Parran pärinää vain TOSIMIEHILLE (nyt saa naisetkin lukea )

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Aja millä haluat ja Braunilla loput"

Aloitetaanpa viikonlopun kevennyksenä partaketju. Tämä foorum
on tarkoitettu vain tosimiehille, tytöt voivat perustaa oman kiherr... siis
käherrysketjunsa ja homnipulit esim. anuksen vahausketjun. Parranviljelijät eli "Carter" ja kumppanit saavat osallistua vain liitännäisjäseninä, eiväthän he mitään parran ajosta tiedä. Heeh...
no, myönnettäköön, "Dr_Strangelovellakin" oli vielä äsken kokoparta,
nyt vain viikset. Viiksetön mies on kuin pilvinen päivä aitan polulla, sanoi
jo Aleksis Kivi o.s. Stenwall.

Ylläoleva mainoslause on tarkoitettu antimainokseksi. Aloitetaan siis sähköparranajokoneiden haukkumisella. Kirjoittajalla oli vuosikausia erin-
omainen Philipsin kolmiterä, jolla katkesi partaa kuin heinää. Nyt erehdyin ostamaan Braunin hakkurikoneen. On myönnettävä, että firman
mainos on rehellinen, jos sänki on pidempi kuin 500 nanometriä eli odot-
taa ajon jälkeen iltapäivään, tarvitaankin toinen kone, sillä Braun ei siihen
enää pysty. Puolimillisestäkin jää erillisiä 10 nm pidempiä karvoja, jotka
on teilattava vanhalla kunnon partaterällä. Braunin ostamisen jälkeen
tarvitaan nyt siís kolme eri konetta, jos ei halua nousta keskellä
yötäkin ajamaan partaa.

Onko muilla uroilla vastaavia kokemuksia, vai onko "Dr_Strangelove"
vain Neanderdal-kauden reliikki, jämeräpartainen insinööri ?

Foorum on vapaa !

Sivut

Kommentit (51)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26832
Liittynyt16.3.2005

Itsekin olen tuota mainosta välillä naureskellut. Minulla oli (ja on yhä) Philipsin pyöriväteräinen kone. Koska ajelen partaa miten sattuu, noin kerran viikossa, käytin aina sitä rajainta esityön tekoon, koska se normaalileikkuri repii liian pitkää partaa. No, se rajain laukesi, ja ostin uuden koneen - Braunin. Se on kyllä paljon miellyttävämpi viikon parran ajamisessa (ja siinä on myös se rajain), mutta se jättää sellaisen vajaan millin. Jos menee jonnekin juhliin tai vastaaviin, sitten pitää ajaa ne loput vanhalla Philipsillä. Ehkä se Braun on tarkoitettu hienohelmoille, jotka ajavat partaa joka päivä, tai sitten suurpiirteisyys on vain budjettimallin ominaisuus.

Käsipartakoneilla en naamaan koske. Se on kun menisit niittämään saksilla hehtaarin heinäpellon. Nysvätköön nanometrimiehet ja ne, jotka ronkeli vaimo pakottaa käyttämään puolet vapaa-ajastaan kauneudenhoitoon.

Vierailija

Itselläni kasvaa verratain hitaasti. Tai juuri höyläyksen jälkeen päivässä tai parissa näkyy jo sänkeä, mutta siitä eteenpäin kasvu on aika hidasta, sanoisinko, että noin 0,5-1 cm/kk) aluksi ja siitä eteenpäin tuntuu kuin vauhti hidastuisi vielä enemmänkin. Annan parran kasvaa yleensä kuukauden jonka jälkeen siistin sitä tai ajan kokonaan tai osittain pois.

Minä en mitään koneita käytä. Kertakäyttöhöylää ja sitäkin voi käyttää useamman kerran ja kaikenlaiset "partavaahdot" on aivan huijausta. Voiteluksi kelpaa hyvin mikä tahansa saippua tms. Kerran olen laittanut voita joka sekin oli ihan ok. Joku uskalias voisi kokeilla spermaa. Sehän sisältää kaikenlaisia ravintoaineita ja vitamiineja joiden luulisi varmasti olevan hyväksi myös iholle.

Vierailija
Dr_Strangelove
Kuinkas sinä "pointless" sen sperman partaasi saat ? "Henkisen" saunasolmulla ?

En minä sitä kokeilemassa ole, mutta jos kokeilisin niin runkkaisin varmaan kuppiin ja sutisin naamaani. En nyt toisten spermoilla rupea partaani ajamaan! Yök!

Vierailija
Neutroni
Itsekin olen tuota mainosta välillä naureskellut. Minulla oli (ja on yhä) Philipsin pyöriväteräinen kone. Koska ajelen partaa miten sattuu, noin kerran viikossa, käytin aina sitä rajainta esityön tekoon, koska se normaalileikkuri repii liian pitkää partaa. No, se rajain laukesi, ja ostin uuden koneen - Braunin. Se on kyllä paljon miellyttävämpi viikon parran ajamisessa (ja siinä on myös se rajain), mutta se jättää sellaisen vajaan millin. Jos menee jonnekin juhliin tai vastaaviin, sitten pitää ajaa ne loput vanhalla Philipsillä. Ehkä se Braun on tarkoitettu hienohelmoille, jotka ajavat partaa joka päivä, tai sitten suurpiirteisyys on vain budjettimallin ominaisuus.

Käsipartakoneilla en naamaan koske. Se on kun menisit niittämään saksilla hehtaarin heinäpellon. Nysvätköön nanometrimiehet ja ne, jotka ronkeli vaimo pakottaa käyttämään puolet vapaa-ajastaan kauneudenhoitoon.

Joo, partaterät ova hitaita ja työläitä ja nyt kun pieni sänki on muotia,
tarpeettomiakin, tytöt niillä säärikarvoja veistävät. Toisaalta, oikein
tiheän mustan parran mies ei saa sivistyneistön iltajuhlaa varten tummaa
sänkeä millään muulla vähemmäksi. Suomessa tuo ei niin suuri ongelma
ole kuin Välimeren maiden ja Irakin/Iranin/Afganistanin uroilla, Afgaani
ei kai partaa saa ajaakan tai menee koko pää.

Vierailija
pointless
Dr_Strangelove
Kuinkas sinä "pointless" sen sperman partaasi saat ? "Henkisen" saunasolmulla ?

En minä sitä kokeilemassa ole, mutta jos kokeilisin niin runkkaisin varmaan kuppiin ja sutisin naamaani. En nyt toisten spermoilla rupea partaani ajamaan! Yök!

Uhhuh ...

Vierailija

Sähkökoneilla ei minun partaani saa lähtemään. Kyllä sen täytyy olla Gilette Mac3.. ja mitä lisiä ssinä onkaan. En tosin ole kokeillut sähkökonetta moneen vuoteen, jos vaikka olis tekniikka mennyt eteen päin. Kuokallakin pitää tarkkoa monta kertaa, eli voimakasta sänkeä työntää.

Vierailija
Dr_Strangelove

Joo, partaterät ova hitaita ja työläitä

Eivät ole, jos niitä osaa käyttää. Itsellä on Gilleten Mach3 Power ja siihen olen ollut tyytyväinen.

Vierailija

Totta kyllä, olen käyttänyt vain noita halpoja raaputtimia, en kolme
kertaa äänen nopeudella toimivia viisitoistateräisiä super-hyper-raase-
reita, mutta kun nekin tylsyvät parilla kerralla ja maksavat niin vietä-
västi. Vanhana alkaa ongelma olla myös nahkan löystyminen, ihon
poimuja pitää toisella kädellä vetää suoraksi, ettei leikkaudu samalla
puoli naamaa. Venäjällä oli tapana sanoa, partahöylät kun eivät aina
viisivuotissuunnitelmaan mahtuneet, että ei tarvita vettä eikä vaahtoa,
kun tylsillä terillä ajaa tulee vesi silmistä ja vaahto suusta .

Vierailija

Sitten parran kasvunopeus: Kemian proffamme aikoinaan väitti, että
keskivertomiehen parta kasvaa myyn minuutissa. SI-järjestelmään synty-
neiden nuorten miesten tiedoksi tästä historiikkisesta yksiköstä, myy
eli millimikroni on metrin miljoonasosa tai millimetrin tuhannesosa. Siis
kun vuorokaudessa on 24 x 60 x 60 sekuntia, parta pitenee n. 86 400
sekuntia, n. 0,09 mm, tai riittävällä tarkkuudella, 0,1 mm.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26832
Liittynyt16.3.2005
Dr_Strangelove
Totta kyllä, olen käyttänyt vain noita halpoja raaputtimia, en kolme kertaa äänen nopeudella toimivia viisitoistateräisiä super-hyper-raase-reita, mutta kun nekin tylsyvät parilla kerralla ja maksavat niin vietä-västi.

Samaa paskaa moninkertaisella hinnalla ne eliittipartakoneet ovat (emäntä meillä niillä itseään keritsee). Ainakin jos vedellä kostutettua karvaa ajaa, siinä se tukkii Mach 3:n kuin Pirkka-partakoneenkin (minähän en ala millään mömmöillä leikkimään, ennemmin kasvatan "ekoparran"). Ei minulla toki ole parranajosta korkeakoulututkintoa, mutta eipä sellainen vaivannäkö ole perusteltävissakaan, jos ei harrasta parranajoa. Se on vähän kuin puusepäntyöt: taitava ammattimies tekee kyllä piirongin puukolla, sahalla ja höylällä, mutta minäkin pystyn siihen nykyaikaisilla sähkötyökoneilla murto-osa-ajassa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26832
Liittynyt16.3.2005
Dr_Strangelove
Sitten parran kasvunopeus: Kemian proffamme aikoinaan väitti, että
keskivertomiehen parta kasvaa myyn minuutissa.

...

tai riittävällä tarkkuudella, 0,1 mm.

Kasvaisikin vain kymmenyksen päivässä. Mutta kyllä se viikon jälkeen on sellainen 4-5 millinen, jonka tunkeminen partakoneeseen (aina ei viitsi nysvätä sitä rajaimella) saa tuon venäläisen kuvausken tuntumaan hyvin tutulta.

Eivätkö ne voisi keksiä mömmöä, joka lamaisi partasolut. Voisin ottaa sen riskin, että islamilaisen vallankumouksen jälkeen päätyisin maanparannusaineeksi.

Vierailija

Koomista että se naisten karva taas puskee esiin. Sais näitä pelkkiä äijäjuttujakin olla.
Yhtä sähkökonetta kokeilin ja se lensi paremmin mitä ajoi. Hyvänhajuisessa vaahdossa on puolensa ja halppihöylätkin toimii vähään partaan, jota vielä niin harvoin muistaa ajaa että unohtaa unohtaneensa.
Tosiäijällä on parta tai viikset ainakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat