Kumpi oli ensin?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Osuipa tuo Canccu nimimerkin allekirjoitus silmiini:
"Uskovaisten kanssa yritys järkiperäiseen väittelyyn on sama kuin yrittäisi pelata pulun kanssa shakkia - kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lopuksi luulee vielä voittaneensa lentäen parvensa luo asiasta kertomaan."

Tästä taasen heräsikin kysymys: Oliko Canculla tuo allekirjoitus ennen Teijosterin avatarta?
Mielestäni olisi loogisinta, että tässä äänestyksessä Teijo on kana ja Cancun allekirjoitus muna. (Eli kana syntyi Idiot Designer muotoilussa ja looginen lopputuote kanalle on tietysti muna, eiks juu?)
Mutta koska en ole yksin maailmankaikkeudessa ajatusteni kanssa, niin kysyn myös teidän mielipidettänne, vaikken niistä juuri piittaakaan.

Ja Teijolle jos nyt satut näkemään, niin tyyppäsin jo sun avataren tuoksua ja sanoisinko et oli aika kesy, sellaista vauvannahka matskuu.

Kommentit (12)

Vierailija
Obscured evolutionist2
Kumpi oli ensin? Muna vai kana?

Tämän ikuisuus kysymyksen olen aikaa sitten tarkaissut. Kumpaakaan ei ole ellei ole per..-reikä josta muna on tippunut jonka sisällä oli kana. jos munan sisällä olisi ollut kukko niin koko kysymystä ei olisi edes olemassa.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Radiant Dragon
Tyhmä kysymys.
Muna tuli ensin.
Matelijat munivat jo ennen kuin lintuihin johtavaa haaraa oli olemassakaan.

Aivan. Tämä on "vanha". Johan alakoululaisetkin tietävät, että muna oli tietenkin ensin.

Vierailija

Näin on, muistan myös että jollain tunnilla puhuttiin vieläpä tarkemmin sotkan munasta. Koska se on opetettu, sen täytyy olla faktaa.

Vierailija
Volitans
Radiant Dragon
Tyhmä kysymys.
Muna tuli ensin.
Matelijat munivat jo ennen kuin lintuihin johtavaa haaraa oli olemassakaan.

Aivan. Tämä on "vanha". Johan alakoululaisetkin tietävät, että muna oli tietenkin ensin.

No kumpi oli ensin? Kananmuna vai kana?

Vierailija

Minun mielestä kana oli ensin, koska 'jumalahan' loi kaikki eläimet ensin, eikä minun tietääkseni mitään ihmeellisiä munia... mutta saatan olla väärässäkin. täysin väärässä.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005
Obscured evolutionist2

Avataria. Sana on sanskriittia, ei suomea.

Persoonamuodot:
Minun avatarini
Sinun avatarisi
Hänen avatarinsa
Meidän avatarimme
Teidän avatarinne
Heidän avatarinsa

Nih.

Munista ja kanoista kana oli ensin. Mutta se oli silloin yksisoluinen, eli käytännössä muna.

Vierailija

"Kana" oli ensin, tai sen evolutionäärinen esivaihe, mihin alkueliöön asti sitten pitääkin mennä.

Mikäli uskonnollisesti asiaa ajatellaan, tällöinkin kana oli ensin, koska Jumala tuskin olisi luonut munaa ja vartioinut sitä itse kaikenkarvaisilta villipedoilta ennen kuoriutumista ja aikuistumista. Jumalallisessa jutussa paljon loogisempaa on nooan arkki-kompleksi jossa joka rotua ja lajia olisi yksi pari.

On muuten mahdottomuus että kaikkia maailman elukoita olisi voitu ahtaa yhteen purkkiin, vaikka se olisikin ollut Knock Nevisin kokoinen. Elukat olisivat liiskanneet ja syöneet toisensa, mutta tätä ennen olisi ollut ongelma haalia kaikki pari miljardia lajia kaikenlaisia alkueliöitä myöten.

Uusimmat

Suosituimmat