Poliisit ei anna asetta

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Poliisit ei anna mulle .357 revolveria. Pitää olla jokun ampumaseuran jäsen taikka harrastaa metsästystä.

Sivut

Kommentit (17)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26854
Liittynyt16.3.2005

Onko joku este mikset voi liittyä siihen seuraan? Seuralla on varman ampumaratakin, jossa on mukava räiskiä. Kaupungeissa ei parane omalla pihalla alkaa ammuskella, siitä on jos jonkinlaisia sääntöjä. Harvalla on maallakaan sitä 150 m matkaa naapureihin, jonka laki vaatii, joskin maalla ammuskelusta ei niin nipoteta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26854
Liittynyt16.3.2005
Angstridden
Voi voi. Mihis sä asetta tarviit?

Ylivoimaisesti yleisimmät ampuma-aseiden käyttötarkoitukset ovat metsästys ja urheiluammunta. Muihin tarkoituksiin aseita käyttävät harvemmin kyselevät poliiseilta lupia.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Neutroni
Onko joku este mikset voi liittyä siihen seuraan? Seuralla on varman ampumaratakin, jossa on mukava räiskiä. Kaupungeissa ei parane omalla pihalla alkaa ammuskella, siitä on jos jonkinlaisia sääntöjä. Harvalla on maallakaan sitä 150 m matkaa naapureihin, jonka laki vaatii, joskin maalla ammuskelusta ei niin nipoteta.

ne on niin sisäänpäin kääntyneitä että ei niihin välttämättä pääse, eikä näitä seuroja edes ole joka paikassa. Nokialla on joku ampumarata mutta se on tarkoitettu jollekin jäsenille.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Angstridden
Neutroni, mutta mua kiinnostikin mitä tiäremiäs aikoo ampua Ihan tarkalleen niinku tiäksä.

Pahvitauluja.

Osta ilmapistooli.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Mahtaa tiäremiästäkin vituttaa kun menivät diablossa uudistamaan Ladderin, niin joutui tekemään uuden tyypin. Mua ainakin nakertaa.

Vierailija
tiäremiäs
Poliisit ei anna mulle .357 revolveria. Pitää olla jokun ampumaseuran jäsen taikka harrastaa metsästystä.

Sulla on vähän väärä lähestymistapa asiaan, joten en ihmettele etteivät anna.

Vierailija

Jos aiot ampua pahvitauluja nii sulle riittää ihan hyvin ilmakivääri tai ilmapistooli. Jos haluat "suojelua" nii hommaa ihan tavallinen 9mm pistooli, kyllä se varkaan kattaa jos on tarvis

Vierailija
Black Hawk
Jos aiot ampua pahvitauluja nii sulle riittää ihan hyvin ilmakivääri tai ilmapistooli. Jos haluat "suojelua" nii hommaa ihan tavallinen 9mm pistooli, kyllä se varkaan kattaa jos on tarvis

Voi herran perse taas mitä juttua. Tierämiäs; pitäsköhän sun ihan oikeasti kysellä asiaa vaikkapa täältä;

http://www.phpbbplanet.com/forum/armeija.html

Nää tiede.fi osakkaat nyt eivät asiasta tiedä kuitenkaan mitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat