Kolme olomuotoa

Seuraa 
Viestejä1807
Liittynyt26.8.2005

Einstein todisti, että massalla on energia. Minä väitän, että sillä on myös henkinen puoli, tajunta tai tietoisuus. Jumalaa sanotaan kolmiyhteiseksi, Isä, Poika ja Pyhä Henki. Monet asiat koostuvat kolmesta elementistä. Esim. kolmisointu, kolmivaihevirta ja maa, vesi ja ilma.

Ennen palvottiin aurinkoa jumalana. Aurinkokunnan syntyaikoina Jupiter taisteli auringon kanssa
herruudesta. Vertauskuvallisesti pidän aurinkoa Isänä ja Jupiteria piruna, Saturnus on renkaittensa vuoksi Pyhä Henki. Maata on pidetty maaemona, jonka lehtivihreään Isä auringon fotonit siittävät elämää.

Kun siis kaikella massalla on henkinen ominaisuutensa ja olemme kaikki samassa veneessä on mieletöntä sotia ja tehdä itsemurha. Ihmeellistä tässä on se, että tällä kaikella massalla on persoona tai siis kahdeksi jakautunut persoona.

Kommentit (4)

Vierailija

Erakko:
"Kun siis kaikella massalla on henkinen ominaisuutensa ... että tällä kaikella massalla on persoona tai siis kahdeksi jakautunut persoona"

Voi kiesus sinua!

Vierailija

Noista muista otuksista huolimatta, mietin kyllä onko energiaa ilman muotoa, vai vaatiiko energia ollakseen jotain aina muodon.

Tarkoitan siis atomin rakennetta.

Erakko
Seuraa 
Viestejä1807
Liittynyt26.8.2005

Tietysti voin olla väärässä kaiken massan henkisestä ominaisuudesta, se on vain ajatusmalli, mutta jotain persoonallista siellä pimeässä aineessa majailee ja asioita junailee, sen olen jo niin monesti kokenut.Tunnen olevani erityistarkkailussa. Sitä vain on vaikea todistaa pitävästi. Voin kyllä kerätä sanomalehtiä ja kertoa mitä salaviestejä lähinnä sarjakuvat sisälsivät, mutta kuka uskoo mitä minä silloin olin ajatellut ?

Juhannus meni sisimpäni kanssa jutellessa. Tässä Jumalan merkkipeli:

pierettää - pelkäät
naksuttava ääni sisällä - omatunto kolkuttaa
yskittää - ymmärrä yskä
kädet taskuissa - laiskottelet
nenän kaivelu - kaivat verta nenästäsi
korvien soiminen - Jumalan korvatillikka
röyhtäily - itsetyytyväisyys, laiskottelu
harha-aistimus ( itse vaikea tunnistaa ) - joku Jumalan ilmoitus tai aito harha (" hei erakko " televisiossa )
nenästä vetäminen - itsepetos

Näin homma näytti toimivan. Itsesuggestiotako muka ? Minulla on viha - rakkaussuhde uskontoon. Välillä se menee överiksi. Kun ensi lauantain taikauskoisten päivä 07.07.07. menee ohi, niin eiköhän minullakin hellitä. Isäni omavanhurskaassa uskossa pedon luku 777 oli merkittävässä roolissa. Pelottelenko ?, pelkään että pelkäätte, mutta älkää pelätkö, että minä pelkään,että pelkäätte.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
Erakko
tai siis kahdeksi jakautunut persoona.

Yleisesti ottaen yliminuuden hallitsemaa yksinäisen ratsastajan ruokapöytää pidetään älykkyyden ilmentymänä. (hahmo otetaan ja se myöskin, joskus ruokailee hänen kanssaan)

Hyvin polkee.

Uusimmat

Suosituimmat