanu miten nuo liuvvaavat. Ei pirkele visahustakhan kuulu ko menevät.

Mejän kamphet huutavat niin että vaarat tärisee, ja talvella lumi varisee puista.
Nuokko menevät , ei linnunlaulu heitä kuulumasta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat