Tiede-foorumin kadonnut karisma

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä Tiede-foorumi on menettänyt merkityksensä jo aikoja sitten;
täällä on nykyisin lähinnä vain höpöhöpö-tyyppien löpölöpö-aiheita,
kuten esimerkiksi allekirjoittaneen vitsit sun muut ääliö-äänestykset.

Todelliset älyköt ja tietäjät ovat poistuneet muille areenoille,
keskustelemaan tieteestä ja sivistämään itseään.

Nyt poistun minäkin. Good Bye!

Kommentit (13)

Vierailija

Tarkkailija.
Mitäs joit jussina. Tuo moralisointisi viittaa siihen, että sulla mahtaa olla parhaillaan karmee olo.
No, tul takaisin ku olos vähän selkii

Vierailija
Tarkkailija

Olen hieman samaa mieltä kanssasi. Foorumi on kuin "lastentarha" verrattuna mitä se oli silloin kun tänne tulin. Mutta aika menee eteenpäin ja sen mukana myös muuttuu usein foorumien sisältö, joskus positiiviseen suuntaan, mutta useimmiten kallistuu kuitenkin hetkeksi negatiiviseen suuntaan. Sellaiselle tapahtumalla en minä, sinä, tai kukaan muukaan voi oikeastaan yhtään mitään.

En minäkään täällä enää sen enempiä kirjoittele. Ei ole suoraan sanottuna mitään sanomista näihin keskusteluihin täällä, ei ainakaan paljoa. Minä en lähde pois lopullisesti, lueskelen mitä aiheita on. En kylläkään montaakaan aihetta aukaise täällä enää. Joitakin kuitenkin.

Vietän aikaani toisella foorumilla, missä voin keskustella niistä aiheista jotka minua kiinnostaa. Ja niitä siellä on aika paljon. Jotta nykyään olen tällä Tiede-foorumilla vain sellainen ei-aktiivinen jäsen. Minä odotan parempia päiviä.

Vierailija
Tarkkailija
Tämä Tiede-foorumi on menettänyt merkityksensä jo aikoja sitten; täällä on nykyisin lähinnä vain höpöhöpö-tyyppien löpölöpö-aiheita, kuten esimerkiksi allekirjoittaneen vitsit sun muut ääliö-äänestykset. Todelliset älyköt ja tietäjät ovat poistuneet muille areenoille,
keskustelemaan tieteestä ja sivistämään itseään. Nyt poistun minäkin. Good Bye!

Tältähän tämä vaikuttaa. Liityin muutama vuosi sitten, ja sain valtavasti asiantuntevaa tietoa. Osa sirpaletieto, mutta kuitenkin. Tämähän on muuttunut tavalliseksi keskustelupalstaksi.

Odotan matemaatikkoja, luonnonontieteilijöit, tähtitieteilijöitä, historioitsioita jne. takaisin. Kait tämä vaisuus täällä saattaa johtua siitäkin, että kukaan ei esitä oikeita kysymyksiä. Viestiketjuistakin kannattaa lukea vain kymmenkunta ensimäistä. Sitten vastaussävy onkin muuttunut, että olkoot.

Vierailija

Tarttee olla paskaa, että kasvaa kukkasia mutta ei tässä paskamäärässä voi kasvaa mikään ilman valoa. Oisko vaan niin, että suuri osa palstalaisista on vanhoja jäseniä joilla ei ole enää mitään kysyttävää eikä uusiakaan uteliaita ole paljon ilmaantunut. Ja Googlesta on tullut entistä enemmän jokapaikan tietolähde jossa tiedefooruminkin keskustelut loistavat hakutuloksissa kiitettävästi. Foorumi elää latenssivaihetta.

Vierailija

Koska maapallo jatkaa pyörimistään, voi tarkkailijakin jatkaa sen pinnalla hyörimistään, öh tarkkailemistaan, myös tällä voorumilla.

Tason korotusta jokainen voi omalla panonsellaan kohottaa.

Oho taisi tulla painovirhe, olkoon, niin tarvitaan sitä kevyempääkin sanomaa.

Vierailija
Tarkkailija

Tuskin poistut. Yrität olla fiksumpi kuin olet. Ei kannata.

Tiede-foorumi on kuin taikametsä josta ei pääse millään pois. Lopulta löytää ittensä taas keskeltä.

Vierailija

Minä rupesin täällä käymään uudelleen tänä kesänä, sitä ennen kävin about vuos sitten. Kyllä siinä aluksi tuli semmoinen mielikuva että ei ihme että lähdin. Kyllä täältä kuitenkin paljon asiaa löytyy vieläkin, eikä sitä aina niin viisasta juttua pidäkään olla. Ja oli täällä paljon roskaa jo kesällä 2005, veikkaanpa että aikaisemminkin.

Vierailija
rosewater
Ayla
...niistä aiheista jotka minua kiinnosta(v)a(t).

Mitä ne olisivat?

Suosikki aihe on:
* Integraatio & Assimilaatio & Immigraatio

Uusimmat

Suosituimmat