Tiede.fi-foorumin Ääliö 2007

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Toivotan onnea ja menestystä kaikille ehdokkaille!

Sivut

Kommentit (423)

Vierailija
markent
Toivotan onnea ja menestystä kaikille ehdokkaille!

Äänestin tällä kertaa Awebia. Täyttää tiedepalstalle sopivan ääliön tittelin tarpeet parhaiten. Muut eivät joko ole oikeasti ääliöitä, ole muuten soveliaita, tai ovat aivan liian ääliöitä.

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006

Teijoster kirii!!

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Äänestys päättyy 05.07 2007 Klo 23.59.59.

Nyt kaikki äänestämään. Se on kansalaisvelvollisuus!!!

Äänestysketju jää koneelle pyörimään ties kuinka kauan

Vierailija
crusaron uusi tuleminen
Onko Savolaisen kaikenteorian emo liian ääliö voittajaksi?

Ei sillä ole oikeasti mitään tekoa tieteen kanssa. Eikös voittajan pitäisi olla tiedeääliö? Lisäksi vaatimuksena pitäisi olla henkilö, joka voi kantaa tuon kontroversiaalin ja tulevaisuudessa yllättävän paljon tai vähän arvostetun tittelin kunnialla.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Vau. Näyttäisi siltä, että saan avattaren ensimmäisen kerran koko palstahistoriani aikana...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006

Olen imarreltu menestyksestäni ja pääsystäni jatkoon. Arvelen saaneeni kolme ääntä ja minua äänestäneet ovat Aweb, Samael ja Vastaaja_s24fi tai jotkut heidän mahdollisista multiniceistään.

Itse en kyennyt valitsemaan monesta vahvasta ehdokkaasta enkä siis äänestänyt lainkaan. Tässä loppukilpailussakin on sen verran hyviä ehdokkaita että valinta tulee olemaan kiperä, kenties mahdoton. Toisaalta shortlistalta myös puuttuu niitä tosiääliöitä, jotka eivät edes ymmärtäneet ilmoittautua kisaan.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat