Raskaudenaikainen seksi vaikuttaa syntyvän lapsen seksuaalis

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

..uuteen.

Kuinka moni pariskunta harrastaa seksiä raskuden aikana?
Harrastakaa ihmeessä.
Lapsi oppii kohdussa. Äidin kiihtyvät sydämmenlyönnit ja tunnetilan.
Harrastakaa ihmeessä, lapsesta ei kasva kylmä tunteeton.

Poikalapset oppii naisen tunnetilaa.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Kaikki tieto joka ei ole tutkittua on muka huuhaata?

Tiede tutkii useinmiten kapeaa aluetta, ei kokonaisuutta ja on siksi myös vajavaista.

Käyttäkää hyvät ihmiset omaa päätäne.

Tämä on väite jota toivoisin että analysoidaan täällä.

Vierailija
Rasputin

Ei, vaan väitteet joita noin totena ylistät ja ilmituot ilman minkäännäköisiä todisteita. Huuhaasta en tiedä, mutta olisi kiva saada jotain tukea noinkin rohkeille väitteille.

Rasputin

Tuollaisten johtopäätösten julkituominen ja niiden oikeaksi väittäminen ilman oikeaa tutkimusta ei ole _hyvää_ päänkäyttöä. (Väitteet tyyliin "Poikalapset oppii naisen tunnetilaa.", "Harrastakaa ihmeessä, lapsesta ei kasva kylmä tunteeton." yms. yms.)
Niin, aihe toki on minustakin mielenkiintoinen. Onko tätä ihan tutkittukin? Jos on, missä, miten ja niin edelleen? Saisiko lähdettä? Rupesi kiinnostamaan ihan oikeasti.

Vierailija
Waldoz
Rasputin

Ei, vaan väitteet joita noin totena ylistät ja ilmituot ilman minkäännäköisiä todisteita. Huuhaasta en tiedä, mutta olisi kiva saada jotain tukea noinkin rohkeille väitteille.

Rasputin

Tuollaisten johtopäätösten julkituominen ja niiden oikeaksi väittäminen ilman oikeaa tutkimusta ei ole _hyvää_ päänkäyttöä. (Väitteet tyyliin "Poikalapset oppii naisen tunnetilaa.", "Harrastakaa ihmeessä, lapsesta ei kasva kylmä tunteeton." yms. yms.)
Niin, aihe toki on minustakin mielenkiintoinen. Onko tätä ihan tutkittukin? Jos on, missä, miten ja niin edelleen? Saisiko lähdettä? Rupesi kiinnostamaan ihan oikeasti.

Hienoa jos rupesi kiinnostamaan.
Olen ilmanen ideageneraattori jos joku haluaa ottaa väitöskirjansa aiheeksi niin minun luvallani saa.

Mä oon se kappale jota on mulkku tökkiny otsaan koko säilöntäajan, esikoinen ja komea. Omasta kokemukseta puhun.

Miksi ihmiset ei pohdi mahdotonta, pelkästään kyseenalaistaa?

Vierailija

Nykyinen miesvainajani kertoi aikoinaan, että orgasmin aikana minä narskutin hampaitani. Harrastimme seksiä raskauden aikana.
Mitähän tuo hampaiden narskuttaminen on vaikuttanut tyttäremme henkiseen kehitykseen?

Vierailija
markent
Nykyinen miesvainajani kertoi aikoinaan, että orgasmin aikana minä narskutin hampaitani. Harrastimme seksiä raskauden aikana.
Mitähän tuo hampaiden narskuttaminen on vaikuttanut tyttäremme henkiseen kehitykseen?

Onko tytär naimisissa ja kaunis?

Vierailija
Rasputin

New Age ei kyseenalaista

Tokihan ns. mahdottomia pohditaan, onhan teologiaakin harrastettu jo pidemmän aikaa. Niissäkin tulee tietty tolkku ja "sisäinen järki" olla, ettei nyt ihan ilmasta lauseita heitetä.

Niin, oliko antaa jotain lähdettä, vain ihan vaan oma fiilis ja kokemus?

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
markent

Suuseksin aikana? No sikiö on saanut ukon huudosta kunnollisen kontaktin ulkomaailmaan. Mutta onko osanut yhdistää myöhemmin narskutuksen ja huudon?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
markent
Variksenkin mielestä omat lapset ovat kauniita.
Mutta asiaan Rasputiini, äläkä kysele epäolennaista.

Ei epäolenaisuuksia. Onko tyttäresi onnellinen?

Vierailija

Paul M
Rakas ystävä. Joskus kun sitä harrastin, en saanut orgasmia.
Mielenkiintoista. Saako kukaan naisista silloin orgasmia kun lutkuttaa miehen ulkoista sukupuolielintä!?!
Ite en usko.

Vierailija
Waldoz
Rasputin

New Age ei kyseenalaista

Tokihan ns. mahdottomia pohditaan, onhan teologiaakin harrastettu jo pidemmän aikaa. Niissäkin tulee tietty tolkku ja "sisäinen järki" olla, ettei nyt ihan ilmasta lauseita heitetä.

Niin, oliko antaa jotain lähdettä, vain ihan vaan oma fiilis ja kokemus?

Todista väitteeni vääräksi, tieteellisesti jos haluat.
Väitätkö ettei sikö jo useamman kuukauden iässä aisti äidin orgasmia?

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
markent
Paul M
Rakas ystävä. Joskus kun sitä harrastin, en saanut orgasmia.
Mielenkiintoista. Saako kukaan naisista silloin orgasmia kun lutkuttaa miehen ulkoista sukupuolielintä!?!
Ite en usko.

No ajattelin että se ukko... Mutta voihan olla että hampaitten narskuttelu hieman haittaa siinä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat