En saanu sua tulemaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lauantaiyö, melkein jo aamu sarastaa.
Viddu oli riita. Vaimo otti kättä pidempää ravintolassa ja anto mun tuta. Ansiosta, ehkä.
Menin ensiapuun päätä tikkaamaan. Reikä on kuitenkin ohimossa ja tulin toisiin aatoksiin neulanjälkien takia. Toisekseen, ei oo likikään eka arpi lärvissä. Eikä vika.
- Laittakaa laastari.

Tein katoamistempun, kolmeksi päiväksi, toiseen kaupunkiin.
Panin puhelimen pois päältä. Piti muka säästää patteria kun ei tullut laturia mukaan.
Tuli morkkis ja hävisin hunningolle.

Menin baariin ja löysin tytön, isokokosen ja uhkeen, noin kuuden aikaan illalla.
Kolmen tunnin kuluttua oltiin motellissa.
Tyttö nukku mun kainalossa, hengitys rauhottu ja syveni, alkoi tuhista.
Säpsähdykset vartalossa kertoi että hän nukkuu.

Mun käsi alko puolen tunnin kuluttua puutumaan. Yritin lähteä suihkuun ja tyttö heräsi.
Käytiin suhkussa. Sanoin, että mun pitää lähtee. Tyttö oli kysymysmerkkinä, mutta ei sanonut mitään äneen. Sanoin että oon surillinen, mut en haluu puhuu siitä.
Käveltiin äänettömänä käsi kädessä kaupungille. Risteyksessä lähdin toiseen suuntaan ja lyhyen kävelymatkan pässä toiseen baariin.

Istuin tiskille, paikka oli melko tyhjä muutamaa asiakasta lukuunottamatta. Omistaja puuhasi tiskin takana ja henkilökunta. Se hymyili mulle, se omistaja. Mä aloin seurata sitä katseella ja hymyilin sille aina välillä. Se sano pari sanaa ja tuli tiskin asiakaspuolelle seisomaan mun baarijakkaran viereen. Juteltiin vähä, mä olin etupäässä hiljaa, kuuntelin ja ihailin sitä. Lopulta oltiin liki. Piirtelin nenällä sen kaulaan. Hengitin sen tukkaan. Maistoin sen korvaa.
Se lupas lähtee mun kaa kun laittaa kapakan kii.

Mentiin mun motelliin.
Huone oli pimee ja kuuma.
Mä aloin riisuu sitä ja itteeni. Työnsin pääni sen haaraan. Tein töitä.
Pyörittiin poikittain. Mulla putos jalat lattialle, hän meni myös ja otti mut suuhun.
Mä huusin.

Aamulla herättiin poikittain sängystä. Lainasin sille mun hammasharjaa. Se sano että tuntuu ku me oltais tunnettu jo vuosikausia. Vietettiin aikaa yhdessä, käytiin syömässä mun autolla. Illalla menin taas sen pubiin ja tultiin meille yöks. Vietettiin aikaa ja se halus näyttää mulle perhettään. Mentiin käymään siskonsa luona jossa oli myös isä ja äiti. Juttelin sen siskonmiehen kanssa, Ahti on mukava kaveri. Se ei edes kysyny mitää laastarista. Nukuttiin vielä yksi yö yhdessä ja mun piti lähtee pois. Kotiin.

En saanut sua tulemaan ja kaipaan silti.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Minäkin sain kerran viinaa myyneen tytön lämpenemään jutuilleni niin että lopulta ilmeisesti pyysin mukaan mutta en muista sitä. Aamulla heräsin yksin. Kaunis oli niin että selvinkinpäin olisin pyytänyt mutten enää tavannut. Harmi.

Vierailija

Miksi haluat tuhansien tietävän yksityisemästäsi? Onko tämä nyt oikea palsta kertoa?

Eikä vaimoa saa pettää, hyi!

Vierailija
sinappi
Miksi haluat tuhansien tietävän yksityisemästäsi? Onko tämä nyt oikea palsta kertoa?

Eikä vaimoa saa pettää, hyi!

Enhän kirjoita omalla nimelläni. Siis miksi en?

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Rasputin
Loptio
Otiko opiksesi? Pettäjänä et saa kuitenkaan rahtuakaan sympatiaa.

Onko sitä muka kerjätty?

Sympatian kerjäämistähän tuollainen on. No, otitko opiksesi?

Vierailija
Rasputin
Lauantaiyö, melkein jo aamu sarastaa.
Viddu oli riita. Vaimo otti kättä pidempää ravintolassa ja anto mun tuta. Ansiosta, ehkä.
Menin ensiapuun päätä tikkaamaan. Reikä on kuitenkin ohimossa ja tulin toisiin aatoksiin neulanjälkien takia. Toisekseen, ei oo likikään eka arpi lärvissä. Eikä vika.
- Laittakaa laastari.

Mä tekisin rikosilmoituksen tosta, kannattaa ehdottomasti tehdä!

Vierailija
Loptio
Rasputin
Loptio
Otiko opiksesi? Pettäjänä et saa kuitenkaan rahtuakaan sympatiaa.

Onko sitä muka kerjätty?

Sympatian kerjäämistähän tuollainen on. No, otitko opiksesi?

Ymmärsit väärin.

On pelkkä halu kertoa tarina.

Jos sinusta tuntuu sympatian kerjäämiseltä niin se on sinun käsityksesi.

Vierailija
Rasputin
henkiset
Maukka?

Olet päättänyt palata.

Katso otsikkoa.
Maukkahan saa kaikki tulemaan?

Todentotta. Jos olisit maukka siihen sisältyisi määrätty looginen
ristiriita.

Vierailija

Sovinto on suloinen

Viddu, vaimo sai kutsun Aasian kiertueelle. Pelkäsin että se lähteee, tosissani.
Odottelin himassa pimeessä ja kun se tuli, nousin sohvalta. Se pelästy.
Nostin seen haaroista sohvale ja se itki. Otin sitä housut pois ja se halas mua kyyneleissä ja imi kosteella suulla mun suuta. Aamulla se pakotti mut rukoilemaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat