Sossun tuella pumppuhaulikko

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos avaruusolennot hyökkää elokuussa, niin onko mahdollista sossusta saada tukea pumppuhaulikon ostoon ja karkeisin patruunoihin.

Mikä haulikoko on avaruusolioon sopiva itse ajattelin 6 mm haulikokoa.

Mitäs luulette onko mahdollista?

Kommentit (8)

Vierailija

Kumma, jos tollasen kieltäis. Vois kyll sanoo tota tukee hakies, ett mun joulukuusi on kuallu ja mun pitäis haudata se. Hautaustuet on aika isoi.

Onha pumppuhaulikost hyötyy esmes, jos ampuu pikkulintui.

Myös.

Varmaan merkkaa aika paljon, millasii avaruusolentoi on tuloss. Ett millasii hauleit käyttää. Itse käyttäsin varta vaste avaruusolioihin tarkotettui haulei. Luulis niit löytyvän jostain rautakaupoist tai ainaski rautialt.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Pubi
Kumma, jos tollasen kieltäis. Vois kyll sanoo tota tukee hakies, ett mun joulukuusi on kuallu ja mun pitäis haudata se. Hautaustuet on aika isoi.

Onha pumppuhaulikost hyötyy esmes, jos ampuu pikkulintui.

Myös.

Varmaan merkkaa aika paljon, millasii avaruusolentoi on tuloss. Ett millasii hauleit käyttää. Itse käyttäsin varta vaste avaruusolioihin tarkotettui haulei. Luulis niit löytyvän jostain rautakaupoist tai ainaski rautialt.

Paljon hautuutuet on, jo ittensä lavastais kuoliaaksi ja menis väärillä papereilla asioimaan sossuun.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Jos avaruusolennot hyökkää elokuussa, on elonkorjuun aika ja pumppuhaulikosta on yhtä paljon iloa kuin rullaluistimista juoksuhiekassa.

Nervus rerum

Vierailija
tiäremiäs

Paljon hautuutuet on, jo ittensä lavastais kuoliaaksi ja menis väärillä papereilla asioimaan sossuun.

No emmä tosta niin paljoo tiedä.

Hautuutuet riippuu siit, onks kysees polttohautaus vai tavallinen.

Polttohautauksess toi jäsenten polttoleikkuu maksaa eniten - olkise jotain kolsataa ekuu per raaja ja niiden irtopoltto saman verran. Jos sä haluut polttaa jäsenet ja kropan, mutt säästää esmes sun pään, niin oisko se yhteensä kolme tonnii - pään polton kans vähän halvempaa, kun ei tarvii irrottaa.

Jotkut ottaa tohon hiekkapuhalluksen ennen polttoo, mutt mun mielestä se on ihan snobbailuu.

Vierailija

Josku älienit hyäkkää elokuus nii kyä määä luule että jotta ne jokka o sillo Paasoseläs kattoon uffopalloi ni kualee ekaks. Mutta kyä mää kans luule jotta että jos Tiäremiäs jää nii kuitennii Pispalan tornille kattoon ja vartoon pumppuhaulikko tanas, rillit huurus ja sulka pääs, ni kyä mää luule jotta sillo ku ne huamaa Tiäremiähen nii anskato ku panee laittaen samatiä älienilleleille&ufomiähille vetelät housuun ja ne lähteen meneen samantien takas Siriukse kautta Vegaan meinaan on varmaan sellasta teknolookiaa tua pumppuhaulikko meinaan niitten silmis.

Kyl Tiäremiäs on kans pelottava aina ku se o vihane. Varsinki jos ei pääse lähteen meneen kattoon Paasoselkään ufoi ja palloi ku ei saa hautuutukia.

Karhut ei oo purru viä.

Vierailija

Minä tuosta haulikoosta tiedä. Huomautan kuiteski, että ei mielellään lyijyhauleja, saastuttavat luontoa ja ties vaikka olisivat ufo-miesten planeetallakin käytössä.

Itse lisäisin haulien joukkoon karkeaa merisuolaa, olisi monipuolisempi vaikutus.

Eipä ole tullut mieleen kokeilla sossua tässä mielessä. Lähdenkin heti, viime perjantaina olivat alienit laskeutuneet ja jättäneet seinään niin kauniin taideteoksen, ettei kestä katsoa. Seuraavalla kerralla aion osoittaa tukeni taiteelle hauli/suolaseoksella.

Uusimmat

Suosituimmat