Tiäremiähen lausumaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelin näin viikonlopun kunniaksi listata muutamia juttuja joita palstan arvostettu ja hauska tiäremiäs on tänne kirjoitellut:

Itsekkin vain kävelin aikoinaan ulos lastentarhasta, ei ne portit oikeasti mitään estä. Sitten vain hukkumaan paikalliseen jokeen ja pääsemään Iltasanomiin.

Lapset rääkyy pihalla ja ne voivat hyökätä sieltä ja piekseä kepillä ihmsiä.

Ovat nähneet televisiossa väkivaltaa ja voivat käyttää sitä hyödyksi ja lähteä pieksemään oksilla ihmsiä.

Kivan linkin laitoit mutta et näköjään itse osaa sieltä lukea.

Ei sielä lue mitään.

Jos avaruusolennot hyökkää elokuussa, niin onko mahdollista sossusta saada tukea pumppuhaulikon ostoon ja karkeisin patruunoihin

Joku juju siinäkin kyllä on miksi naisilla on paljon lemmikkieläimiä.

Koiria ja muita otuksia. Epäilyttävimpiä on koirat. Koira on kompakti kokoa oleva eläin.

Sodassa kuolee ihmisiä.

Älkää naiset keikuttako persettä. Paljon viehättävämpi naiset jos pukeutuvat asiallisesti eivätkä näytä miltään huoralta.

Menen kattomaan pallukkaa, saa nähdä. sinne on ainakin 400 kilometriä matkaa.

800 kun tulee takasin.

Kyllä kannattaa.

Ei meillä päin ainakaan lupia tarvi, toki jos sähköt katkaisee niin että muiltakin menee on hyvä ilmoittaa.

Juutalaiset sisäsiittoisia, koska näyttävät kaikki samalta.

hyvät geenit ei karkaa. kun naiskentelee ristiin rastiin.

Ehkä natsitkin oli samaa mieltä aikanaan kun yrittivät ehkä puhdistaa vähän.

Ei voi tietää, mutta joku tarkotus kaikilla on.

Viime viikolla viaton alkoholisti ja ehkä vielä koditon ihminen istui puiston penkillä, sitten ilkeät poliisit tuli ja siirsi sen autoon.

Ei se riipu autosta, miksi ihmiset ajaa ohi kun ajaa 60 rajotusten mukaan.

Aina ne menee ohi.

Sienimetsään tarvii radiopuhelimia että voi tehostaa sienestystä syksyllä.

Ei kannata tapella, ootko joku natsi.

Makkara ei oo hyvää eikä olut, jos ei oo hyvää olutta.

kauniilla naamallakin saa töitä paremmin kun miehen naamalla.

Yrittääkö lesbot ja feministit tuhota, yhteiskunnan mielevinkaisilla ihmisillä, kun eivät anna oikeutta isään.

Mulla oli kerran 2 marsua kun niitä raaputti leuan alta niin ne näykki sormia.

Ne ei tykänny siitä rapsuttamisesta. Pelkäsin aina että marsu puree, aika äkäisesti ne purikin.

Karhut ei oo purru viä.

Mee amiksen kokkilinjalle, aina riitää töitä kun ihmisten pitää syödä.

Totta se mielikuvitus on. Vaikee sanoo näin tästä mikä on valetta, mutta 95 prosenttia.

Mutta olen lopettanutkin juomisen, en enään juo kun selvinpäin.

Itse en usko homojen olemassa oloon, pidän niitä satuolentoina

Naisten homoilu ei taida olla homoilua, koska peräreikään ei saa siitintä tungettua

itsellä ainakin tärisee päässä asiat kun on vieroitusoireita.

kerran 2 viikko makasin vaan kun tärisi päässä ja kaiku omituisesti.

Mulle on valehdeltu kokoajan, kuulemma Amurin Krouvissa on viimeksi nähny aitoja maahisia, mutta mihinkä ne on voineet kadota jos niitä on ollut. Pahasti epäilen että niitä ei ole koskaan ollutkaan. Ihme huuhaata ihmiset levittää.

Moni syrjäytetään töistä, koska ovat työttömiä, eikä "meille" oteta työttömiä.

Sivut

Kommentit (91)

Vierailija

Yeah, tätä ketjua me olemme odottaneet.
Toivon tälle ketjulle ja Tiäremiehelle tuhat vuotta lisää ikää, olkoot päivänne maan päällä pitkiä ja riittoisia.

Elmeri
Seuraa 
Viestejä99
Liittynyt19.2.2007

tiäremiäs on viisas ku tiäremiäs.

"I'm not in jail for committing murder. I'm in jail partly because I'm a black man in America,where the powers that be will only allow a black man to be an entertainer or a criminal." - Rubin Carter, Penthouse Interview, 1975.

Vierailija

hah, hahhaaaaa. Hienoa, että joku viitti kerätä noita dankeroita
Olen itekin kiinnittänyt huomiota ao. nikin lausahduksiin

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
kabus
Tieremies on trolli. Pakko olla. Ei kukaan VOI olla noin tyhmä!

Tiäremiäs ei ole trolli eikä tyhmä. Miehellä on hauskoja ja välillä ihan aidosti oivaltavia kirjoituksia. Tyhmät voivat luulla Tiäremiästä tyhmäksi.

