Kierre, noitaympyrä, addiktio

Seuraa 
Viestejä1807
Liittynyt26.8.2005

Ruokahalu kasvaa syödessä, niin on addiktioissa. Kierre syvenee ja ollaan yhä syvemmällä suossa, ajopuusta tulee uppotukki. Uskonnollinen termi on epäjumala. Ovatko uskovaiset turvassa tältä noitaympyrältä ? Ollaanko seurakierteessä ? Islamilaisilla fundamentalisteilla ainakin ollaan rukouskierteesssä. Maailma olisi jo parannettu, jos se pelkällä rukouksella paranisi. Sitten kun rukous ei auta, ruvetaan terroristiksi.

Kunnian kentillä herättää huomiota formulasirkus. On vapaat harjoitukset, aika-ajot, lämmittelyt ja viimein itse kilpailu, jotka kaikki televisioidaan ja sitten vielä uusinnat. Niin, siellä ajaa Kimi punaisella paholaisella sen puolesta, että meidän suomalaisten kelpaisi olla suomalaisia. Muutenhan homma on melko tylsää. Mihin sitä kunniaa tarvitaan ? Minulle se on ainakin rasite.

Kommentit (1)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Pysyväisminuuden inhorealistuma nähdään esim. ammattikoululaisen stereotypiassa, joka ei halua, eikä jaksa ymmärtää. (olin eräänä aamuna viemässä ruokaa kuormaa kauppoihin ja sellaiseksi stereotypiaksi olettamani ihminen lausui yleisökoneella ollessani selkäni takaa: että kylläpä se paljon kirjoittaa...

koska luonnollisesti olen myös nettiyhteisömme herjatuimpia ihmisiä ja väittämien asettajia, jotka ovat typeryydessään tuhotuomion alaisia. Luulen tietäväni, mistä on kysymys ihmisen nykypersoonallisuuden rakenteessa, joka on hieman toki pohdinnallisempi kokonaisuus kuin ennen muinoin...

hyvää joulua... olen päissäni

Hyvin polkee.

Uusimmat

Suosituimmat