Lastentarhat pitää sulkea

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Lapset rääkyy pihalla ja ne voivat hyökätä sieltä ja piekseä kepillä ihmsiä.

Ovat nähneet televisiossa väkivaltaa ja voivat käyttää sitä hyödyksi ja lähteä pieksemään oksilla ihmsiä.

Simpanssitkin pieksevät toisia kepeillä, miksi lapset eivät pieksisi. En usko että 3-5 vuotiaalla lapsella on yhtään enempää älyä kuin simpansilla.

harmaapapukaijatkin on tutkimusten kukaan 4 vuotiaan lapsen tasolla älykkyydessä.

Ihmislapsi on väkivaltainen ja arvaamaton.

Kommentit (7)

Vierailija

Itsekkin vain kävelin aikoinaan ulos lastentarhasta, ei ne portit oikeasti mitään estä. Sitten vain hukkumaan paikalliseen jokeen ja pääsemään Iltasanomiin.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
vapaa foorumi
Itsekkin vain kävelin aikoinaan ulos lastentarhasta, ei ne portit oikeasti mitään estä. Sitten vain hukkumaan paikalliseen jokeen ja pääsemään Iltasanomiin.

SIINÄKIN MIELESSÄ ON HYVÄ PITÄÄ LAPSET SISÄLLÄ, TURHAA EI SITTEN SYYTTÖMIÄ SYYTETÄ.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tuossa tarhassa on vielä hirveät kalliot niiden leikkikentällä. En ihmettele että pää on halki, itse asiassa se oikeasti vain kehittää lapsia, kun ne joutuvat sielä kouluttautumaan ja tökkimään toisia kalliolta alas.

Vielä sopivat kepit kouraan ja terrorisoimaan ihmisiä pihan ulkopuolelle.

Vierailija
tiäremiäs
Itse olin samassa tarhassa ja kuri oli kuin armeijassa.

Olin vain vuoden verran lapsena sielä. Ekan neekerin näin myös 5 vuotiaana.

Samat työntekijät vielä siellä, kun silloin 80 luvun lopussa.

Tästä alkaa tiäremiehen muistelmat. Osa 1

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006

Nuo Tiäremiähen jutut lähentelevät hulluudessaan välillä neroutta.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
tiäremiäs
...En usko että 3-5 vuotiaalla lapsella on yhtään enempää älyä kuin simpansilla...

Eikös testejä ole tehty, jossa simpanssi toimii samoin kuin tuon ikäinen lapsi?

Kuitenkin... Lapsi on todella vilkas ja siksi arvaamaton. Monille vanhemmille on kuitenki helpotus, jos lapsi on hoidossa. Hoitopaikoissa pitää ehdottomasti ottaa huomioon lapsen vilkaus! Ovet säppiin ja ikkunat kiinni (sisällä olessa)!!

Uusimmat

Suosituimmat