Maahiset humpuukia

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Maahiset humpuukia, jos niiden maailma on peilikuva tästä nykyajasta niiden autotkin kulkee katossa ja taivas on lattiana. ne taitaa hakata mun tietokonettakin väärinpäin, mutta minä en olekkaan sielä vaan täällä oikeassa mailmassa.

ne saa kaikki hilavitkuttimet ilmaiseksi, mutta me ei päästä sinne niiden mailmaan, kunnon porvareita ne ovat, ovat jopa ihmisen kaltaisia otuksia.

Tästä päättelin että maahiset on humpuukia.

Mulle on valehdeltu kokoajan, kuulemma Amurin Krouvissa on viimeksi nähny aitoja maahisia, mutta mihinkä ne on voineet kadota jos niitä on ollut. Pahasti epäilen että niitä ei ole koskaan ollutkaan. Ihme huuhaata ihmiset levittää.

Ne pystyy käyttämään minun tietokonettta jo surffaileen minun laskuun internetissä mutta kaikki onkin väärinpäin, eli peilikuvana.

Kommentit (3)

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006

Siis mitä helvettiä?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Toope
Siis mitä helvettiä?

Etkö ole suomalaiseen mytologiaan perhtynyt, se hakkaa taru sormusten herrasta sata nolla.

Laittappa googleen MAAHINEN.

Maahinen, eli maanväki on pieni ihminen mikä mikä asuu väärinpäin peilikuvassa, mikä on tästä mailmasta. eli minun kannettava on vääripäin minun alapuolella.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Aatamilla ja Eevalla oli useita lapsia.
Kerran sitten Jumala tuli kattelemhan miten ihmiset maanpäällä pärjäävät.
Mutta Eeva näki jo kaukaa Herran tulevan, Hänelle tuli hätä.
Olihan tullu elettyä " synnissä" ja lapsiaki oli vaikka kuinka paljo
syntisen elämän seurauksena.
Niimpä Eeva piiloittikin osan lapsistaan maakuoppaan.

Jumala katseli Aatamin ja Eevan elämäntouhuja ja hymähteli itsekseen.
Mutta kaikkivaltias ja kaikkitietäväkö oli ,niin näki lapset jokka olit maakuopassa piilossa.

Herra torui ankarasti Aatamia ja Eevaa , epärehellisyyvestä ja
rangaistukseksi tästä tuomitti maakuopassa olevat lapset ,elämään ikuisesti maan alla. Mutta siunas kuitenki lapset ikuisilla rikkauksilla .

Niimpä maahisten kartanoista ei leipä ole koskaan ees vähentynyt, maahisten porot on suuria ja kommeita.
On niillä kultaa ja hopeaa, sanovat net jokka ovat maahisten tuvilla käynhet.

Minun ollessa lapsena muistelthin tarinaa lapsista, jokka olit olhen maahisten kanssa.
Muistan yhen vanhan mummon joka kerto tarinaa tästä, ja paljastuki että mummo oliki juuri yks nuista lapsista.
Lapissa oli surkea aika , halla oli vieny viljan. Linnut olit menhet jonnekki, niillähän on siivet. Kalakki tunnuthin kavonhen , juuri ja juuri ahvenia ja särkiä saathin. Mummon isä oli tuiskahellu ikuisista särkievhäistä , joihin tuskastunu oli, mummon äiti oli vain tuumannu : särki on hyvä kala jonka Jumala on meille antanu.

Kerran leikkiessään lähistöllä lapset näkivät toisia lapsia, joita eivät tuntenhet. Lapset liittyivät joukhon, leikkimhän.
Eipä aikaakhan ko joku huusi lapsia syömhän: Lapseet tulkaa syöömhhäään. Oudot lapset pyysivät mummua ja hänen veljiään mukaansa.

Lähimettässä oli suuri kivi, melkhein talonkokonen.
Mutta kattoppa ihme ja kumma ouvot lapset menit kiven sishän, ja mummo veljinhens perässä.
Kivensisällä oli uusi ja ennesthän outo maailma. Lehmiä oli laitumella
kiiltäväkarvaisia ja hyväkuntoisia , ihan valkeita.
Talot olit suuria ja kommeita,komeat perunamaat ympärillään.
Lapset saivat syyvvä hyvvää ruokaa , oli vehnäleipää viiliä
siikaa lohta. Ankara kielto vain oli , että aikuisille ihmisille ei
mishän nimessä saanu muistella .

Kotona ihmeteltiin mikä lapsia vaivas ? Ei niillä ennää ollu nälkäkhän.
Oliko ne tulhet sairhaksi ? Lapset kuitenki leikkivät iloisina , ja hyväkuntoisina.
Melkein koko kesän saivat lapset olla maahisten lasten kanssa, ja aina joku huusi : lapseett syyyöömhäänn.

Mutta kaikki hyvä loppuu aikanhans, eräs hamphaton vanha akka,
mikä lie noita alkoikin seuraamhan lapsia , ja näki näitten livahtavan
kivensishän maahisten lasten kans.
Ämmä tietenki muisteli tuosta ihmhestä koko kylälle.
Kyläläiset kyttäs porukalla , ja yritethin mennä lasten perässä maahisten maille. Hulluja siitä portista ei aikuset mahtunhet.
Maahiset suuttu tuosta niin , että ennää ei mummo veljinhens päässy maahisten maille.
Vielä kerran lapset näkivät maahisten lapset , joka itkethin leikkikaveriensa perhän .
Maahiset itkivät , että miksikä menittä kertomhan vanhemmille, ennää
ikinä tämänjälkhin emmä toisiamme näe, semmonen on laki.
Ei auttanu lapsien selittelyt, tie maahisten maailmaan pysyi senjälkhin
" lukittuna".
Lapset muistelivat kaiholla maahisten vehnäleippää, särkiä ruotieshans.

Mummo joka tuon muisteli oli tosijhanki ittekki ku maahinen, pieni ja vähän koukkuselkänen, vishin ikivanahaki.

Uusimmat

Suosituimmat