Abortti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. (Jer.29:11)

Kirjoitin tästä aiheesta, koska minulla on murhe etenkin nuorista tytöistä, joita patistetaan tekemään abortti. Vakuutan, Jeesuksessa Kristuksessa on toivo sinulle ja lapsellesi. Ja vakuutan, että abortti ei ole ollenkaan hyvä ratkaisu.

"Näin sanoo Herra, sinun Luojasi, joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta, joka sinua auttaa: Älä pelkää, minun palvelijani" Jes.44:2

Mitä Raamattu opettaa abortista?

Jeesusta ei abortoitu... Itse asiassa näin meinasi käydä. Jos Marian raskaus olisi tullut julkisuuteen hänet olisi luultavasti kivitetty Jeesus lapsi kohdussaan. Jeesus siis olisi siinä tapettu myös. Onneksi Joosef rakasti Mariaa ja ei halunnut tuoda tämän raskautta julkisuuteen ja näin rangaistavaksi. Pian enkeli ilmestyi Joosefille ja hänelle selvisi ettei Maria ole harrastanut seksiä ennen naimisiin menoa, vaan Maria on Pyhästä Hengestä raskaana. Enkeli neuvoi Joosefia: ”Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on pelastava kansansa heidän synneistänsä." (Matt.1:21)Näin Joosef sai rohkeuden mennä Marian kanssa naimisiin.

Hieman myöhemmin Maria tapasi Elisabethin. Silloin...
Elisabet täytettiin Pyhällä Hengellä. Ja hän puhkesi puhumaan suurella äänellä ja sanoi: "Siunattu sinä vaimojen joukossa, ja siunattu sinun kohtusi hedelmä! Ja kuinka minulle tapahtuu tämä, että minun Herrani äiti tulee minun tyköni?” (Luuk.1:42)

Tässä Elisabeth siunaa pienokaista Marian vatsassa. Kuvittele mikä upea asia! Itse asiassa edellä oleva on profetia, jonka Elisabeth saa täyttyessään Pyhällä Hengellä. Pyhä Henki ilmoitti Elisabethille, että hänen Herransa (Jeesus) on Marian kohdussa!

Sinäkin voit siunata omaa tai ystäväsi pienokaista, vaikkei olisi vielä syntynytkään. Voit rukoilla lapsen puolesta Jeesuksen nimessä ja pyytää, että hänen elämänsä saa olla onnellista elämää yhdessä Jeesuksen kanssa.

Raamatussa kerrotaan Hannasta. Hanna halusi valtavasti lasta, mutta oli hedelmätön. Hanna pyysi lasta Jumalalta ja Jumala pisti Samuelin alulleen hänen hedelmättömässä kohdussaan. Jumala vastasi rukoukseen ja antoi Hannan pian tulla raskaaksi. "Ja Hanna tuli raskaaksi ja synnytti vuoden vaihteessa pojan ja antoi hänelle nimen Samuel, sanoen: "Herralta olen minä hänet pyytänyt" (1.Sam.1). Samuelista kasvoi pian mies, jonka paras ystävä oli Jumala ja joka toimi profeettana Israelissa ja kertoi Israelin kansalle tulevasta pelastajasta Jeesuksesta!

Abortti ei siunaa lasta kohdussa, vaan murhaa sen. Jumala on sellainen, että Hän vihaa murhaamista. Jos et ole tehnyt aborttia, älä koskaan teekään. Jos ystäväsi tulee raskaaksi (vaikka vahingossakin) neuvo häntäkin, ettei edes harkitse. Onko mikään peruste tarpeeksi painava syy murhata lapsi? Tämä maailma on pahan vallassa ja liikkuu useita valheita, joihin ihmiset ovat uskoneet. Ne ovat suoraan Saatanalta, joka on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Abortti on yksi tällainen valhe. Tämä saatanan valhe on laitettu liikkeelle varastamaan elämän ja haavoittamaan ihmissydämet. Jeesus ei ole sellainen. Hän sanoo: "Minä olen Tie ja Totuus ja Elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." (Joh. 14:6) Hän on totuus joka tekee vapaaksi ja Hän on elämän lähde!

Abortissa murhataan ihminen, joka ei vielä itse voi elämästään mitään päättää. Se ei todella ole Jumalan tahto, vaan syntiä Jumalaa vastaan.

Miten tästä eteenpäin?

"Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavojensa kautta me olemme parannetut" (Jes.53:5)

Suhde Jeesukseen ja elämä Hänen kanssaan on avain hengen, sielun ja ruumiin parantumiseen. Kaikki jotta Jumala saisi kunnian! Tuon suhteen alkaminen on ensiaskel: Jos et ole vielä syntynyt uudesti ylhäältä Jumalan lapseksi, se on mahdollista nyt. Jeesus vuodatti ristillä verensä ja kuoli ottaen päällensä kaikkien meidän syntivelan (synnit). Meidän syntisten olisi pitänyt kuolla ristillä, mutta synnitön Jeesus kantoi rangaistuksen meidän puolestamme. Hän nousi kolmen päivän päästä kuolleista ja nyt Hän elää!! Hän haluaa ylösnousemusvoimassaan muuttaa elämäsi nyt! Jos haluat elää Hänen rakkaudessaan ja suojassaan ikuisesti voit rukoilla sydämestäsi Häntä vaikka näin:

"Jeesus Kristus, uskon, että sinä olet kuollut ja noussut ylös jotta voisin saada syntini anteeksi ja elää yhteydessäsi. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä, enkä ole elänyt tahtosi mukaan. Tahdon nyt kääntyä synneistäni. Jeesus, Anna anteeksi kaikki syntini! Pyydän, että sydämeni haavat saavat parantua! Jeesus, tule Herrakseni ja anna minulle voimaa elää tahtosi mukaan! Kiitos, että pelastit minut ja saan elää rakkaudessasi. Kiitos ikuisesta elämästä! Aamen."

Jeesuksen omana sinäkin voit alkaa rukoillen siunaamaan lasta, joka on kohdussasi (tai vaikka ystäväsi lasta, kuten Elisabeth). Se on sinun arvokas tehtäväsi Jumalalta, samoin kuin lapsen kasvattaminen. Voit kiittää Jeesusta lapsesta!!! Kannattaa suorastaan kätkeytyä asioineen Jeesukseen ja elää kaikessa Hänelle! Niin Hän on luvannut pitää teistä vuorenvarmaa huolta!

Kannattaa kaikessa sydämestään antaa anteeksi lapsen isälle. Muuten jää katkeruus tuhoamaan teidän sydämiä. Pyhä Henki, joka sinussa asuu tekee voimassaan anteeksiantamisen mahdolliseksi. "Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa!" Kol.3:13

...tulevaisuuden ja toivon. (Jer.29:11)

Kommentit (4)

Vierailija

Eikös Jeesuksen faija käytännössä raiskannut Marian?

Olisin kyllä halunnut olla kuulemassa sitä dialogia, kun Maria ilmoittaa Josefille raskaudestaan.

Maria: Josef...
Josef: niin, kultaseni?
Maria: tiedäthän ettemme ole vielä harrastaneet seksiä?
Josef: NO TIEDÄN...
Maria: noh.. viime yönä ENKELI kävi luonani...
Josef: no voi jeesus kristus sentään!
Maria: mistä tiesit?

Vierailija
pointless
Jeesus vihaa sinua.

Voiko luopio palata Kristuksen lähelle?

Mielestäni tämä on kyllä inhimillisenä teoriana mahdollista mutta käytäntö ja se mitä raamatussa lukee kertoo aivan jotain muuta.

Raamattu sanoo seuraavasti.

Heb:
6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
6:5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
6:6 ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

Ehkä tämän vuoksi myös monesti raamatussa varoitetaan epäuskon siemenestä ja siitä miten veljien ja sisarien on pidettävä huolta ettei kukaan meistä luopuisi Jumalasta - sillä luopio on aina pahempi kuin hän joka ei ole koskaan oppinut tuntemaan Jumalaa.

Vierailija
Tolkien
Oli Eru. Yksi, jonka nimi Ardassa oli Ilúvatar; ja ensin hän teki ainurin se on Pyhät, jotka kasvoivat hänen ajatuksissaan, ja...

Lue Silmarillion ja usko siihen. Se on oikeastaan sama kuin uskoisi raamattuun ainoana erona vain se, että sen luoja on hieman nuorempi kuin mitä raamatun. Raamattu on myös ihan mukavaa viihdettä, aivan kuin silmarillion.

Uusimmat

Suosituimmat