UHKAAVA ORGASMI

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei kertakkiaa jokainen, miten siatte naisellenne orgasmin?

Mä oon oikaansaanu etupäässä nuolemalla ilman suurempaa havainnointia ja nainen on ollu tyytyväinen kerro oma havaintosi orgasmista ja nautinnosta.

Kommentit (10)

Vierailija
Rasputin
Hei kertakkiaa jokainen, miten saiatte naisellenne orgasmin?

Mä oon oikaansaanu etupäässä nuolemalla ilman suurempaa havainnointia ja nainen on ollu tyytyväinen kerro oma havaintosi orgasmista ja nautinnosta.

Vierailija

Se on sillälailla, että emätinorgasmi on se main thing. Aleksis Kiveä lainatakseni: Ejakuloin, olen siis olemassa. Vai oliko se Tabermannia...

Vierailija
Rasputin

Totaa.... Miksi tämä aihe on "Tekniikka ja energia" -osastossa?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
RJK

Eikös tämä ole itsestään selvää? Kyse on tekniikasta ja energiasta!

Vierailija
Rasputin

Oletko kokeillut työntää myös piliä sinne? Eli siis pissaelimet yhteen ja sitten eestaas ränkkäystä niin johan huohottaa. Kieli on siitä paha että jos sillä kovasti kurkottelee niin kitapurje voi venyttämisen takia kipeytyä.

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005
re
Oletko kokeillut työntää myös piliä sinne?
Ja jos pili ei tunnu riittävän niin sitten 'pikkurilli kyynärpäätä myöten haaroihin', näin erästä huumoriveikkoa lainatakseni

Vierailija
Volitans
RJK

No tuo kuulostaa kyllä siltä niin kuin jonkilainen voimavirralla toimiva vibra olisi tosi kova sana... Käytännössä en kuitenkaan koskaan muista kyseiseen ideaan törmänneeni, mutta olenkin varmasti hyvin vanhanaikainen...

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Rasputin

Rakkaus, läheisyys, ymmärrys, henkinen yhteys, ajatusten haaste, halu, himo, orgasmi. Näin se menee meillä. Variaatioita lienee niin paljon kuin on vastaajiakin.

Vierailija

ihan normaalisti, tekniikasta se on kiinni, molempien tekniikasta. Olen orgasmimäärissä pahasti tappiolla, aina olen vain yhden saanut kumppanin noin neljää kohti.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
RJK
Volitans
RJK

No tuo kuulostaa kyllä siltä niin kuin jonkilainen voimavirralla toimiva vibra olisi tosi kova sana... Käytännössä en kuitenkaan koskaan muista kyseiseen ideaan törmänneeni, mutta olenkin varmasti hyvin vanhanaikainen...

Tai sitten olet liian uudenaikainen...

Ei siihen voimavirtoja ole ainakaan ennen tarvittu - tekniikkaa ja hieman energiaakin toki.

Uusimmat

Suosituimmat