Yksi helmi tuli heti mieleen:

Sarjatuli on vaarattomampi [kuin kertalaukaukset] minusta ja luo parempia elämyksiä ampumaradalla ja lisää ihmisten hyvinvointia.
Vierailija
kabus
Tieremies on trolli. Pakko olla. Ei kukaan VOI olla noin tyhmä!

Minä taas uskon, että tiäremiehellä on huumorintajua. Ei hän ainakaan trolli ole, sillä trollien tarkoituksena on yleensä ärsyttää muita. Ei tiäremies minusta sellaiselta tyypiltä vaikuta, ei hän ainakaan minua ärsytä. Päin vastoin, mukavaa kun hän on täällä palstaa värittämässä.

Vierailija
tiäremiäs
Mää kävin lautantaina homobaarissa, ihan mielenkiinnosta. Enkä havainnut että he olisivat tulleet iskemään.

tiäremiäs
Olin työpaikalla, sosiaalitiloissa ja pukeuduin. Vilkaisin sivulle jossa oli lavuaari ja vesihana. Vesihanan päällä oli punaista, minun aivoissa muodostui kuva että siinä oli coca-cola pullo.
sitten huomasin että siinä oli vain vesihana.
Rupesin aivoissa muodostamaan kuvaa, koska siinä olisi voinut oikeasti olla se pullo, mutta ei ollu.

tiäremiäs
Taas huomasin kuin oli kävelyllä. Että eräs ihminen hyppii ja sen jälkeen katsoo taakse ja huomaa minut.
Tämän jälkeen hän ei enään hypi tai vilkuile taakse.

tiäremiäs
Miksi ei rakenneta tislauslaitetta ja tislata sitä paskaa ja kusta vedeksi.
Kusipaskatisle on hyvää kasveille. Jos tislaa tarpeeksi niin veden voi juoda.

tiäremiäs
Kuinka on?
Haluaisitko kuolla jos sinulla olisi ammuttu vatsaan.?

tiäremiäs
Simpanssi ja ihminen ymmärtää asioita.

tiäremiäs
Peräsuolessa ei ole ulostetta jos hätä ei ole ovella. Ainostaan sulkialihaksen välissä voi sitä olla.

tiäremiäs
En mää mitään punatulkkuja oo ammuskellu.

tiäremiäs
Juon viinaa ja ammuskelen punatulkkuja ilmakiväärillä tuuletusikkunasta.
Vierailija

Jos palstalle valittaisiin hauskin kirjoittaja, niin todella kova ykkössuosikki olisi tämän topicin aihe.
Sorry vaan asdf ja Samael ja Ananda ja ja ja ja ....

Siinä missä me nähdään puita, Tiäremiäs näkee metsän.
Hänen ajatuksensa ovat kuin Camel Bootsit, ne kulkevat omia polkujaan, sen tähden hänen juttujaan onkin niin valloittava lukea.

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006
Tiäremiäs
Itse olin samassa tarhassa ja kuri oli kuin armeijassa.

Olin vain vuoden verran lapsena sielä. Ekan neekerin näin myös 5 vuotiaana.

Samat työntekijät vielä siellä, kun silloin 80 luvun lopussa.

Klassikko jo syntyessään:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=20516&highlight=lastenta...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Vuosien takaa...

Tiäremiäs
Mistä se johtuu että, ääni joka sinulle puhuu on yleensä joku sukulainen tai ystävä.

Huoneessa ei ole ketään muuta kun sinä, eli sukulaiset ja ystävät eivät puhu sinulle.

Tabermanista tämä erottuu vain siten, ettei teksti sisällä romantiikkaa.

Tiäremiäs ja tekoäly:

Jos kloonataan aivot , ja liitetään anturoihin ja laitteisiin. jotka ovat ajatuksella toimivassa tietokoneessa. vähän sovelletaan ja fiksataan.

niin saadaan ihmisen tasoinen tietokone.

aivot myös itse tekevät ravintonsa , vaikkapa kärpäsistä tai levästä.

Vierailija
Narsisti
Vuosien takaa...

Tiäremiäs
Mistä se johtuu että, ääni joka sinulle puhuu on yleensä joku sukulainen tai ystävä.

Huoneessa ei ole ketään muuta kun sinä, eli sukulaiset ja ystävät eivät puhu sinulle.

Tabermanista tämä erottuu vain siten, ettei teksti sisällä romantiikkaa.

Tiäremiäs ja tekoäly:

Jos kloonataan aivot , ja liitetään anturoihin ja laitteisiin. jotka ovat ajatuksella toimivassa tietokoneessa. vähän sovelletaan ja fiksataan.

niin saadaan ihmisen tasoinen tietokone.

aivot myös itse tekevät ravintonsa , vaikkapa kärpäsistä tai levästä.

Tiäremiäs voisi ehkä itse koota ajatuksensa kirjaksi ja lähettää kustantajille. Ne sisältävät minusta vähän samantapaista huumoria ja filosofiaa kuin Kettusen kirjat ja TV-ohjelmat. Tampereen murre tuo niihin mukavan lisänsä. Kirja voisi jopa myyrä hyvin, jos saisi tarpeeksi julkisuutta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat